Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-13, 11:18
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Taniga folk i linnen, du har inte mycket att visa upp så varför ens försöka?
Taniga folk med bälten,wriststraps. Ni lär verkligen inte behöva det här.
Folk som skriker under övningar,
Ni som tränar med skyddet på i benböj, smärtan kommer gå över efter några gånger jag lovar.
Jag tränade i t-shirt förra veckan och det är rätt stor skillnad i värmenivån t-shirt vs. linne. Förstår absolut de som tränar i linne (vilket jag vanligtvis gör, men är inte man) även om det är rätt fult med de där tunna linnena, alldeles oavsett hur man ser ut.
2014-01-13, 12:35
Medlem
curvaNs avatar
Folk som gnäller på att man har keps jag har vad fan jag vill på mig när jag tränar det ska folk skita i , jag stör mig inte på särskilt många men är det nåt så är det folk som kommer fram mitt under ett set och ska fråga hur mycket man har kvar , eller folk som går i vägen fast dom ser att man precis ska kasta upp hantlarna vad är det för fel på er ?
2014-01-13, 13:31
Medlem
sowahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Taniga folk i linnen, du har inte mycket att visa upp så varför ens försöka?
Taniga folk med bälten,wriststraps. Ni lär verkligen inte behöva det här.
Folk som skriker under övningar,
Ni som tränar med skyddet på i benböj, smärtan kommer gå över efter några gånger jag lovar.
Du har inte tänkt på att man blir varm av träning och att det är stor skillnad att träna i t-shirt och linne?

Bälten/wraps - Agreed.

Överdrivet skrikande - Agreed x 2

Bögkudden i knäböj - Agreed x 1000000000 upphöjt till minst lika mycket.
2014-01-13, 14:21
Bannlyst
Stör mig på folk som pratar på gymmet
2014-01-13, 15:55
Medlem
MRs avatar
Det enda jag stör mig på är folk som lämnar kvar vikter på skivstänger m.m, just på grund av att det är svårt att avgöra om denna är i bruk, ifall någon gått och fyllt på vattenflaska eller dylikt.

Speciellt när även skivstången är nere på golvet med vikter på. Sett flera gånger skivstänger med vikter på golvet som legat i över 15 minuter på golvet.
Om ingen är i lokalen vid skivstången man vill använda sig utav som är proppad med vikter som man kan fråga om den är ledig, så brukar jag bara vänta cirka 2 min innan jag tar denna skivstång och använder den.

Tycker det är mer ok att lämna kvar vikter på t.ex benpressen, där brukar det alltid ligga vikter på, bara det inte är mer än cirka 100 kg så tycker jag det är lugnt. Brukar vara 50-100 kg när jag går till benpressen och är perfekt vikt för uppvärmning enligt mig, och darför brukar själv lämna kvar vid den vikten ibland, speciellt när vikterna redan var på när jag började använda benpressen.

Annars tycker jag det är självklarhet att lossa vikter på skivstänger och stoppa dom på plats.
2014-01-13, 16:25
Medlem
Cameltotems avatar
Jag tränar i luvtröja alltid, bara bita ihop grabbar.
2014-01-13, 16:38
Medlem
Celavis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR
Det enda jag stör mig på är folk som lämnar kvar vikter på skivstänger m.m, just på grund av att det är svårt att avgöra om denna är i bruk, ifall någon gått och fyllt på vattenflaska eller dylikt.

Speciellt när även skivstången är nere på golvet med vikter på. Sett flera gånger skivstänger med vikter på golvet som legat i över 15 minuter på golvet.
Om ingen är i lokalen vid skivstången man vill använda sig utav som är proppad med vikter som man kan fråga om den är ledig, så brukar jag bara vänta cirka 2 min innan jag tar denna skivstång och använder den.

Tycker det är mer ok att lämna kvar vikter på t.ex benpressen, där brukar det alltid ligga vikter på, bara det inte är mer än cirka 100 kg så tycker jag det är lugnt. Brukar vara 50-100 kg när jag går till benpressen och är perfekt vikt för uppvärmning enligt mig, och darför brukar själv lämna kvar vid den vikten ibland, speciellt när vikterna redan var på när jag började använda benpressen.

Annars tycker jag det är självklarhet att lossa vikter på skivstänger och stoppa dom på plats.

Håller inte alls med angående benpressen, tycker alltid man ska hänga av vikterna
2014-01-13, 19:52
Medlem
Jag stör mig på den rätt så nya trenden att träna i funktionskläder. Visst, dessa plagg är bra på att transportera bort fukt men det finns ingen anledning att ha en sån tröja på sig inomhus, särskilt då de luktar satan efter att man blivit svettig. Mer än en gång har hela området runt hantelstället fyllts med unken lukt då nån med sån klädsel kört ett konditionspass som de avslutar med lite styrke. Jag vet inte om nån är så jävla dum att träna mer än en gång i såna kläder innan tvätt för ibland märks det på långt håll. Bomull istället tack.
2014-01-13, 20:41
Medlem
Underkills avatar
Jag stör mig på folk som tränar på gymmet..
2014-01-13, 20:48
Medlem
Jag stör mig sjukt mycket på folk som rakar sig & eller borstar tänderna framför den gemensamma spegeln i omklädningsrummet. Ännu värre är de som gör det på toan å lämnar skäggrester i handfatet.

Riktigt irriterande är också när folk tränger sig förbi när man kör knäböj, marklyft eller liknande för att hämta vikter. Stöter de till mig blir jag apsur, men det räcker med att de går lite för nära för att man ska tappa fokus! Kan la för fan vänta några sekunder eller hämta en vikt där man inte råkar stöta i någon.
2014-01-13, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JeppNils
Jag stör mig sjukt mycket på folk som rakar sig & eller borstar tänderna framför den gemensamma spegeln i omklädningsrummet. Ännu värre är de som gör det på toan å lämnar skäggrester i handfatet.
Jag stör mig på folk som inte byter om och duschar hemma. Varför klä av sig naken i ett äckligt omklädningsrum bland äckliga människor?
2014-01-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skinnysweatyman
Jag stör mig på folk som inte byter om och duschar hemma. Varför klä av sig naken i ett äckligt omklädningsrum bland äckliga människor?

Men du tycker att det är okej att trängas på t-banan/pendeln med svettiga kläder?
Byter du inte om behöver ju inte ens in i omklädningsrummet. Hur fan ska du veta vem du stör dig på då?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in