Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-01, 16:47
Medlem
Batman182s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Nej Leif har rätt.
Gymmen på friskis ser kanske endast minimalt annorlunda ut men det styrs ändå av samma pissiga anda och attityd.

Folk i de yngre åldrarna (20-35) som vill påstå sig bli stora och bygga men samtidigt tränar på friskis är det ta mig fan något fel på och jag liksom Leif har extremt svårt att ta dessa männsikor på allvar.

Kör ni i era "Free-motion snören" och se ut som värst spindemannen, men några muskler bygger ni inte.

Väger 120kg i bänkpress och 160kg i böj mindre på friskis menar du?
2013-11-01, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Haha du har inte träffat på en RIKTIG terrorist-naken-gubbe märker jag. Jag har sett stackars småpojkar på Friskis få gubbkuk några centimeter från ansiktet när gubbarna står med ena benet på bänken och försöker torka pung & kuk i ett trångt omklädningsrum. Då spelar det liksom ingen roll om man tittar eller inte.

Sliter man blicken och vänder på huvet har man plötsligt gubbkuk i örat. Inte min kopp te direkt... Sedan jag bytte gym från friskis för länge sedan så har jag dock varit förskonad från gubbkuk.
Haha, du har rätt. Jag har inte varit med om något liknande.
2013-11-01, 18:41
Medlem
LabiSiffres avatar
Ungarna (lär ju inte varit äldre än 15-16) som stod i duschen och snackade om avsugningar. Samtidigt hade de öppnat varsin tonfiskburk som stod i omklädningsrummet. Fan vad jag hatar omklädningsrum och nu lär jag väl hata tonfisk också. Doften av tonfisk, svettig pung och billigt schampo sätter sina spår.
2013-11-01, 18:45
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabiSiffre
Ungarna (lär ju inte varit äldre än 15-16) som stod i duschen och snackade om avsugningar. Samtidigt hade de öppnat varsin tonfiskburk som stod i omklädningsrummet. Fan vad jag hatar omklädningsrum och nu lär jag väl hata tonfisk också. Doften av tonfisk, svettig pung och billigt schampo sätter sina spår.

Det ironiska i sammanhanget är ju också att killar som käkar tonfisk i omklädningsrummet med största säkerhet är långt från att få en avsugning. Förmodligen var de oskulder.
2013-11-01, 19:01
Medlem
Mr-potatoheads avatar
Folk som inte har någon självinsikt.. om de så är de som klär sig som idioter eller de som framstår som spännbögar, who cares men alla dessa är bara dryga tycker jag.
2013-11-01, 19:40
Medlem
eXtracts avatar
Folk som tror sig kunna agera PT åt folk som inte behöver det. Speciellt en på mitt gym, medelålders man som troligtvis genomgår någon sorts livskris (tatuerad från topp till tå, rakad skalle, douchight goatee, tränar i mössa, linne och silverkedjor/smycken). Visst, jag kan förstå grejen med att man vill hjälpa folk, men attityden och bemötandet är A och O när man gör det. Att gå fram till någon som enligt mig gjorde konc. bi-curls med bra form, och säga till denne person "Du gör såå fel, lägg av med att svinga vikten!" gör att du i min bok kvalificerat dig för en rejäl knogmacka.
2013-11-02, 18:16
Medlem
Kan nämna en kategori som inte stör på et sätt de flesta tänker på störa. Det är snyltarna som följer med en kompis utan att betala för sig. Betalar jag 300-400:- i månaden vill man inte att någon ska snylta och slita på grejorna gratis. Sen okej om gymmet har en testa-på-period för att värva medlemmar är en annan femma.
2013-11-02, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gearhead85
Kan nämna en kategori som inte stör på et sätt de flesta tänker på störa. Det är snyltarna som följer med en kompis utan att betala för sig. Betalar jag 300-400:- i månaden vill man inte att någon ska snylta och slita på grejorna gratis. Sen okej om gymmet har en testa-på-period för att värva medlemmar är en annan femma.

Det är ju bara att uppmärksamma gympersonalen på detta, så gör du (nästan) alla en god tjänst.
2013-11-02, 20:17
Medlem
bajskorvN1s avatar
Palla bry sig om hur någon annan ser ut eller hur en annan tränar? :P
För mig är huvudsaken att individen har tagit sig modet att ens ta sig till gymmet och försöka göra något åt denne !
Om det så är att den tränar i pyjamas får la hen göra det, huvudsaken är att den verkligen tränar! ^^

Men det är såklart min åsikt!
2013-11-02, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-FlukE
Det är ju bara att uppmärksamma gympersonalen på detta, så gör du (nästan) alla en god tjänst.

Det är ju det att gymmet jag går på har en 24timmarsingång så det är inte alltid personal att kunna kontakta.
2013-11-02, 22:57
Medlem
Har säkert varit uppe flera gånger tidigare men folk som går förbi på tok
för nära när man kör. Det är nog det enda jag stört mig på hittills.

Tycker att man ska visa respekt till en person som är under ett set och inte
promenera förbi cirka 20 centimeter från den personen. Måste man absolut
gå förbi för att det är enda vägen till det man vill ha så kan man gott vänta
till personen avslutat sitt set. Jag tappar fokus från övningen om en person
helt plötsligt uppenbarar sig väldigt nära.

Värst var en snubbe (jävligt stor så jag kan fatta att det blev som det blev)
som bestämt sig för att hämta en viktplatta från en ställning i närheten av där jag körde utfall.
Killen kom snett bakifrån och måste ha missuppfattat avståndet till mig för när jag
var på väg upp råkade han stöta i sidan av stången. Var inte alls beredd på det så jag föll ihop,
dock till utgångsställning bara. Gjorde ingen skada den här gången men det hade nog kunnat sluta
illa. Han bad i alla fall ordentligt om ursäkt så det ska man väl ge han.
2013-11-02, 23:44
Medlem
Vad anser ni om tjejer som tränar i bara tights och sportbh? 2 much eller inte? Man vill ju inte sända fel signaler.. Är det något ni skulle störa er på?
Jag tränar i det enbart för att det är praktiskt, då slipper man dra upp linnet dessutom så är det jävligt soft

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in