Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-27, 10:26
Medlem
Folk som drar igenom varenda jävla maskin på 20 minuter då det oftast är honor det handlar om.
Man har bara lust och säga "Get yo fat ass back on the machine".
2013-10-27, 12:56
Medlem
TexasTigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilogic
Folk som drar igenom varenda jävla maskin på 20 minuter då det oftast är honor det handlar om.
Man har bara lust och säga "Get yo fat ass back on the machine".

Eller tjejer som springer 45min på band/crosstrainer och sen går och kör 2 set och 30 reps på någon magövning för att sedan gå hem.

Inte för att det stör mig i och för sig...
2013-10-27, 20:36
Medlem
* Snubben som står och spottar i duschen och harklar/hostar(hur man nu ska förklara ordet, typ när man ska "samla ihop slemet" innan man spottar^^..) hela tiden... Blev fan spyfärdig när jag hörde han börja harkla/spotta när jag stod i duschen och allt vatten rinner åt mitt håll. Avbröt duschen och gick iväg. En 40-50årig gammal man med mindre ölmage.

* Pensionärer som gärna väljer att visa upp en dansshow i omklädningsrummet,naken....

* Personer som skriker/pratar högt på gymmet.

Sist och inte minst, personer som väljer att glo på en hela tiden...
Senast redigerad av aA90 2013-10-27 kl. 20:38. Anledning: .
2013-10-27, 23:07
Medlem
Tjatters avatar
Han som körde dropset biceps curl med fem olika par hantlar med det tyngsta paret på 10 kg.
2013-10-27, 23:36
Medlem
sowahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TexasTiger
Eller tjejer som springer 45min på band/crosstrainer och sen går och kör 2 set och 30 reps på någon magövning för att sedan gå hem.

Inte för att det stör mig i och för sig...
Brukar snarare vara att dra fram en max 4 kg hantel eller liknande kettlebell och inte ens halvhjärtat supersetta alla övningar man kan tänka sig. Vad ska det ge i träningsväg? Är man på gymmet ska man väl åt minstone ta i lite och iallafall se lite ansträngd ut?
2013-10-27, 23:47
Medlem
LabiSiffres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Nej jag skojar inte!

/ Leif

Har du lust att utveckla?
2013-10-27, 23:54
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
Tycker friskis är helt ok, sen skiljer det sig mkt från anläggning till anläggning.

Nej Leif har rätt.
Gymmen på friskis ser kanske endast minimalt annorlunda ut men det styrs ändå av samma pissiga anda och attityd.

Folk i de yngre åldrarna (20-35) som vill påstå sig bli stora och bygga men samtidigt tränar på friskis är det ta mig fan något fel på och jag liksom Leif har extremt svårt att ta dessa männsikor på allvar.

Kör ni i era "Free-motion snören" och se ut som värst spindemannen, men några muskler bygger ni inte.
2013-10-28, 00:04
Medlem
LabiSiffres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Nej Leif har rätt.
Gymmen på friskis ser kanske endast minimalt annorlunda ut men det styrs ändå av samma pissiga anda och attityd.

Folk i de yngre åldrarna (20-35) som vill påstå sig bli stora och bygga men samtidigt tränar på friskis är det ta mig fan något fel på och jag liksom Leif har extremt svårt att ta dessa männsikor på allvar.

Kör ni i era "Free-motion snören" och se ut som värst spindemannen, men några muskler bygger ni inte.

Jaha då fattar jag. Man måste sikta på att bli baddibilder och Cutler-grov för att ha nån ambition med sin träning.
2013-10-28, 00:12
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabiSiffre
Jaha då fattar jag. Man måste sikta på att bli baddibilder och Cutler-grov för att ha nån ambition med sin träning.

Ja ungefär så ja.

Men vill du köra sjukgymnastik eller dra i dina snören (vilket faktiskt inte utvecklar din kropp ett jäkla dugg) så skal ju inte jag så klart hindra dig från att nå dina mål på Friskis.

Kör hårt "Killer"!!

Du bör även tänka på att det är väl detta gymmet som satsar mest på sina Gesstapo metoder när det gäller att förstöra för folk att nå sina mål genom att ibland nyttja en vitamininjektion.
Minns inte exakt hur många gånger de trakasserade mig med dylika test för att jag bad om några hantlar som vägde mer än 35 kg.

Men somagt vi är alle olika, jag vill träna och lyfta vikter, andra vill dra i snören
2013-10-28, 01:56
Medlem
ManJuices avatar
* För några dagar sedan såg jag hur en gubbe (45+) satt på bänken i omklädningsrummet och läste en tidning helt naken - med sin pung hängandes, som man kunde se från profil. Den värsta biten var att han satt bredvid vattenskålen för påfyllning av flaskor. Det var en ingen trevlig syn må jag säga. FÖRFAN ta på dig kalsongerna åtminstone!

* För cirka två veckor sedan hade någon ersatt informationsbladet i omklädningsrummet med en utskriven Avpixlat-artikel med rubriken: "Invandrare överrepresenterade bland våldtäktsbrott" Själv av invandrarbakgrund tog jag såklart bort den och slängde i papperskorgen.

* Kvinnor som väljer crosstrainern precis framför en så man nästan blir tvungen att hela tiden fästa blicken på TV-rutan så man inte klassas som ett "pervo". Det är nästan som att dom medvetet vill att man ska se på deras rumpor.
Senast redigerad av ManJuice 2013-10-28 kl. 02:06.
2013-10-28, 08:00
Medlem
rievs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Ja ungefär så ja.

Men vill du köra sjukgymnastik eller dra i dina snören (vilket faktiskt inte utvecklar din kropp ett jäkla dugg) så skal ju inte jag så klart hindra dig från att nå dina mål på Friskis.

Kör hårt "Killer"!!

Du menar att sjukgymnastik saknar syfte?
2013-10-28, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
* För några dagar sedan såg jag hur en gubbe (45+) satt på bänken i omklädningsrummet och läste en tidning helt naken - med sin pung hängandes, som man kunde se från profil. Den värsta biten var att han satt bredvid vattenskålen för påfyllning av flaskor. Det var en ingen trevlig syn må jag säga. FÖRFAN ta på dig kalsongerna åtminstone!
Har du verkligen så kraftiga problem med att titta bort? Om inte, varför så överkänslig? Vad är det med en 45-årings pung som får dig att reagera annorlunda än en 45-årings öronsnibbar eller näsa? Om du har tur kommer du i den åldern vara lika frigjord och tycka synd om den personen du var just nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in