Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-18, 21:38
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedigovna
Att några tjejer då väljer "killgymmet" gör att det blir ännu fullare på killgymmet, vilket gör att de CP-långa köerna där blir ännu längre. Alltså blir vi killar lidande.

Men läs vad jag skriver. Ditt resonemang håller inte eftersom du inte vet hur långa köer tjejgymmet har:
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Det kan mycket väl vara så att tjejgymmet redan har CP-långa köer och genom att några tjejer då väljer "killgymmet" så blir fördelningen mer jämlik.
2013-03-18, 21:38
Medlem
Stör mig på alla jävlar här som klagar på att folk är sjuka på ert gym, undviker ni också bussen/restaurang/jobb mm pga sjuka människor?
Själv har jag astma så ibland kan jag hosta och nysa en del. Det är väl bara att träna hemma om ni har sådan fobi för sjuka.
Dra åt helvete!
2013-03-18, 21:53
Medlem
Citat:
Men läs vad jag skriver. Ditt resonemang håller inte eftersom du inte vet hur långa köer tjejgymmet har:
Men det är ju ändå vi killar som blir lidande ifall vissa tjejer väljer att gå till "killgymmet", även om köerna i tjejgymmet är skitlånga? Sedan så är det i princip aldrig överfullt på tjejgymmet. Jag brukar gymma då det är som mest folk på gymmet och det händer att dörren till tjejgymmet öppnas och man går förbi - aldrig fullt.
2013-03-18, 22:02
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Men det är ju ändå vi killar som blir lidande ifall vissa tjejer väljer att gå till "killgymmet", även om köerna i tjejgymmet är skitlånga? Sedan så är det i princip aldrig överfullt på tjejgymmet. Jag brukar gymma då det är som mest folk på gymmet och det händer att dörren till tjejgymmet öppnas och man går förbi - aldrig fullt.

Ja men måste du se saken som "vi" och "dom"? Tjejgymmet finns för dom tjejerna som inte vill träna bland killar, "killgymmet" är till för alla. Sen vet vi inte heller hur komplett tjejgymmet är. Det är inte omöjligt att tjejgymmet saknar en hel del maskiner och liknande.
2013-03-18, 22:08
Medlem
AoE3#1s avatar
Citat:
Ja men måste du se saken som "vi" och "dom"? Tjejgymmet finns för dom tjejerna som inte vill träna bland killar, "killgymmet" är till för alla. Sen vet vi inte heller hur komplett tjejgymmet är. Det är inte omöjligt att tjejgymmet saknar en hel del maskiner och liknande.

Dagens jämställdhet!
2013-03-18, 22:20
Medlem
MilleniumFalcons avatar
Citat:
Jag tror inte att jag äger gymmet och jag har inte sagt att det är "mina" maskiner. Jag kör hellre själv i lugn och ro än att ha någon ståendes bredvid som väntar på att jag ska bli klar.

Och jag nämnde inte dig Men byt gym om det inte passar, jag kör mestadels på den lokala atletklubbens gym nästan aldrig några tjejer och maskinerna är lediga 95% av tiden.
2013-03-18, 22:20
Medlem
MilleniumFalcons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AoE3#1
Dagens jämställdhet!

japp och bättre lär det bli med alla muslimer som väller in.
2013-03-18, 22:29
Medlem
Citat:
Vilket egentligen är otroligt idiotiskt. Hade hellre sett att man har ett "gemensamt" gym och istället utvecklar det, men när man nu ändå har ett tjejgym så kan väl brudarna hålla sig där. Och visst kan det vara så att vissa maskiner och redskap fattas, men idag var det alltså benpress det handlade om. Rätt säker på att de har benpress därinne..
2013-03-18, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MilleniumFalcon
Och jag nämnde inte dig Men byt gym om det inte passar, jag kör mestadels på den lokala atletklubbens gym nästan aldrig några tjejer och maskinerna är lediga 95% av tiden.
Nej men det är rätt uppenbart att du syftade på mig. Jag vill inte byta gym eftersom jag har otroligt nära till gymmet och priset passar mig fint. Sen är det annars inget fel på gymmet.
2013-03-18, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AoE3#1
Hatar hjältar på gymmet som ska påpeka grejer till folk.

Det gör jag också, men den snubben behöver bli tillsagd och tjejerna ska inte behöva lida för att han tror sig kunna allt.

Citat:
Ursprungligen postat av NL10
Såg en man som virade toa papper runt händerna innan han skulle köra. Antingen var han extremt rädd för baciller eller så hade han inte råd med handskar :/

Gör jag också emellanåt - för att slippa handsvetten som gör att man tappar grepp.
Handskar orkar jag aldrig ta med trots att jag har 4 par, lättare med papper de få gånger man behöver lite bättre grepp.

Citat:
Ursprungligen postat av sowah
Så du tycker det är värt att köpa gymkort för +-500 kr/månad för att sedan ta bilen till gymmet, ytterligare kostnad i bränsle, för att gå på ett jävla band i 20 minuter?! Är det då inte bättre att ta en promenad till gymmet och se det som uppvärmningen?

Har du möjligtvis kollat ut på senaste? Idag hade man -5 grader och snöstorm ute... Jag ger mig då inte ut i det vädret iaf.
2013-03-18, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas12345
Det gör jag också, men den snubben behöver bli tillsagd och tjejerna ska inte behöva lida för att han tror sig kunna allt.

Gör jag också emellanåt - för att slippa handsvetten som gör att man tappar grepp.
Handskar orkar jag aldrig ta med trots att jag har 4 par, lättare med papper de få gånger man behöver lite bättre grepp.

Har du möjligtvis kollat ut på senaste? Idag hade man -5 grader och snöstorm ute... Jag ger mig då inte ut i det vädret iaf.

Minus fem är inte hela världen enligt mig, när det går ner mot tvåsiffrigt så börjar det bli jobbigt
Jag håller dock med dig, jag springer (eller går som det här handlar om) hellre inne i 18-22 plusgrader!
2013-03-18, 23:43
Medlem
sowahs avatar
Citat:
och därför borde alla få välja själva var dom vill gå utan att bli "hånade" av sådana som dig.

Självklart, men tråden handlar om vad man stör sig på på gymmet, well det här är vad jag kanske inte blir irriterad av men tycker är smålustigt, är inte den typen som stör sig på andras beteende överlag.

Edit. Kul att så många verkar passa in på min beskrivning, det märks i tråden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in