Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-25, 21:41
Medlem
personen som ska ta alla vikter på hela gymmet för att köra marklyft och knäböj i en timme, händer jävligt ofta

dom kan dra åt helvete
2013-01-25, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAwsome
personen som ska ta alla vikter på hela gymmet för att köra marklyft och knäböj i en timme, händer jävligt ofta

dom kan dra åt helvete

Om dom kör Strikt så är det väl gymmets ägare du ska klaga på? jude gym som inte köper in fler vikter kan jag tycka.
2013-01-26, 03:56
Medlem
Jag börjar störa mig på typerna som kommer 20-30 min innan stängning, oftast är det personer som är av den fetare typen som kommer då. För fan ta tag i träningen ordentligt istället för att tro att 20 min på bandet kommer att bränna bort ert fett. Om man inte har mer tid, så bör man kanske försöka inse att det är onödigt.

Jag börjar även störa mig på de som rakar under armarna, det ser onaturligt ut på män.
2013-01-26, 04:59
Medlem
Ska det vara så jävla svårt att borsta tänderna eller iaf tvätta sig under armarna innan man drar till gymmet för att svettas och frusta. Fan vad jag hatar folket som luktar schäferröv redan på 5 meters avstånd. Bor ni en jävla grotta eller har ni något medfött hjärnfel?
2013-01-26, 11:15
Medlem
Bola-biffen med en vit supertight(!) underställs-överdel. Den var så tight att hans gyno syntes från andra sidan gymmet, likaså rygg-finnarna.

Körde något, vänder sig om och går fram till stället med vikter precis framför mig. Snurrar på en liten vikt som låg högst upp och vände sig om, upp med hakan i luften och ut med latsen samtidigt som han spatserade runt på sina stork-ben.

Jadu..
2013-01-26, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAwsome

dom kan dra åt helvete
Så alla som är starka eller seriösa kan "dra åt helvete"? Det är väl gymägaren som borde köpa in mer vikter. Dåligt. Inte blir det tomt när jag lastar på 300kg för att träna kronlyft. Alla andra kan fortfarande träna bänkpress och allt de vill utan större problem.
2013-01-26, 15:12
Medlem
SiSeniors avatar
Alla idioter som går i vägen när jag tränar. Ställer mig strategiskt för att slippa dom men oavsett verkar dom gilla komma i vägen när jag står och svingar min skivstång/hantlar.
2013-01-26, 15:31
Medlem
dauits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Alla idioter som går i vägen när jag tränar. Ställer mig strategiskt för att slippa dom men oavsett verkar dom gilla komma i vägen när jag står och svingar min skivstång/hantlar.
det värsta är när de går under(ja verkligen, under) kabeln när man kör kabel cross over...

en annan sak också, tjocka tjejer med en rejäl fläskig bak kommer i tajt, man ser siluetterna och hur fläsket bara darrar när de går förbi en och självklart anser dom själva att deras kropp är väldigt tilltalande och attraktiv.
Senast redigerad av dauit 2013-01-26 kl. 15:34.
2013-01-26, 15:43
Medlem
Stör mig på alla som försöker spela någon karaktär bara för att det är på gymmet. Går runt och ser lite förbannade ut. Tittar och skakar på huvudet på nybörjare, tar saker för givet.

Gå och träna bara, va trevlig och hjälp dem som ser ut att behöva det.
2013-01-26, 17:33
Medlem
MuscleSharks avatar
Folk på gymmen störde mig så mkt att jag fixade mitt eget gym hemma. Nu har jag allt de goda för mig själv och kan träna när och hur jag vill utan att oroa mig för att nån ska uppehålla min träningsbänk i 1 timma.
2013-01-26, 17:46
Medlem
Pjurrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dauit
det värsta är när de går under(ja verkligen, under) kabeln när man kör kabel cross over...

en annan sak också, tjocka tjejer med en rejäl fläskig bak kommer i tajt, man ser siluetterna och hur fläsket bara darrar när de går förbi en och självklart anser dom själva att deras kropp är väldigt tilltalande och attraktiv.

ååå hahh jag vet exakt vad du menar !!! så vidrigt !
2013-01-26, 17:48
Medlem
Pjurrans avatar
Personer jag inte gillar e dom som ska spela coola på gymet typ äldre män som känner sig som silver-ryggar, går runt o spänner sig med fläsket dom har! hahha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in