Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-09, 16:40
Medlem
Wahnsinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyninja
bögigt
Åh nej, inte nu igen.
2012-08-09, 17:57
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Må så vara, men faktum är att det ser fortfarande förjävla bögigt ut

Bögigt hur? Tighta kläder är inte alltid bögigt...
2012-08-09, 18:55
Medlem
Nohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Hanscom
Jag stör mig otroligt mycket på människor som sätter sig och kör en annan övning än vad ställningen eller bänken är tänkt för.

Irriterar mig ofta på människor som ställer sig och kör hantelrodd eller liknande på en bänkpress ställning eller människor som lägger sig och kör någon jävla kroppsviktsövning i en cable cross samt människor som går in och stretchar i friviktsrummet trots att det finns ett helt jävla rum just för det.
De värsta är ändå de som kör benböj i curlracket

Jag har upptäckt att folk som tar hantlarna man precis använt men ställt tillbaks i hantelställningen mellan seten för att undvika onödig benträning när alla bänkar är upptagna utan att fråga samt medan man står kvar där framför hantlarna är ganska jobbiga. Vet inte om det är jag som gör fel men vafan, det lättaste är väll bara att fråga "är du klar med de här eller". Eller är det jag som har fel här?
2012-08-09, 19:39
Medlem
Jag brukar inte bry mig så mycket om folk omkring mig men när det kommer till lågutbildade så får det vara nog. Jag som är en högutbildad akademiker vill inte gärna höra om det senaste "heta" inom byggbranschen eller vaktmästarbranschen. Det skiter jag fullständigt i. Sen att de tror att de är häftiga som vet hur man är en vaktmästare och som måste skryta om det högt är ju bara ruggigt pinsamt...

Sen är det ju lite tragiskt att nästan alla med "berras rör" eller liknande tröjor inte har en aning om hur man tränar, trots att de har hur mycket tid över som helst då de är dumskallar av finaste kvalité. Tragiskt att se faktiskt.

Sen hjälper det ju inte när man ser deras avundsjuka i blickarna när de beundrar min extremt vackra kropp och mumlar något om anabola steorider... Nej, jag är inte dopad, jag vet bara hur man tränar dumskalle... Man kan inte bara gå dit och lyfta vikter lite random.

Det sjuka är ju även att de starka av dessa snubbar tränar helt fel och har fått alla sina muskler från jobbet som byggare och inte ett jävla skit ifrån gymmet, sedan går det runt och visar "hur man ska göra" trots att de visar grejer helt åt helvete...

Dessa personer är de jag stör mig på, försöker annars skita i andra och gå omkring och lyssnar på min dödsmetal samtidigt som jag faktiskt tränar och inte lallar omkring där. Hm.. Finns ju faktiskt gym endast för tjejer, varför inte bara för akademiker? Aja det är en annan tråd.
2012-08-09, 20:14
Medlem
bloodysamurais avatar
Citat:
Må så vara, men faktum är att det ser fortfarande förjävla bögigt ut

Håller med, ser förjävligt ut. Oavsett hur skönt det är så skulle jag aldrig få för mig att bära ett par.
2012-08-09, 20:22
Medlem
zappy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyb_x
dem, dem, dem, dem, dem, dem...

Haha xD
2012-08-09, 20:30
Medlem
De som snattar bänken man har precis bakom sig när man kör en stående hantelövning. Visst, jag behöver den inte för min övning, men det är jäkligt skönt att sitta och vila mellan setten när man är helt slut och har ont i fötterna eftersom man gått hela dagen på jobbet. Om man frågar så ger säger jag inte nej, utan ger vänligt bort den, men att bara ta den tycker jag är illa. Det kan vara farligt också ifall jag inte skulle märka det och skulle sätta mig efter övningen.
2012-08-09, 20:45
Medlem
kenta1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
De som snattar bänken man har precis bakom sig när man kör en stående hantelövning. Visst, jag behöver den inte för min övning, men det är jäkligt skönt att sitta och vila mellan setten när man är helt slut och har ont i fötterna eftersom man gått hela dagen på jobbet. Om man frågar så ger säger jag inte nej, utan ger vänligt bort den, men att bara ta den tycker jag är illa. Det kan vara farligt också ifall jag inte skulle märka det och skulle sätta mig efter övningen.

Allt smygande i överhuvudtaget är otroligt frustrerande. Bänken var ett bra exempel, eller när man supersetar mellan två övningar. Man har precis riggat ena övningen och börjar köra på den andra. Under loppet av två sekunder från att man börjat köra övningen är det någon (se: ofta respektlösa gubbar) som plockar bort stången eller dylikt och börjar köra en annan övning.

Kan förstå om någon kommer in på gymmet och tror att den är ledig, men inte när personen ifråga vandrat gymmet i en timme redan och sett att man kör. Personligen anser jag alltid att man ska fråga om h*n ska köra mer på maskinen/bänken/stången om man är osäker, istället för att försiktigt sno den och hoppas att ingen märker något...

2012-08-09, 21:10
Medlem
Fudge0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noh
De värsta är ändå de som kör benböj i curlracket

Jag har upptäckt att folk som tar hantlarna man precis använt men ställt tillbaks i hantelställningen mellan seten för att undvika onödig benträning när alla bänkar är upptagna utan att fråga samt medan man står kvar där framför hantlarna är ganska jobbiga. Vet inte om det är jag som gör fel men vafan, det lättaste är väll bara att fråga "är du klar med de här eller". Eller är det jag som har fel här?

Mjah.. så länge du inte markerar att du använder dom, som man gör när man kör shrugs i hantelställningen, så kan inte andra rå för att ta dom när det faktiskt ser ut som att du är klar med dom.
2012-08-09, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Bögigt hur? Tighta kläder är inte alltid bögigt...

I mitt tycke, vilket inte är detsamma som alla andras, så tycker jag att det ser bögigt ut med tights på en kille, då dessa i mitt tycke är avsedda för kvinnor med sexiga former för att framhäva härligheten.

Sedan har jag full förståelse för att alla anser olika i denna frågan. Men personligen kommer jag förmodligen alltid tycka att det ser bögigt ut, men allt till trots så är det dock inte värre än ljusgrå mjukisbyxor på personer med rövsvett
2012-08-10, 00:33
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fudge0wn
Mjah.. så länge du inte markerar att du använder dom, som man gör när man kör shrugs i hantelställningen, så kan inte andra rå för att ta dom när det faktiskt ser ut som att du är klar med dom.

Håller med.
2012-08-10, 00:37
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapeOfHate
Jag brukar inte bry mig så mycket om folk omkring mig men när det kommer till lågutbildade så får det vara nog. Jag som är en högutbildad akademiker vill inte gärna höra om det senaste "heta" inom byggbranschen eller vaktmästarbranschen. Det skiter jag fullständigt i. Sen att de tror att de är häftiga som vet hur man är en vaktmästare och som måste skryta om det högt är ju bara ruggigt pinsamt...

Sen är det ju lite tragiskt att nästan alla med "berras rör" eller liknande tröjor inte har en aning om hur man tränar, trots att de har hur mycket tid över som helst då de är dumskallar av finaste kvalité. Tragiskt att se faktiskt.

Sen hjälper det ju inte när man ser deras avundsjuka i blickarna när de beundrar min extremt vackra kropp och mumlar något om anabola steorider... Nej, jag är inte dopad, jag vet bara hur man tränar dumskalle... Man kan inte bara gå dit och lyfta vikter lite random.

Det sjuka är ju även att de starka av dessa snubbar tränar helt fel och har fått alla sina muskler från jobbet som byggare och inte ett jävla skit ifrån gymmet, sedan går det runt och visar "hur man ska göra" trots att de visar grejer helt åt helvete...

Dessa personer är de jag stör mig på, försöker annars skita i andra och gå omkring och lyssnar på min dödsmetal samtidigt som jag faktiskt tränar och inte lallar omkring där. Hm.. Finns ju faktiskt gym endast för tjejer, varför inte bara för akademiker? Aja det är en annan tråd.
Gym kanske är fel ställe för dig, spela golf eller hästpolo kanske skulle passa dig bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in