Jag brukar inte bry mig så mycket om folk omkring mig men när det kommer till lågutbildade så får det vara nog. Jag som är en högutbildad akademiker vill inte gärna höra om det senaste "heta" inom byggbranschen eller vaktmästarbranschen. Det skiter jag fullständigt i. Sen att de tror att de är häftiga som vet hur man är en vaktmästare och som måste skryta om det högt är ju bara ruggigt pinsamt...
Sen är det ju lite tragiskt att nästan alla med "berras rör" eller liknande tröjor inte har en aning om hur man tränar, trots att de har hur mycket tid över som helst då de är dumskallar av finaste kvalité. Tragiskt att se faktiskt.
Sen hjälper det ju inte när man ser deras avundsjuka i blickarna när de beundrar min extremt vackra kropp och mumlar något om anabola steorider... Nej, jag är inte dopad, jag vet bara hur man tränar dumskalle... Man kan inte bara gå dit och lyfta vikter lite random.
Det sjuka är ju även att de starka av dessa snubbar tränar helt fel och har fått alla sina muskler från jobbet som byggare och inte ett jävla skit ifrån gymmet, sedan går det runt och visar "hur man ska göra" trots att de visar grejer helt åt helvete...
Dessa personer är de jag stör mig på, försöker annars skita i andra och gå omkring och lyssnar på min dödsmetal samtidigt som jag faktiskt tränar och inte lallar omkring där. Hm.. Finns ju faktiskt gym endast för tjejer, varför inte bara för akademiker? Aja det är en annan tråd.