Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-06, 16:54
Medlem
För något år sen såg jag en riktigt fet kvinnlig flodhäst (kärringen vägde runt 150 kilo) som gick skit långsamt på ett löparband och flåsade som fan. tränade utan BH gjorde hon också och man såg verkligen hur hängpattarna (hände ända till under naveln) guppade när flodhästen gick . Det roliga var inte det utan att en neger i åldern 15-16 stirrade på henne och smygrunkade . Han satt avskildes och man såg verkilgen hur han förde handen under byxorna och började dra i kuken
2011-09-06, 17:07
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikken
Hahahaha.. fy fan vad jag lider med dig.
Är du säker själv på om du är i ett gym överhuvudtaget?

HAHAHAHAHA dagens!

Ligger dock någonting i det.
2011-09-07, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikken
Hahahaha.. fy fan vad jag lider med dig.
Är du säker själv på om du är i ett gym överhuvudtaget?

Tro mig, det där var bara ett litet sample av all crazy shit som goes does på mitt gym, men definitivt the hall of fame.

Kom precis hem från ett pass, och den där jävla galningen som jag nämnde först var där och körde sin lilla rutin. FUCK ME!!!!! Han borde fan studeras ur vetenskapligt syfte. Han körde exakt samma rutin IGÅR....Jävla idiot!

Ni kan vara lugna, jag bor långt borta från Sverige, så ni riskerar inte att stöta på dem!
2011-09-14, 21:52
Medlem
cerns avatar
Jag stör mig på:

Proteingrabbarna - Kör max 1 minut med varje maskin så ställer de sig mitt i salen och dricker ur sina proteinshakes efter varje lyft. Dessa killar är också oftast överviktiga kring magen.

Sen har vi omklädningsrummet:

Duschkråkorna - Står och harklar, drar upp snor och spottar när de står i duschen så det ekar i hela omklädningsrummet. Snälla det finns toaletter!

Bastustretcharna - står i bastun och stretchar för fullt! Arslet hela vägen ner i bastuaggregatet.

Hardcorebastarna - Ofta invandrare.. Drar på 4-5 skopor vatten på aggregatet så det blir så jävla varmt att de själva måste kuta ut från bastun efter 1 minut.
2011-09-14, 22:13
Medlem
Discogymmarna som bara tränar armar, axlar & bröst. Benträningen tex får dom när dom går upp för trappan.
''Elitgymmarna'' som ser ner på alla som tar lägre vikter en dom själva och säger det gärna högt så alla hör.
Turkarna som kör så jävla hårt att dom inte behöver lägga tillbaka hantlarna, viktskivorna.
Biffarna som älskar att lassa på mer vikt en dom klarar av så dom gör övningarna helt fel.
2011-09-15, 09:42
Medlem
På alla som har på sig kampsportkläder, tex thaishorts, affliction t-shirts eller min favorit en en snubbe som går omkring med en t-shirt som står MMA SPORTS i en ascool typsnitt. Som grädden på mosen så brukar de här människor oftast träna i maskiner...
2011-09-15, 10:13
Medlem
2kgbenfritts avatar
Stör mig på:
*Det lönnfeta huding gänget med gasp-kläder och 60cm armar, (kör enbart armar)
*Männen i 40-50 års åldern som vill visa hur man gör? (jag gjorde stela marklyft och då kommer en gubbe fram och säger att jag ska gå ner djupare)

*Folk som kör i den största tröjan dom hittat (för att se större ut, dom skäms i tischa)
*Rockmusiken och den där deathmetallen, så jävla hårt. Eller?
* Människorna som tror sig vara muskliga men har enbart stor överkropp och den där klassiska pluffsiga anabolamagen, Hoppas för gud skull att ni inte tror att ni är något.
*Ammoniak-lukten på toaletten ( Kanske har någonting med anabola och göra, vad vet jag.)

Och japp, jag är den mest perfekta på mitt gym , finns inget att klaga på.
2011-09-15, 11:23
Medlem
Gabogibos avatar
Alla som nämts ovanför, som stirrar hatiskt på mig när jag kommer in i gymmet med min ölmage och vill komma i form!

Var det inte "det är aldrig för sent att börja träna"?
2011-09-15, 12:09
Medlem
När jag läser den här tråden blir man ju ännu mer avskräckt att gå till gym....jag måste nog hitta en tjejkompis så jag slipper gå dit själv och göra bort mig..
2011-09-15, 12:32
Medlem
skogspromenads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jäija
När jag läser den här tråden blir man ju ännu mer avskräckt att gå till gym....jag måste nog hitta en tjejkompis så jag slipper gå dit själv och göra bort mig..

Folk stör sig på så mycket nu förtiden så det är ingen idé att bry sig. Beter man sig "normalt", alltså är trevlig, visar respekt mot andra personer i gymmet osv så behöver man inte oroa sig.

Men nu ska jag störa mig lite. Folk som svettas så mycket så att dem flyter runt på maskinerna och inte torkar av dem sedan. Inte så fräscht, jag svettas och det, väldigt mycket, men jag har hyfs nog att torka av maskinerna efter mig, för jag tror ingen villa sitta/ligga i mitt svett.

Sen gamla gubbar, som går omkring nakna i omklädningsrummet. Absolut får dem gå runt nakna, jag är inte homofob och jag blir inte generad eller illa till mods av att se en naken man. Men här om dagen så stod en naken gubbe framför mig när jag satt på bänken efter ett pass. Han vänder sig 180 grader ganska snabbt. Fysikens lagar gör då att hans penis inte längre hänger rakt ner utan det "flyger" i höjd med mina ögon, och det var inte långt ifrån att han slappade till mig med sin penis. Såg hans penis flyga förbi från vänster till höger rakt framför ögonen på mig, ca 5 cm ifrån. Det var lite sjukt.
2011-09-15, 12:53
Medlem
Kroesmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jäija

Alla stör sig på något men (nästan) ingen stör sig på allt.

Just nu stör jag mig framförallt på mig själv som körde för tunga marklyft med för dålig teknik och fick ryggskott. Numera är Kroesmann disco+ tills ryggen är 101% återställd. Och det finns det säkert folk som stör sig på
2011-09-15, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroesmann
Alla stör sig på något men (nästan) ingen stör sig på allt.

Just nu stör jag mig framförallt på mig själv som körde för tunga marklyft med för dålig teknik och fick ryggskott. Numera är Kroesmann disco+ tills ryggen är 101% återställd. Och det finns det säkert folk som stör sig på

Jag har inte satt min fot på gym men har velat börjat sedan länge.. tänkte lägga på mig några kilo hoppas dom är snälla mot mig när jag ska stå där och läsa hur alla dessa maskiner fungerar. Antar att sånt är skitstörigt för dom som gymmar där när nybörjare kommer in och inte vet hur saker funkar. dom tycker kanske man tar upp tid eftersom dom får vänta. men någonstans måste man väl börja. Ska se i sista stund nu om man kanske kan tvinga med en tjejkompis för då kanske det inte inte kännas lika läskigt att gå dit och så har man någon att prata med..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in