Citat:
Ursprungligen postat av Jäija
När jag läser den här tråden blir man ju ännu mer avskräckt att gå till gym....jag måste nog hitta en tjejkompis så jag slipper gå dit själv och göra bort mig..
Folk stör sig på så mycket nu förtiden så det är ingen idé att bry sig. Beter man sig "normalt", alltså är trevlig, visar respekt mot andra personer i gymmet osv så behöver man inte oroa sig.
Men nu ska jag störa mig lite. Folk som svettas så mycket så att dem flyter runt på maskinerna och inte torkar av dem sedan. Inte så fräscht, jag svettas och det, väldigt mycket, men jag har hyfs nog att torka av maskinerna efter mig, för jag tror ingen villa sitta/ligga i mitt svett.
Sen gamla gubbar, som går omkring nakna i omklädningsrummet. Absolut får dem gå runt nakna, jag är inte homofob och jag blir inte generad eller illa till mods av att se en naken man. Men här om dagen så stod en naken gubbe framför mig när jag satt på bänken efter ett pass. Han vänder sig 180 grader ganska snabbt. Fysikens lagar gör då att hans penis inte längre hänger rakt ner utan det "flyger" i höjd med mina ögon, och det var inte långt ifrån att han slappade till mig med sin penis. Såg hans penis flyga förbi från vänster till höger rakt framför ögonen på mig, ca 5 cm ifrån. Det var lite sjukt.