Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-05, 17:27
Medlem
p-o-t-a-t-o-e-ss avatar
Jag körde lite konditionsträning på gymmet idag. Stod och flåsade på en crosstrainer. Plötsligt fylls luften av en extremt stark parfymdoft. Det var en tjej i 20-års åldern som hade bemannat stationen bredvid. Vem fan dränker sig i parfym innan de går till gymmet?? För helvete. Fick nästan andnöd. Jävla bimbo.
2011-02-05, 18:20
Medlem
Tidigare i veckan när jag var och tränade så var det en kvinna som toksvettades, och det är ju bra att dom tar i. Men hon skulle skippat sminket, det var helt svart och utrunnet runt ögona som en jävla tvättbjörn.
2011-02-05, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Kan det ha vart på sportlife idag?

Sportlife almedal? marklyft med rejäla vikter?
2011-02-05, 22:15
Medlem
shadowhaxxors avatar
* Folk som tycker att det ska vara lugna favoriter som spelas ur högtalarna och klagar på personalen när det spelas för hög musik

* Gubben som alltid ska ta av sig allt utom sina grå shorts i omklädningsrummet, för att sedan gå ut halvnäck och fet genom hela gymmet för att väga sig på vågen.

* Gubbar som sitter nakna och läser tidningen i omklädningsrummet

* Föräldrar som ska lära sina barn hur man tränar men lär ut helt fel

* Barn som ska lära sina föräldrar hur man tränar men lär ut helt fel

* 13åringen som lyft 3kg hanteln 7 gånger och gjort några situps under en timme som sedan går och köper gainomax i receptionen

* Alla som inte hänger tillbaka vikterna på sin plats

* Folk som stinker mer än tillåtet

* Folk som stirrar

* Kvinnor som kör MINIMUM på alla övningar, alltså kör på 5 kg på axelmaskinen ex, då man kan köra på 5kg med bara lillfingrarna utan problem. Man undrar ju varför dem ens är och tränar då.. Är de rädda för att få stora maskulina muskler?

* ALLA när parkeringen är full och man måste parkera längre bort med bilen.

* De som pratar i mobil på gymmet.

Offtopic: Älskar alla som tränar, speciellt de som är otränade och verkligen sliter som djur för att komma i form. Det är alltid kul att se folk som är beredda att kämpa för vad de vill ha.
2011-02-06, 18:02
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacobendor
Sportlife almedal? marklyft med rejäla vikter?

Najj!
2011-02-06, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p-o-t-a-t-o-e-s
Jag körde lite konditionsträning på gymmet idag. Stod och flåsade på en crosstrainer. Plötsligt fylls luften av en extremt stark parfymdoft. Det var en tjej i 20-års åldern som hade bemannat stationen bredvid. Vem fan dränker sig i parfym innan de går till gymmet?? För helvete. Fick nästan andnöd. Jävla bimbo.
Haha, jag körde Crosstrainern 2h idag, bredvid mig så stod de en tjock man som fes hela jävla tiden, snacka om att man ville dra. Som tur var det "Minuten", Simpsons och Family Guy på TV, så man kunde glömma.
2011-02-06, 22:48
Medlem
Coffeeaddicteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aenema
Finns en instruktör som jag har börjat störa mig på den senaste tiden på gymmet. Antingen så har jag börjat bli lite paranoid eller så har han fått en nyfunnen livsuppgift, smyginspektera mig när jag tränar.
Under den senaste månaden så har han dykt upp åtminstone en gång för att [min egen tolkning] smygkolla vad jag kör för övning eller med vilka vikter.

Det är inte direkt så att han kommer fram och småpratar, frågar hur det går osv. Utan han kommer in i rummet jag befinner mig och låtsas inventera vikter eller drar lite i en kabeltrissa för att se om den funkar samtidigt som han smygglor på mig, mina vikter eller mitt utförande. Möter man honom med blicken så tittar han ganska snabbt bort och slutar med sin inspektion och smyger ur rummet. Saken är den att jag inte är stor eller kör med några speciellt imponerande vikter och mitt utförande är helt ok. Bra mycket bättre än genomsnitten på gymmet jag kör på i alla fall. Funderar på att ge honom en fulblick och fråga vad fan han vill, men då skulle man väl framstå som en dåre.

Låter som han gillar dig
2011-02-06, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shadowhaxxor
Offtopic: Älskar alla som tränar, speciellt de som är otränade och verkligen sliter som djur för att komma i form. Det är alltid kul att se folk som är beredda att kämpa för vad de vill ha.

Den där värmde, ska köra extra hårt imorgon bara för det!

OnT: Har en kvinnlig receptionist på mitt gym är alltid så otrevlig. Hon hälsar inte, även om man själv gör det. Istället blänger hon bara surt på en, och verkar otroligt upptagen med datorn. Sånt där kanske inte är världens grej kan tyckas, men jag tycker det är viktigt att vara trevlig och välkomnande, hör ju liksom lite till det jobbet. Annars är det ett bra gym, med i stort sett bara gamla tanter och farbröder som står på sina crosstrainers och tittar på TV4-nyheterna.
2011-02-06, 23:56
Medlem
Ålens avatar
"Och vad är grejen med att killar måste spana in en på gym också? Man är osminkad, uppsatt hår, svettig, asful och likväl är det alltid någon loser som ska flukta på en och be om stretchingtips."

Hur vet du att de spanar in dig? Kan du läsa deras tankar? Eller säger de till dig efteråt att de spanat in dig? På allmänna platser möts blickar av tusen andra anledningar än att det har med sex och göra. Alltid lika otrevligt med folk som dömer andra på förhand med vad de har för intentioner bara för att man råkar möta dess blick litegrann. Man måste väl kunna titta på folk utan att bli sedd som nån jävla loser till fluktare. Och är det något weird med en man om han ber om stretchingtips? Antar att du precis slutat högstadiet och fortfarande tror att det sociala avståndet mellan män och kvinnor är avgrundsdjupt.
2011-02-08, 23:51
Medlem
När två personer står på vars ett löpband med hörlurar i öronen och skriker när dom pratar med varandra. FRUKTANSVÄRT irriterande.
2011-02-09, 00:16
Medlem
SteveZissous avatar
Ja fan, stora biffar som tar upp för mycket plats och pratar för högt med den där nervöst kaxiga attityden är nog fan de mest störande av alla. Jag får nästan lust att fråga vilket universitet de har studerat på.
2011-02-09, 00:34
Medlem
CBSativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveZissou
Jag får nästan lust att fråga vilket universitet de har studerat på.

Jag tycker du ska göra det nästa gång Hade varit så underhållande att se dig fråga fel kille.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in