Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-04, 18:58
Medlem
Jag stör mig på "homofoberna" i omklädningsrummet. De som står utanför duschen och väntar på att man ska bli klar, trots att det finns en till ledig bredvid. Eller de som går in med kalsongerna (förr fanns det ett bås, det skulle dom alltid ha), duschar, och sen tar på sig kalsongerna igen innan dom går ut.

Fast värst är nog ändå snubben som tog sin väska, gick in på toaletten, kom ut efter ett tag helt intvålad, sköljde av sig lite snabbt o lätt, sen gick han in på toa igen o kom ut påklädd.
2011-02-04, 19:43
Medlem
io3uri9uys avatar
Är inte direkt mot en specifik typ på gymmet men...
Det är så jobbigt att man måste gå så fjolligt för det är så halt de sista metrarna till duschen. Speciellt eftersom man har lämpat av sig handduken och enbart har en liten dusch-flaska att desperat hålla tag i.
2011-02-04, 21:33
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 101f14k35
Jag tycker det är okej med folk som skriker lite när dom lyfter vikter men inte överdrivet. Idag var det en kille som skrek som in i helvete - hördes över hela gymmet. Alla stod och skrattade åt honom i rummet. (Han hörde inte eftersom han hade hörlurar)

Kan det ha vart på sportlife idag?
2011-02-04, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Kan det ha vart på sportlife idag?
Nepp. Det var på 24/7
2011-02-04, 22:53
Medlem
Rumcajss avatar
Stör mig fruktansvärt mycket på turkar som går runt och spänner sig, lyfter 1-2 gånger och spänner sig fram speglarna igen. Särskilt pinsamt var det när det var jag och 3 sådana filurer ensamma kvar på gymmet. Jag står och gör mitt när jag i ögon vrån ser dem ta av sig tröjorna och spänna det lilla de lyckats åstadkomma under sin missära tid på gymmet
2011-02-04, 23:25
Medlem
mx_s avatar
Ju mer jag läser i denna tråd desto gladare blir jag över att vara morgonpigg och träna alla mina pass tidigt Oftast är det samma personer som är på gymmet och tränar vid den tiden, trevliga och ingen är ett stolpskott som lämnar vikter och missköter sig Och jag kan göra mina superset utan att hela tiden behöva vänta på att någon annan
2011-02-05, 01:51
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 101f14k35
Nepp. Det var på 24/7

Rackarns! Letar alltid efter mig här, speciellt när folk skriver något om småkillar som stönar
2011-02-05, 02:11
Medlem
p12or är nog det värsta jag kan komma på.

Var ett gäng på mitt gym här i veckan, och de springer mest runt och skriker konstiga "ungdomliga" ord (läs: hora, kuk, knulla osv) till varandra.
Sitter i maskinerna i 10 min utan att göra något alls.
Går förbi sin kompis och säger "ha, klarar du inte mer?" så man såg att hans kompis som tränade (som förövrigt verkade väldigt utstött av sina "kompisar") tog riktigt illa upp. Då blev jag lite irriterad på honom, då jag kände igen mig i den utsattas situation, så gick faktiskt fram till den kaxiga snorungen när han satt i sittande rodd och drog sina 20kg, bad att få låna maskinen, slängde på max (120kg) och drog en 8-repa bara för att sätta honom på plats. Han var rätt skamsen efteråt och hans polare stod runt och smågarvade åt honom.

För att inte glömma alla "biffar" på 17år som har tränat i ett halvår och tror de är MEGAstora, vet inte om man ska skratta eller gråta när de går och spänner sina icke existerande muskler i varje spegel.
Bäst är när de har med en brud de vill impa lite på, och slänger på så mycket de klarar, så nästan varje blodåder i ansiktet spricker när de kör sina set.
2011-02-05, 03:33
Bannlyst
Skulle gärna vilja gå in på ett gym och se vad det finns för filurer där, men då blir man väl dömd på en gång
2011-02-05, 06:17
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik32
p12or är nog det värsta jag kan komma på.

Var ett gäng på mitt gym här i veckan, och de springer mest runt och skriker konstiga "ungdomliga" ord (läs: hora, kuk, knulla osv) till varandra.
Sitter i maskinerna i 10 min utan att göra något alls.
Går förbi sin kompis och säger "ha, klarar du inte mer?" så man såg att hans kompis som tränade (som förövrigt verkade väldigt utstött av sina "kompisar") tog riktigt illa upp. Då blev jag lite irriterad på honom, då jag kände igen mig i den utsattas situation, så gick faktiskt fram till den kaxiga snorungen när han satt i sittande rodd och drog sina 20kg, bad att få låna maskinen, slängde på max (120kg) och drog en 8-repa bara för att sätta honom på plats. Han var rätt skamsen efteråt och hans polare stod runt och smågarvade åt honom.

För att inte glömma alla "biffar" på 17år som har tränat i ett halvår och tror de är MEGAstora, vet inte om man ska skratta eller gråta när de går och spänner sina icke existerande muskler i varje spegel.
Bäst är när de har med en brud de vill impa lite på, och slänger på så mycket de klarar, så nästan varje blodåder i ansiktet spricker när de kör sina set.

haha riktigt bra gjort!! kan se det framför mig
2011-02-05, 15:28
Medlem
Det var säkert många som störde sig på mig och min polare när vi tränade i början av 90 talet. Vi brukade gå ut och sätta oss på trappen och ta en rökpaus.
Jag vet att jag skulle störa mig på det nu, självklart har jag slutat röka också...
2011-02-05, 17:03
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Störde mig på två typer idag.

Den ena, en fet kvinna på 40+, som kommer in i styrkerummet, tar tag i en "pinne" (jag vill inte kalla det skivstång då den är gjord utav plast och för smal för att kunna ha vikter på sig, det är en pinne helt enkelt) och börjar göra några underliga rörelser. En kvinnlig PT lär ut en "övning" som går ut på att du håller pinnen med ett axelbrett grepp framför dig, med handflatorna neråt. Sedan ska denna pinne över huvudet och ner bakom ryggen, förstår verkligen inte vad den ska vara bra för. Rörlighet? Vad vet jag.. Denna kvinna står och gör denna övning i cablecrossen (det är i cablecrossen PT'n visar de flesta av sina övningar, som situps, rygglyft på boll, något som kan liknas vid knäböj med bollen mellan ryggen och väggen osv osv) och tar upp plats. Efter ett tag håller hon pinnen ovanför huvuden och utför något som ser ut som ett halvt utfall, om ens det.
Sedan såg jag i speglarna hur hon gick runt i maskinrummet och gjorde diverse övningar, bland annat sittande rodd, fast hon kunde ju inte dra armarna speciellt långt bak med tanke på den enorma magen, så hon satt mest och gungade lite.

Typ nummer två som skulle störa mig idag var en fet man på på ca 30 år som kom in i styrkerummet, ställde sig vid hantlarna och kollade på dem samtidigt som jag hann med tre set hantelpress. Han bara stod där i flera minuter, sedan gick han ut i maskinrummet ett tag.
En stund senare kom han tillbaka och skulle instruera en kvinnlig bekant i ryggresningar på bänk.
Han gav henne en femkilosplatta så fick hon köra en stund medan fettot hela tiden sa "En till, kom igen nu, en till... en till... och så en till!" ett tag, sen fick han för sig att hon var trött och ville ta vikten ifrån henne så hon kunde klara några till, och tjejen som inte verkade tycka det var jobbigt över huvud taget ville ha kvar vikten, så ett tag hade dessa två personer dragkamp om vikten, tjejen vann dragkampen, gjorde några reps till, släppte vikten i golvet, gjorde några till och sen var hon klar.

Lite senare ser jag hur denna feta man går mot omklädningsrummet, med armarna två meter från kroppen och gungar med hela överkroppen som om han vore biff #1.*
Nu var ju så inte fallet och han såg bara idiotisk ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in