Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-29, 21:11
Medlem
jag har tränat med skor senaste 7 åren men körde i strumpor innan. Båda fungerar utmärkt även om skor är betydligt skönare när man kör vader och benpress.
2010-08-30, 10:31
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
Så ditt gym använder bänken istället för någon ställning?
Mitt gym är en lokal utan egen vilja och handlingskraft.
Det finns gott om ställningar och obildbara idioter som gillar att förstöra saker helt i onödan.
2010-08-30, 10:40
Bannlyst
Utlänningar som stinker.
Dom duschar ju men dom har inte tvättat träningskläderna på flera år.
Vissa sprider sin arom så den fyller hela lokalen och man måste utrymma. (extremfall)

Till er svartingar: 6 månader ingrodd svett i kläderna luktar inte gott!

Väldigt störande.
2010-08-30, 11:05
Medlem
Jensofswedens avatar
Alla små kids på gymmet stör mig. Ge fan i att ockupera bänkpressen i en halvtimme etc

Borde vara 18-års gräns på gym. Vilket jag såklart bara säger för att jag är gammal. Jag tränade själv under gymnasie-tiden
2010-08-30, 12:13
Medlem
nevermindzs avatar
Har en kille på gymmet som ser skettöntig ut, men hans flickvän är mycket tightare än min
2010-08-30, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nevermindz
Har en kille på gymmet som ser skettöntig ut, men hans flickvän är mycket tightare än min

Så du stör dig på honom, för du är avundsjuk att han har en bättre flickvän? Ja jävlar, du är nog tönten av er två då.
2010-08-30, 18:26
Medlem
fedupbuttstillstrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJedgecrusher
150 sidor störiga typer, det var inte illa. Misstänker att jag tyvärr är en sådan som många stör sig på...alltid svettig som fan, rätt sunkiga fula kläder som också är svettiga (men åtminstone ny svett, och jag låter när det blir tungt på slutet. Dessutom har jag vattenflaska, fattade aldrig riktigt om detta var störigt eller ej.

Jag stör mig själv i princip inte på någon på gymmet, brukar sällan se andra när jag kör.

En sak jag inte riktigt fattar (förutom varför/om man stör sig på folk med vattenflaskor) är varför folk stör sig på "discobyggare". Varför är sådana irriterande - för att de inte får en fin symmetrisk kropp? Eller för att deras envetna axel-, biceps- och bröstträning gör att de får större axlar, biceps och bröst än vad ni har? Eller vad är egentligen det störiga?
2010-09-01, 01:12
Medlem
På gym ska man svettas, men det behöver inte lukta så illa.. Drick mycket vatten även utanför gymet!
Själv stör man sig på folk som inte plockar upp efter sig (typiskt blattar). Folk som öser på parfym är inte kul heller.. ingen ska behöva träna och vara yr i huvet!
2010-09-01, 14:29
Medlem
nevermindzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashycrash
Så du stör dig på honom, för du är avundsjuk att han har en bättre flickvän? Ja jävlar, du är nog tönten av er två då.

Äh tagga ner, jag skrev det med glimten i ögat Men visst störs jag av det, men det är ju mitt problem.
2010-09-01, 20:06
Medlem
Stör mig riktigt mycket på de flesta "gymturkar".
Motivering
1: Står alltid vid alla maskiner och bara hänger där medans polaren kör, idag var alla ryggmaskiner "upptagna" av att turkarna stog o kollade på när en körde rygglyft...
2: Alla turkar som kör RB stilen,,Gärna Grå Tjocktröja med huva och gråa mjukisbyxor samt att gå runt och ge blickar till alla..
2010-09-01, 21:53
Medlem
Loufathers avatar
Turkar som pratar om träning och hur biffig man blir av olika övningar utan att själva göra ett piss. Får lust att ta en jävla skivstång och dra rätt i huvudet på en snubbe där jag tränar. Han går runt i sitt linne, ölkagge och leker Arnold och förklarar massa skit för sin lika fula polare. Dom sitter gärna vid en bänk i 20 minuter med hantlarna i handen utan att göra ett piss. Patetiska jävla pissluffare.
2010-09-01, 21:54
Bannlyst
Var på gymmet för ett tag sedan. En kille kommer in och tar tag i några vikter och lastar på. Börjar lyfta och börjar vråla som om domedagen var kommen. Alltså: AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ !!!!!!!!!!!!!!!

Höll på i tio minuter.
Han gick sedan in för att dusha. Dock verkade inte han veta om att där bara fanns vatten direkt ifrån Grönland och vatten ifrån helvete. Inget mellanting. FLytande isbitar eller flytande eld.
Börjar alltid kallt och blir varmare.

Jodåå. Efter ett tag: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHH HHHHHHHHHHHHH!!!! Och sedan skiftar vattnet: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in