Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-02, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Du har väl kläder på dig?

Nej, andras svett går fett bort.. äckligt!

Folk vars svett luktar äckligt är ju fan lika jobbigt. Vissa tar ju verkligen priset.. man kan få kväljningar om man går förbi nån ibland.
2012-01-02, 21:56
Medlem
secretobsessions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I.Am.Legend
Tjejen är det bara att straffknulla senare ju?

Men angående skorna. På mitt gym får vi inte gå in i lokalen med ytterskor. Man är även tvungen att ha skor på sig i gymmet, separata skor då för träningen.

Nu när jag läser din text igen så undrar jag vad det är för jävla skit gym som låter människor gå in o använda maskiner etc med blöta skor ?

Tänder tyvärr inte på samma kön. När receptionen är obemannad gör dom det. Inte annars. Tyvärr är den obemannad 20 H om dygnet typ.
2012-01-02, 23:41
Medlem
I.Am.Legends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av secretobsession
Tänder tyvärr inte på samma kön. När receptionen är obemannad gör dom det. Inte annars. Tyvärr är den obemannad 20 H om dygnet typ.
Byt gym
2012-01-04, 01:15
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basen
Har skrivit x-antal gånger i denna tråd hur mycket jag hatar gymägaren på mitt gamla gym.
Bestämde mig att åka till det förhatliga gymmet för att träna samt för att se vilka försämringar gymägaren åstadkommit under det halvår jag varit borta då jag tillbringat julen hos föräldrarna. Allt såg till en början likadant ut som när jag senast var där ända tills jag fick syn på bänkpressen. Gymägaren hade bytt den gamla goda bänkpressen till en sån här:

http://www.avantifitness.com.au/imag...cts/IT7014.jpg

Det är helt klart att gymägaren vill ha bort alla gamla stamkunder och ersätta dem med medelålders damer och pensionärer. It's all about the money...
Vad är den praktiska skillnaden mot en traditionell bänkpress?
2012-01-04, 02:18
Medlem
glocc44s avatar
De jävla avskumen som skriver på facebook typ ''aahhh!!! Vilken träningsverk! Maxade på bänken och körde tio reps och fyra set för att jag måste följa mitt jättehårda träningsschema, jag har gått ned tre kilo sen förra veckan (men jag är fortfarande lika undernärd och ful som innan) Här tycker jag att yttrandefriheten bör strammas ned något enormt.

Sen givetvis fittorna som tror att dem vet allting och ska berätta för dem andra exakt hur man gör det. Lyckligtvis straffade karman någon jävla sopprot som tappade skivstången över bröstet.
2012-01-04, 07:03
Medlem
asdasdasd111s avatar
Folk som har alla dessa "coola" prylar som egentligen inte behöver det.. Bälte, dragremmar, Handleds-remmar, Handskar, Iphone-ficka, lyftar-skor, etc

Ha inte det om ni bara kör massa skit övningar hela passen
2012-01-04, 09:38
Medlem
PeterPackads avatar
En fet man idag på gymmet som klämde ner sig i en under-armour. Det såg riktigt förtaskigt ut...
2012-01-04, 13:14
Medlem
anndreeaass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdasdasd111
Folk som har alla dessa "coola" prylar som egentligen inte behöver det.. Bälte, dragremmar, Handleds-remmar, Handskar, Iphone-ficka, lyftar-skor, etc

Ha inte det om ni bara kör massa skit övningar hela passen

+1

Digga specielt killen som hade en iphone-ficka fastspänd på armen vid biceps, tog av den och vira in i sin handduk bara för att se sina muskler spännas.. neger snälla, kan väl påpekas hans överarmar va som mina underamar
2012-01-04, 14:29
Medlem
puryeeahs avatar
Stör mig på en blatte och en hobbyblatte (ser helt svensk ut men pratar med brytning) som eyeballar en hela jävla tiden. Båda är taniga som fan.

Jävla muppar.
2012-01-04, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puryeeah
Stör mig på en blatte och en hobbyblatte (ser helt svensk ut men pratar med brytning) som eyeballar en hela jävla tiden. Båda är taniga som fan.

Jävla muppar.

Eyeballa tillbaka då pajas.
2012-01-04, 16:28
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smalstark
Imorgon kommer alla landets träningslokaler vara ockuperade av medelsvenssons som har med sin AB där diverse övningar hur man punktförbränner fett på magen är illustrerade. Hur länge pågår trenden, två veckor?
Dom sista försvinner i första veckan i februari. När motivation har tagit slut, och viljan tryter.
2012-01-04, 16:33
Medlem
cconnyws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Dom sista försvinner i första veckan i februari. När motivation har tagit slut, och viljan tryter.
Jo men sen i April så brukar det bli en ny-invasion när vädret blir lite bättre och alla ska "tighta" till sig inför beachen..suck.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in