Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-04, 16:46
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cconnyw
Jo men sen i April så brukar det bli en ny-invasion när vädret blir lite bättre och alla ska "tighta" till sig inför beachen..suck.

Så sant som det är sagt... januari och april-maj är ett helvete.
2012-01-04, 17:46
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cconnyw
Jo men sen i April så brukar det bli en ny-invasion när vädret blir lite bättre och alla ska "tighta" till sig inför beachen..suck.
Tycker du? Personligen tycker jag det är den bästa tiden på att gymma på. Lite folk bra väder=enkelt att motivera sig själv.
2012-01-04, 17:52
Medlem
cconnyws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Tycker du? Personligen tycker jag det är den bästa tiden på att gymma på. Lite folk bra väder=enkelt att motivera sig själv.
Visst, det är nog en hel del som hellre sitter och myser på någon uteservering när solen börjar kika fram. Kanske bara jag som är lite överkänslig mot dessa fjortispojkar. Tränar ju iofs på f&s..
2012-01-04, 17:53
Medlem
puryeeahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Eyeballa tillbaka då pajas.

Är på gymmet för att träna.
2012-01-04, 18:30
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puryeeah
Är på gymmet för att träna.

Gör det under vilan.
2012-01-04, 20:54
Medlem
anndreeaass avatar
Vet inte hur detta är möjligt på 1 timmes träning men samma kille tog det jag använde 3 gånger idag! helt sjukt, alla under gången jag gick och fyllde på vattenflaskan,

Första var när jag körde bicepscurl med ez-stången och hade vikterna kvar, 1 set kvar så gick snabbt ut och fyllde på flaskan och när ja kom in stod han där och hade tatt bort vikterna samt börjat köra själv, tänkte "ptja.. gick ju iofs ut och hade kört 2 set redan" förklarade och köra mitt sista set sen fick han stången

Sen när jag körde axelpress med hantlar så tog han bänken jag hade och tog bort mina vikter och började köra, så när ja kom tillbaks in sa jag "du ja hade tyvärr den bänken" "ah förlåt visste inte!".

Tänkte nu får han väl fan sanrt ge sig om det ligger 2 hantlar precis brevid..

Men sen när ja för sista gången gick ut för att fylla på så tro fan att hade tagit stången där jag körde axelpress med stång också..
Förklarade för honom om det hänger vikter på stången, ligger en handduk på bänken och ingen har plockat undan, så är det väldigt väldigt stor chans någon som använder den..

Blir så trött på dessa nyårslöften tränare
2012-01-04, 21:13
Medlem
Tagghorns avatar
när folk står otåligt bredvid och vill ha den maskinen man använder, ta en annan under tiden!!!!!!
2012-01-04, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anndreeaas
Vet inte hur detta är möjligt på 1 timmes träning men samma kille tog det jag använde 3 gånger idag! helt sjukt, alla under gången jag gick och fyllde på vattenflaskan,

Första var när jag körde bicepscurl med ez-stången och hade vikterna kvar, 1 set kvar så gick snabbt ut och fyllde på flaskan och när ja kom in stod han där och hade tatt bort vikterna samt börjat köra själv, tänkte "ptja.. gick ju iofs ut och hade kört 2 set redan" förklarade och köra mitt sista set sen fick han stången

Sen när jag körde axelpress med hantlar så tog han bänken jag hade och tog bort mina vikter och började köra, så när ja kom tillbaks in sa jag "du ja hade tyvärr den bänken" "ah förlåt visste inte!".

Tänkte nu får han väl fan sanrt ge sig om det ligger 2 hantlar precis brevid..

Men sen när ja för sista gången gick ut för att fylla på så tro fan att hade tagit stången där jag körde axelpress med stång också..
Förklarade för honom om det hänger vikter på stången, ligger en handduk på bänken och ingen har plockat undan, så är det väldigt väldigt stor chans någon som använder den..

Känner igen mig där. Vad är det för ålder på snubben?
2012-01-04, 21:31
Medlem
Revoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anndreeaas

Haha, jobbigt! Undrar dock, hur mycket dricker du egentligen?
2012-01-04, 21:40
Medlem
MrOsbournes avatar
Körde första träningspasset efter jul idag. När jag kom in på gymmet möttes jag av 8-10 somalier som verkade vara helt bortkommna. De gick planlöst runt och lyfte lite vikter och drog i maskiner utan att det verkade som de hade någon koll alls på vad de gjorde.

Hoppas verkligen inte blir ett pemanent inslag då hade väldigt svårt att koncentrera mig när de sprang runt som yrväder och bara flamsade.
2012-01-04, 21:49
Medlem
Det finnas en stor mängd irriterande jävlar jag blir så förbannad på.

Den värsta som finns är dom som glor, jag har ingen aning om varför heller, jag vet hur man tränar och jag tränar på mitt sätt, och det fungerar.
Men finns en liten skara som jag anser mest går dit i fina kläder och välfixade frisyrer, och mest står o speglar sig, det ser nästan ut som dom tänker " jag är liiiiite liiiite större än du " så jag är bäst, du är sämst..

fattar inte vad fan dom vill, kommer fan snart lacka ur, helt ärligt.. jag vill undvika gymmet då den där skaran är där, dom gör mig så jävla lack, vikt i skallen på dom o jag skulle njuta.
2012-01-04, 23:05
Medlem
Snubben som tränar med sitt jävla svettband runt pannan, pikétröja och barfota i fula Ecco-sandaler. En annan är den knubbiga killen som tränar minst 4h om dagen (som mest 8h) och ändå är fet. Den knubbiga killen stör jag mig lite mer på eftersom han råkar stalka mig och blir sur när jag inte vill snacka med honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in