Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-04, 23:37
Medlem
mahasukas avatar
jag brukade störa mig på typer på gymmet, men sen började jag träna på ett gym som har öppet dygnet runt. ställer kl på två timmar innan jobbet, drar till gymmet och njuter av ensamheten
2012-01-05, 00:05
Medlem
AbstraktKontrasts avatar
Attention whore beaf caken som måste visa musklerna i ett linne under vintern.
Har sett det flera gånger, det spelar aldrig någon roll om väderförhållanden men ett linne och fåfänga är två typiska faktorer.

Största idioterna någonsin.
2012-01-05, 00:27
Medlem
daxias avatar
Idioterna som tar upp flera bänkar/maskiner samtidigt och kör någon sorts cirkel träning.

Samt idioterna som tar en ställning, kör ett sätt för att sedan sticka iväg för att snacka med folk/whatever i 5 min, för att sedan komma tillbaks och köra ett set till. Hatar när man kommer dit och ser att bänken är laddad med X kg, men inte en jävel som kör där. Man vet ju inte om det är fritt fram eller om någon är på väg tillbaks.
2012-01-05, 00:40
Medlem
Jag stör mig på käringen som inbillat sig att man som nybörjare blir hunsad på gymmet av de med träningsvana. Därför intar kärringen någon slags aggressivitet blandat med påtvingad dominans.

- ursäkta men jag använde den här maskinen, men vi kan köra varannan.
- du ska inte komma här och blablabla jag gör som jag vill blablabla har du något problem med det blablabla.

Sen sitter kärringen och fikar med sina kärringvänner medan hon berättar om hur en kille på gymmet försökte bossa runt men att hon satte ner foten och berättade att hon inte är någon man kör med.
2012-01-05, 01:50
Medlem
karatekung90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdasdasd111
Folk som har alla dessa "coola" prylar som egentligen inte behöver det.. Bälte, dragremmar, Handleds-remmar, Handskar, Iphone-ficka, lyftar-skor, etc

Ha inte det om ni bara kör massa skit övningar hela passen

Haha
Jag har också upptäckt de här nya idioterna under hösten och vintern med sina flashiga iphone-fickor på armarna. De trasslar in sig i maskinerna och det hela blir väldigt komiskt.

Tre nya typer har jag börjat störa mig på, den ena är egentligen ett par (en kille och tjej) som mellan sett:en måste tvunget pussas och smeka varandra, va fan tänker jag det här är ett gym och inte ett jävla disco. Vet inte riktigt varför jag stör mig, men jag retar mig på båda något enormt. Därför försöker jag köra hantelpress ungefär samtidigt som de och där alltid ta minst det dubbla som killen, bara för att jävlas och förnedra. Hatar nog killen mest för han försöker vara så seriös och anteckna i sitt lilla block efter varje sett hur mycket han orkade.

Den andra typen är en som nyss börjat träna, han kommer i ett par jeans och en glittrig t-shirt (skriker bög) och sen har han sina vanliga skor på och ett par skoskydd av typen de har på sjukhusen för man inte ska smutsa ner derras golv. Varför i helvete om han nu har haft råd med att lösa ett kort har han inte råd men skor och träningskläder?
Utan tvekan är ovanstående typer nyårslöften och jag får försöka stå ut till januari månads slut då de börjar försvinna igen.

Den tredje typen har varit där hela tiden jag varit på gymmet (varit på nuvarande gym i 6 månader) detta är coola killen som känner alla, hälsar högljudt på alla och alltid har kommentarer på precis allt hans polare säger och gör. Hade jag tränat med en sån kamrat hade han nog fått en hantel i huvudet. Han pratar som sagt väldigt högt om sina studier och sitt arbete och hur häftig helgen varit och hur mycket sprit han druckit. Varför inte bara hålla käften istället och träna som det sig bör på ett gym.

Detta var nog mitt sista försök att träna på en av de större gymkedjorna som finns i Sverige, så mycket idioter har jag nog aldrig träffat som här. Det blir att gå tillbaks till de gamla goda "underground" gymmen där folk är för att träna och den flashiga iphonen låter man ligga i sin jackficka.
2012-01-05, 02:15
Medlem
puryeeahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbstraktKontrast
Attention whore beaf caken som måste visa musklerna i ett linne under vintern.
Har sett det flera gånger, det spelar aldrig någon roll om väderförhållanden men ett linne och fåfänga är två typiska faktorer.

Största idioterna någonsin.

Varför skulle årstiden eller väderförhållanden ha med saken att göra? Antar att ditt gym inte är utomhus.
2012-01-05, 02:49
Medlem
Revoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
Hatar nog killen mest för han försöker vara så seriös och anteckna i sitt lilla block efter varje sett hur mycket han orkade.

Haha, tur att vi inte tränar på samma ställe då.
2012-01-05, 03:06
Medlem
cconnyws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revole
Haha, tur att vi inte tränar på samma ställe då.
Haha tänkte samma sak. Rör inte mitt block och min kulspetspenna!
2012-01-05, 03:31
Medlem
albert.einsteins avatar
Som några tidigare har nämnt, ett gäng blattar som parkerar vid en viss del av gymmet och ockuperar det i en halvtimme/trekvart.. Det värsta är att de använder kanske 10 minuter till att träna, sen snackar de skit om alla runt dem på något okänt språk...
2012-01-05, 03:34
Medlem
libbens avatar

Sluta spring ut mitt i set, gå och gör dina pauser när du är klar vid en station.
2012-01-05, 10:30
Medlem
MrOsbournes avatar
Satt igår laddade för mitt sista set på hantelpressen, hade precis baxat upp 58-kgs hantlarna på låren, slagit på "rätt" låt på mp3-spelaren, fokuserat för maximal styrka och skulle just luta mig bakåt när det kommer fram en man och säger något åt mig.

Tappar helt fokus, tar av hörlurarna för att fråga vad han sa.
Han svarar: -"Det där var inga dåliga vikter, höhöhö"
2012-01-05, 10:59
Medlem
yofags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOsbourne
Satt igår laddade för mitt sista set på hantelpressen, hade precis baxat upp 58-kgs hantlarna på låren, slagit på "rätt" låt på mp3-spelaren, fokuserat för maximal styrka och skulle just luta mig bakåt när det kommer fram en man och säger något åt mig.

Tappar helt fokus, tar av hörlurarna för att fråga vad han sa.
Han svarar: -"Det där var inga dåliga vikter, höhöhö"

HAHAHA

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in