Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-18, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Ett tips är att bara lägga linnet i handfatet och skölja med vatten efter varje pass. Sen hänga upp det att torka. Så har jag alltid gjort. Luktar hallon på gymet varje pass.

Ja det är ju ett alternativ om man har möjlighet till det. Funkar om man drar hem direkt efter passet och om man nu har en favorittröja som sitter lite extra bra. Men i detta fallet jag talar om så har han defintivt inte haft tillfälle att tvätta sitt kära snuttelinne
2012-02-18, 21:57
Medlem
Kan man använda sina träningskläder två gånger i rad utan att tvätta dom har man förmodligen latat sig på gymmet. Mina är ganska blöta och luktar inte hallon direkt efter ett pass. Slänger dom i tvättmaskinen direkt när jag kommer hem. Jag tränar varannan dag så det är torrt när jag ska iväg igen. Jag har således samma kläder på mig jämt och har haft så i flera år nu.
2012-02-18, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Kan man använda sina träningskläder två gånger i rad utan att tvätta dom har man förmodligen latat sig på gymmet. Mina är ganska blöta och luktar inte hallon direkt efter ett pass. Slänger dom i tvättmaskinen direkt när jag kommer hem. Jag tränar varannan dag så det är torrt när jag ska iväg igen. Jag har således samma kläder på mig jämt och har haft så i flera år nu.

Har du haft samma t-shirt/linne/whatever på dig på gymmet i flera år?

Själv har jag en hel låda dedikerad med tröjor för att träna i... Orka förlita sig på att man måste ha allt tvättat varje dag, fan det går ju inte!
2012-02-18, 22:52
Medlem
Cliffaks avatar
Senast var det småturkarna som ockuperade bänkpressen (vad annars) samt ytan runt denna jag störde mig på. Såg aldrig att de lyfte stången en enda gång, de bara snackade högt och ljudligt samt illustrerade sina konversationsämnen med hjälp av diverse rörelser som gjorde att de tog upp ännu mer plats.
2012-02-19, 21:57
Medlem
Har ett par typer jag stör mig på, ska gå igenom dom på punkt och pricka!

1. Hobbyturkarna som går och tränar i max två månader och fortfarande är lika spinkiga.

2. Idioter som tror på allt dom läser och ser på internet, och sedan skall snacka om det på gymmet! "Aa fan jag beställde den där, den gör så musklerna växer as fort", eller.. "Aa man får as mycke energi, kan typ bänka 20kg mer om jag tar de innan träningen"

3. Okej, sista och det jag stör mig mest på. FINA (inte snygga, fina och snygga är olika saker) TJEJER SOM HAR PÅ SIG EN HELVETES T SHIRT SOM TÄCKER DERAS RÖV NÄR DOM GÅR RUNT I TIGHTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är ju för fan därför ni har just TIGHTS, för att visa rumpan. Gå fan inte och täck den då era as

En genomgång om fina och snygga tjejer in my opinion!

Fina = tjejer som ser jätte bra ut både med och utan smink
Snygga = de som ser bra ut med smink, men ser ut som en slapp fitta i ansiktet utan
2012-02-20, 01:06
Medlem
MeGustas avatar
En del tjejerna som är på gymmet tränar ju fan knappt.
Kör lite mage och lite rumpa, men inte så hårt att man blir svettig, så kan man skriva på facebook att man varit på gymmet...

Juste! Man kan inte träna bröst för då krymper de ju!...
2012-02-20, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeGusta
Kör lite mage och lite rumpa, men inte så hårt att man blir svettig, så kan man skriva på facebook att man varit på gymmet...

Ja många tjejer går dit 2 och 2, medan den ena sitter med mobilen i högsta hugg och raggar drule för full rulle på sms/facebook/whatever så kör den andra lite lätt och säger "vad svara han?"... Sen är det ombyte...

Men jag stör mig inte på dem dock, jag är glad att det är lite tjejer på gymmet också! Luktar lite godare och man har nåt att smygkika lite på under vilan
2012-02-20, 12:34
Medlem
Folk som stör mig som fan:

1. Personer som inte fattar grundläggande sociala koder på ett gym. Om jag pumpar ett tungt set, kom inte fram o fråga under setet om du kan ta hantlarna som ligger bredvid mig. Hände igår senast. Grabben ville ha en hantel som låg bredvid min bänk. Ser i ögonvrån att han frågar (har hörlurar på) men inte fan tänker jag avbryta mitt set för att han inte kan vänta 10-15 sekunder istället. Slutar med att grabben tar hanteln, sedan ska han prompt fram o plocka den andra hantelns som står på hanstelstället precis framför mig. Istället för att gå runt bänken klänger han över mig i princip. Sedan försöker han tacka men jag fortsätter ju att köra. En enkel regel, vänta ut setet innan ni frågar, så många sekunder tar det inte.

2. "Friskusar". Okej stör som fan är väl att ta i, men dessa människor som kör i sina träningskläder från -97 och gör idel konstiga övningar, för att sedan avsluta med att stå o göra "gummistretching" på en matta. Har knappt en muskel på kroppen utan ser bara friskusaktiga ut. Träna lite på riktigt, är mitt tips.

3. Indier som lör i skjorta/sandaler. Syrianer som kör i jeans/linne en fredagkväll. Irakier som tvättar sina kläder var 4:e månad. Ja ni förstår, jag bor i en förort...Hade en jävla import som tog av sig jeansen på mitt förra gym o körde i fillingarna.

4. Människor som ockuperar halva gymmet och supersetar mellan 3-4 övningar. Idioter!

5. HUR kunde jag nästan glömma. Folk som inte plockar upp och bort vikterna efter sig. Det är överlägset dom jag stör mig på mest på ett gym. ALLTID är det dom med sämst träningsresultat också...

Ja det var väl dom jag kom att tänka på nu
Senast redigerad av Krekan 2012-02-20 kl. 12:40.
2012-02-20, 15:24
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanniibaal
Dom som aldrig hälsar. Otrevliga fanskap, jag ska inte våldta er. Ett hej dödar inte er.

Säger du hej, då? Om båda är tysta är det ju lika mycket ditt fel, men att inte ge ett 'hej' tillbaka är en helt annan sak
2012-02-20, 18:14
Medlem
LuktSuddiGums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeGusta

Äh, trots att jag tar i så mycket jag orkar när jag styrketränar så fryser jag så mycket att jag får lust att börja träna i vinteroverall. Vettefan varför, men blir bara inte varm utav det. Använder jag däremot kondtionsmaskinerna så svettas jag som en tok
2012-02-21, 12:54
Medlem
spookyspooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicmadness
Folk som har på sig mössa samtidigt som dom tränar är så jävla vidrigt och nu snackar vi inte under uppvärmning utan hela passet...

Japp vi har en sådan tomte på I3 i Örebro. En snubbe i 35års åldern som tror att han är lite större än vad han egentligen är. Går alltid o speglar sig i alla speglar o fönster. Han tar aldrig med sig en vattenflaska, utan han går hela vägen från maskinerna till omklädningsrummet för att dricka så att han kan gå förbi springmaskinerna där alla brudar är.

En jäkla tönt helt enkelt...
2012-02-21, 19:49
Bannlyst
MEN för att vara on-topic, så bidrar jag ännu en gång med hat!

Hatar sönder människor som tror maskinerna o bänkarna är till för att ställa sina saker på.
Och sen hatar jag människor som tror att maskiner o bänkar är för både arbete och vila

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in