Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-30, 23:08
Medlem
flashgrenades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndOfTime
Blablabla... jag sätter en stilett på halspulsådern alternativt bryter knäleden på dom så får vi se vem som skrattar med en proteshake i handen...blablabla....tjänar runt 100 gånger mer på år en discogymmaren. Vem har "högst" status och skrattar längst då..blabla

Har skrattat gott åt dina inlägg. Det är väldigt tydligt att du lider av mindervärdeskomplex

Utifrån vad du skrivit drar jag slutsatsen att detta är du på gymet: Med en tanig datanördskropp, dyra träningskläder samt de mest avancerade kosttillskotten står du och skuggboxas med en tung mördarblick.
2014-03-31, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
Har skrattat gott åt dina inlägg. Det är väldigt tydligt att du lider av mindervärdeskomplex

Utifrån vad du skrivit drar jag slutsatsen att detta är du på gymet: Med en tanig datanördskropp, dyra träningskläder samt de mest avancerade kosttillskotten står du och skuggboxas med en tung mördarblick.

hahah, jag har ett mindervärdeskomplex, har sega naturliga ryggmuskler (byggnadsarbete) men har senaste tiden satt min kropp till skit pga dåliga livsvanor. Aldrig vart monsterbiff, har abnormal ämnesomsättning, men en benmärg som aldrig verkar vilja brytas (vilket har varit positivt då jag har varit uthållig i kampsporter). Jag ser ut som en uteliggare på gymmet och använder bara body science whey 100 (bland dom billigaste väl?). OCH det bästa jag vet är när folk genom åren har gett sig på mig då dom ALLTID har varit lite längre och tyngre än mig och nästan varje gång (9/10 gånger) står jag upp, och dom med brytna leder på marken.

Hoppas jag kunde svara på dina otroligt dömande felaktiga påståenden om mig. Förutom mindrekomplexet då

EDIT: Jag har aldrig startat nån av slagsmålen jag beskrev. Du kanske kan förstå varför jag hatar människor, eller dom människorna jag just beskrev. Du verkar nästan vara en sån själv.
Senast redigerad av EndOfTime 2014-03-31 kl. 00:35.
2014-03-31, 02:15
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
* Nybörjare och lallare som ställer en fråga när man är mitt i ett sett.
Alltså när man håller i stången och håller på kör så svetten sprutar.
Hände mig senast. En lirare kom fram och sa något när jag var mitt i ett set militärpress. Har hörlurar i, så jag körde klart setet, satte ner stången, tog ur hörlurarna och frågade vad han sagt.

Frågan han hade ställt var om han fick ta två viktkakor som stod vid sidan av racken.
Människa! TA DEM BARA OCH STÖR INTE MITT I SET!
2014-03-31, 02:56
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Hände mig senast. En lirare kom fram och sa något när jag var mitt i ett set militärpress. Har hörlurar i, så jag körde klart setet, satte ner stången, tog ur hörlurarna och frågade vad han sagt.

Frågan han hade ställt var om han fick ta två viktkakor som stod vid sidan av racken.
Människa! TA DEM BARA OCH STÖR INTE MITT I SET!

Det där som du sa gäller för alla normala människor, dvs dig, mig, och resterande 98% av gymfolket.

Tränade på fitness24seven förut och där tränar en del konstigt folk (kan inte förvänta sig annat när det kostar 199kr i månaden).

En snubbe ligger i smithen och kör nedålutande bänk, han är mitt i sitt set.
Det hänger 4st 5kg vikter och 2 st 10kg vikter vid sidan på maskinen som han inte använder.
Jag går fram och tar 2st 10kg plattor varpå jag hör han gapa:
"Jag ska ha dom!"

Jag tror jag hör fel först för det är första ggn på 7 år som jag hör någon prata UNDER ETT SET.

Jag tar av mig hörlurarna och frågar:
Va?

Jag ska ha dom, säger han och trycker upp stången i krokläget med sina sista krafter
Ännu roligare var att han hade (exakt dom vikter jag tog) 20kg kvar som hängde oanvända i from av 4st 5kg plattor.

Han märker det när jag påpekar det för honom och blir tyst och sätter sig ner igen.
2014-03-31, 03:13
Medlem
ulvvfs avatar
Det är därför jag tränar hemma, mer fokus på träningen, mindre fokus på annat.
2014-03-31, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Jag visste att någon skulle störa sig på det men skenet bedrar min vän

Jag har bluetooth hörlurar som jag har kopplade till min mobil så jag kan lyssna på musik.
Om mobilen ligger inne i skåpet i omklädningsrummet så tappar den mottagningen med hörlurarna.

Därför måste jag (även om jag hatar det) släpa på mobilen inne på gymmet.
Såna där mobilarmband som man sätter på biceps funkar inte för mig då dom glider ner av svetten eller trycker åt armarna när man pumpar så man får lossa på skiten hela tiden.
Har jag mjukisbyxor på mig ramlar mobilen ut ur fickorna om jag lägger mig ner och ska t.ex. köra bröstpress, situps osv.

Även om fickan skulle ha dragkedja så är mobilen så skör och stor (galaxy s4) så den skulle gå sönder om jag ska lägga hantlarna på låren eller om jag kör stångcurls och stången slår mot mobilen på vägen ner.
Även lat pull down där låren åker in under den runda kudden är irriterande då mobilen tar emot.

Därför lägger jag mobilen på golvet bredvid bänken tillsammans med vattenflaskan.
Det där "lekandet" med mobilen är inte nått trams facebook eller chat utan en sökning i musikkatalogen för att välja låt.
Nu vet du det.

Du är nog undantaget som bekräftar regeln
2014-03-31, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av queerish
Så en mobil som är i vägen vid träning, för stor för att ha i fickor etc. Dyr mobil som riskerar att snos eller gå sönder... Låter oerhört praktiskt :P

Har aldrig förstått varför folk nuförtiden ska envisas med att ha sina smartphones som musikspelare. För inte så länge sen dög mp3-spelare väldigt bra för ändamålet - vad hände? Vad är det unika i en smartphone som gör den ultimat och oumbärlig i gymmet (så att det är värt allt besvär)?

Jag stör mig inte på fenomenet, snarare är det fascinerande.

Stämmer in på mig också mer än att det är störande!
2014-03-31, 22:07
Bannlyst
jag stör mig på folk som inte kan hålla en konversation på gymmet. jag kommer in typ ock säger hej försöker få igång en konversation ock får inga gensvar, endast svar!
2014-03-31, 22:41
Medlem
flashgrenades avatar
Citat:
hahah, jag har ett mindervärdeskomplex, har sega naturliga ryggmuskler (byggnadsarbete) men har senaste tiden satt min kropp till skit pga dåliga livsvanor. Aldrig vart monsterbiff, har abnormal ämnesomsättning,
Så gott som alla har lika hög/låg ämnesomsättning (om man inte har någon sjukdom), det kallas dåligt näringsupptag

Citat:
OCH det bästa jag vet är när folk genom åren har gett sig på mig då dom ALLTID har varit lite längre och tyngre än mig och nästan varje gång (9/10 gånger) står jag upp, och dom med brytna leder på marken.

EDIT: Jag har aldrig startat nån av slagsmålen jag beskrev. Du kanske kan förstå varför jag hatar människor, eller dom människorna jag just beskrev. Du verkar nästan vara en sån själv.

Nej jag förstår verkligen inte varför du hatar dessa människor, du skriver ju bokstavligen att slåss med dessa är det bästa du vet!

Och nej du behöver inte oroa dej för att jag är en "sån". Antalet slagsmål jag deltagit i går och räkna på tre fingrar, och har dessutom aldrig slutat med "brytna leder"
2014-04-01, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kolit
Var en stor jävla kille häromveckan som körde bort en ung kille på kanske 15 år ifrån bänken bara för att han skulle köra. Man kör aldrig bort någon annan ifrån en maskin. Under några omständigheter.
Jag tappade humöret, och såg att gymmet hade inhandlat kedjor vilket gjorde mig glad.

Så när den stora killen var inne på sitt kanske tredje set bänk och började köra lite tyngre så tyckte jag att han skulle köra ännu tyngre. Kort sagt la jag på ungefär 30-40 kg i kedjor på stången, stången trycktes emot hans bröst och han kunde inte få upp den och kickern är att han hade klamrat fast vikterna så han kunde inte välta stången.
Tog väl kanske 20 sekunder sen började han gråta och skrika efter hjälp.
Efter han hade fått lova att bete sig, samt att be om ursäkt till den andra killen tog jag bort kedjorna och hjälpte honom att få upp stången.

Jag hatar verkligen översittare i alla situationer och jag kanske borde ha kontrollerat humöret och bara sagt åt honom men sanningen är att han har varit mycket trevligare emot folk sen jag gjorde det här så jag ångrar ingenting.

Finns så satans mycket mobbare på gymmet att jag inte ens orkar tänka på det.

Är man stor ska man fan vara snäll... det är uttjatat uttryck men om det stämmer någonstans så är det på gymmet.
Hahahah, du låter som Örjan Lax
2014-04-02, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
Så gott som alla har lika hög/låg ämnesomsättning (om man inte har någon sjukdom), det kallas dåligt näringsupptag

Nej jag förstår verkligen inte varför du hatar dessa människor, du skriver ju bokstavligen att slåss med dessa är det bästa du vet!

Och nej du behöver inte oroa dej för att jag är en "sån". Antalet slagsmål jag deltagit i går och räkna på tre fingrar, och har dessutom aldrig slutat med "brytna leder"
Jag hatar ju dom för att dom går på mig för att leka allan ballan för att dom är större, och jag gillar att bevisa dom fel. Jävla fittor alltså.

Och jag tar ditt ord på att du inte är ett sånt svin
2014-04-02, 16:47
Medlem
upperkatts avatar
Folk som har t-shirt på sig, men som rullar upp ärmarna för att kunna se sina armar bättre när de spänner sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in