Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-10, 01:14
Medlem
Danro80s avatar
Läste precis detta på Facebook, och hittade ingen tråd här.

Fem Somalier i 25-års åldern gav kvinnan knytnävsslag i ansiktet och emot kroppen och sparkade henne i magen när hon låg ner, sen rånade dom henne på hennes pengar och avslutade med att spotta henne i ansiktet. Någon som har sett något? vilka är gärningsmännen?

Facebook: https://www.facebook.com/roland.carlsson.9216

Printscreen för er utan Facebook: http://piclair.com/data/f69al.jpg
Citera
2013-08-10, 01:34
Medlem
barbababas avatar
Såg den också nyss. Säger inte att det inte har hänt, men det kan lika gärna vara bluff och båg för att ge somalier ännu sämre rykte. Ser ju faktiskt inte ut som hon fått mer än en enkel örfil i fejan.
Citera
2013-08-10, 01:34
Medlem
hängballens avatar
Ger mig fan på att morsan får hårdare straff än somalierna för att hon just skrev somalier.
Citera
2013-08-10, 01:35
Medlem
nedboys avatar
Den platsen, den tiden så rör det sig mängder med människor där som borde se detta. Det borde således finnas mängder med vittnen.

Konstigt också att det inte har stått någonting i tidningen om det här heller? Jag har i alla fall inte sett någonting. Eftersom vi är på flashback så är ju sanningen i det här ifrågasatt. Kan också nämna att jag inte kommer in på facebooklänken. Kan bara se print-screenbilden.

Så det första är väl att få händelsen bekräftad?
Citera
2013-08-10, 01:38
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Den platsen, den tiden så rör det sig mängder med människor där som borde se detta. Det borde således finnas mängder med vittnen.

Konstigt också att det inte har stått någonting i tidningen om det här heller? Jag har i alla fall inte sett någonting. Eftersom vi är på flashback så är ju sanningen i det här ifrågasatt. Kan också nämna att jag inte kommer in på facebooklänken. Kan bara se print-screenbilden.

Så det första är väl att få händelsen bekräftad?
Jag kom in via länken!
Media aktar sig för nyheter som inte fallet censuren på läppen vet du väl!
Citera
2013-08-10, 01:42
Medlem
Forever Winters avatar
Om de vet att de är somalier borde de ju också veta vilka de är. Luktar troll.
Citera
2013-08-10, 01:46
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter

Varför måste de veta vilka de är bara för att de vet att de är somalier? Du vet att de har ett speciellt typ av utseende va?
Citera
2013-08-10, 01:48
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Så du känner alla med somaliskt utseende i din kommun?
Citera
2013-08-10, 02:10
Medlem
SpooN.s avatar
Varför i hela friden ska hon be om ursäkt att hon "hängt" ut somalier? Det är stor skillnad på vit eller svart om man nu ska leta efter GM, därav borde hon ju inte ursäkta sig för det är ju bara relevant och livsviktig information. 5 Somaliska/svarta GM, punkt slut.

Skadorna på ansiktet såg ut som smink på min dator men att de övertäcker hela ansiktet tyder på rejäla skador/smärta.
Citera
2013-08-10, 02:39
Medlem
Witkos avatar
Finns ingen info på polisens hemsida ang händelsen, det är dock inte ovanligt att vissa händelser ej rapporteras på deras hemsidor, jag antar att en polisanmälan har gjorts.

Klockan 14:00 på dagen och inga vittnen verkar konstigt men jag känner ju inte till hur området ser ut just där det ska ha skett, att gå ut med bild på BO och ljuga om resten verkar ju dock helt idiotiskt så jag väljer att tro på berättelsen.

Typiskt att en batikhäxa/mångkulturälskare anklagar dem för att fabricera händelsen.
Senast redigerad av Witko 2013-08-10 kl. 02:42.
Citera
2013-08-10, 02:58
Medlem
SlaineHardings avatar
Tur iaf att de skrek slagord från Al-Shabab så att deras nationalitet kunde fastställas.
Citera
2013-08-10, 03:19
Medlem
Vrf har inte media skrivit något om detta. Jo för att det har ikke hänt. Påhitt från wt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in