• 1
  • 2
2013-08-21, 11:35
Medlem
dryslians avatar
anabola magsår?

Har haft otroliga irritationer i magen senaste 4 dagar gick till doktorn igår och fick medicin för magsår.. kan knappt sova om nätterna .. dock så går jag på testoestron snabb och undrar kan detta vara boven i dramat? vet att det kan orsaka lite problem för magen med men är osäker om det är just det eller bara ett vanligt magsår? medicinen som skulle funka "direkt" funkade inte så bra under natten och då undrar jag ifall det kan vara bolan?
Citera
2013-08-21, 11:40
Medlem
Mcreadys avatar
Ja du ska nog knappast blanda bola med magsårs medicin om det är det du gör :P
Citera
2013-08-21, 11:52
Medlem
dryslians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcready
Ja du ska nog knappast blanda bola med magsårs medicin om det är det du gör :P

fick medicinen igår ska trycka imorgon men fuck it hoppar av kuren om det är det som orsakar skiten någon som har haft samma problem?
Citera
2013-08-21, 12:53
Medlem
På orala steroider kan man få nå för djävla ont i kistan, fast inject har jag aldrig märkt något. Ska inte säga för mycket, men tror inte testot är boven i dramat...
Citera
2013-08-21, 13:01
Medlem
svennerubinsfans avatar
Har du käkat några orala öht?
Citera
2013-08-21, 13:07
Medlem
dryslians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finsktvatten
På orala steroider kan man få nå för djävla ont i kistan, fast inject har jag aldrig märkt något. Ska inte säga för mycket, men tror inte testot är boven i dramat...

nope jag kör endast inject ? jag kan ha fel .. har 2-3 stick kvar ska ja hoppa av snarast eller köra på?
Citera
2013-08-21, 13:08
Medlem
dryslians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Har du käkat några orala öht?

inget oralt kör inject .. dock undrar jag om ja bör forstätta kuren om det ej påverkar magsåret?
Citera
2013-08-21, 13:27
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dryslian
inget oralt kör inject .. dock undrar jag om ja bör forstätta kuren om det ej påverkar magsåret?

Det vet man inte innan man provar. Själv har jag haft enorma problem på orala, vilket jag fick lägga av med helt. Tyckte dock inte injekt gjorde mycket skillnad.
Citera
2013-08-21, 14:05
Medlem
Tycker inte att inject borde påverka magsår direkt. Men vad vet jag, gör som du tror blir bäst.
Citera
2013-08-21, 14:06
Medlem
dryslians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Det vet man inte innan man provar. Själv har jag haft enorma problem på orala, vilket jag fick lägga av med helt. Tyckte dock inte injekt gjorde mycket skillnad.

ja tror jag har fått det via streess/oro/deppighet men som sagt frågan är ju om det förvärrar om ja kör vidare med testo får väl göra som du säger testa sig fram..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in