Citat:
Ursprungligen postat av
Woonly
Tjena,
Jag har en snubbe jag har kpt av det senaste ret och han har alltid gett mig bra bitar och bra rka. Lste av honom igr kvll igen och han hvdade att det var Blue Cheese och att det skulle enligt honom vara riktigt bra! S idag nr jag vaknade meckade jag en lite strre holk med ca 1,2g fr att f en go start p dagen och som jag nyligen rkte, men sitter hr nu och inser att jag knappt knner mig bng. Har jag blivit grundlurad p rkat eller borde jag bara vnta nnu lngre (har vntat ca 10-15 min)? Luktar och knns som riktigt bra rka men knner inte av det..
-Woonly
Kpte en gng av en polare som bestllt via mexiko. Han pstd att rkat var "the bomb". Hade haft ett lngre uppehll nr jag kpte det s bredde p ordentligt nr jag skulle testa det frsta gngen hemma. Rkte en fullpackad pipa och vntade en kvart, knde ingenting. Packade en halv till och rkte den, knde fortfarande ingenting. Nr runt 25 minuter gtt ringde jag(eller skrev, minns inte) min kompis och gav honom en saftig utskllning. Enligt hans utsago s spaceade jag ut totalt medans vi snackade. Jag minns inte mycket frn den kvllen men jag har ALDRIG varit s bng och heller aldrig blivit det igen.
Har aldrig varit med om att det tagit s lng tid fr det att kicka in(frutom den 10an d).
Du kan ju ha rkat ut fr ngot liknande.