2013-10-24, 14:52
Medlem
mac-millers avatar
Du har blivit blst, hade det varit kta Blue Cheese hade du varit ordentligt jvla stenad av en 1.2a, speciellt om det var en wakey..
Citera
2013-10-24, 15:04
Medlem
icass avatar
Sativa biter inte p alla i min uppfattning som man nskar, gr man ut o ska gra "vanliga" saker brukar man knna av steket mera d..

men 1.2g o ingen effekt, antingen BS eller tok blst
Citera
2013-10-24, 15:43
Medlem
Streetmanns avatar
Du r blst om du knappt r brnd p en holk p 1,2g...
Man ska rka en 0,1-0,2g och bli grymt brnd, d r det bra rka.
Allt annat r blsningar om inte kranen talar om vad det r fr kvalite.

Ha de bra
/ Streetman
Citera
2013-10-24, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woonly
Tjena,
Jag har en snubbe jag har kpt av det senaste ret och han har alltid gett mig bra bitar och bra rka. Lste av honom igr kvll igen och han hvdade att det var Blue Cheese och att det skulle enligt honom vara riktigt bra! S idag nr jag vaknade meckade jag en lite strre holk med ca 1,2g fr att f en go start p dagen och som jag nyligen rkte, men sitter hr nu och inser att jag knappt knner mig bng. Har jag blivit grundlurad p rkat eller borde jag bara vnta nnu lngre (har vntat ca 10-15 min)? Luktar och knns som riktigt bra rka men knner inte av det..

-Woonly

Tror mest det tyder p att du behver ett uppehll fr att f tillbaka toleransen.
Citera
2013-10-24, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetmann

Ha de bra
/ Streetman

BS. Beror helt p hur mycket/lnge du rkt.
Citera
2013-10-24, 17:06
Medlem
parkrttas avatar
Du r lurad. Man ska aldrig lite p kranar nr de hittar p namn p grset, om man inte vet vad fr klla det kommer frn frsts med det r rtt ovanligt.
Citera
2013-10-24, 18:03
Medlem
bumbibiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streetmann

Ha de bra
/ Streetman

Ge mig 0.2 s blir jag aldrig stenad om det inte r wax/buddler/olja
Citera
2013-10-24, 19:16
Medlem
Puffarns avatar
Hga sativadominanser i weed fr fr en inbiten blejzare som r van vid indicor (det mesta weedet r det d sativor ofta ger mindre och tar lngre tid att odla) en effekt som r lngt ifrn vad han r van.
Man kan uppleva det som att man inte fr den dr lugna effekten man r van vid och tolka det som att man inte alls r pverkad.
Ett hyfsat stt att testa det r att slnga p musik eller TVn p lite hgre volym n i vanliga fall och sen rka. Sativor gr nstan alltid att ljud upplevs som hgre n de r (dvs lite hgt innan upplevs som strigt hgt efter) och frger som klarare. Dessutom ger de en bttre smakknslighet (testa att ta en apelsin efter en riktig sativa s fr ni se hur MYCKET en apelsin kan smaka tex).
De r riktigt schyssta att frstrka sinnena med p dagtid och man bara r lite gladare ver allt man upplever, men som van rkare s knner man sig inte hg p samma stt som man r van vid.

Fr r rkat normalt med kristaller s r THC halten hg i det om det inte r doppat. Men man behver inte mer n en hyfsad mobilkamera med iaf typ 7 Mpixlar som klarar att ta fokus p typ 15 cm fr att kolla det. Om du r osker s slng upp en bild p en bud ed av det s kan jag kolla t dig annars.

Jag lutar t att du ftt weed med kraftig sativa-dominans vilket de flesta utan rtt bra kontakter inte fr tag p speciellt ofta i Sverige. De r oekonomiska att odla nr man kommer upp p 80% eller mer sativa.
Men r det inte det s vet vi efter en liten koll. Ju hgre Mpixel tal och ju nrmare enheten kan ta focus desto bttre. Tnk bara p att en del bilduppladdnings-sidor snker upplsningen p bilderna bara, det behvs bra upplsning och en bra bild.
Senast redigerad av Puffarn 2013-10-24 kl. 19:19.
Citera
2013-10-24, 19:49
Medlem
adeymarians avatar
hahahaha det r inte ngon jvla bluecheese du ftt. 1,2g och knner inget? sger sig sjlv
Citera
2013-10-24, 20:20
Medlem
Frostflakess avatar
1,2g borde du knna av det. Du har ingen bild p rkat?
Citera
2013-10-24, 20:43
Medlem
Kyleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Du r lurad. Man ska aldrig lite p kranar nr de hittar p namn p grset, om man inte vet vad fr klla det kommer frn frsts med det r rtt ovanligt.
Haha hittar p namn p grset? De kanske har odlat det sjlva eller hans kran som odlat? D brukar man oftast veta vad fan man har odlat

Ontopic: Du borde bli jvligt bng p 1,2g blue cheese, som en ganska erfaren rkare behver jag inte ens i nrheten av s mycket med den strainen!
Citera
2013-10-24, 20:52
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Rkte Blue Cheese p ett besk p Christiania frra ret, gick vilse p vgen till metron och d r det 200m mellan metron och Chris och jag har gtt den strckan otaliga gnger.

Den som meckar 1,2g som wake and bake och inte blir stenad (ven om det vore bush weed) br se ver sitt missbruk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in