• 1
  • 2
2013-10-24, 13:54
Medlem
Woonlys avatar
Tjena,
Jag har en snubbe jag har kpt av det senaste ret och han har alltid gett mig bra bitar och bra rka. Lste av honom igr kvll igen och han hvdade att det var Blue Cheese och att det skulle enligt honom vara riktigt bra! S idag nr jag vaknade meckade jag en lite strre holk med ca 1,2g fr att f en go start p dagen och som jag nyligen rkte, men sitter hr nu och inser att jag knappt knner mig bng. Har jag blivit grundlurad p rkat eller borde jag bara vnta nnu lngre (har vntat ca 10-15 min)? Luktar och knns som riktigt bra rka men knner inte av det..

-Woonly
Citera
2013-10-24, 13:56
Medlem
PeterDolvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woonly
Tjena,
Jag har en snubbe jag har kpt av det senaste ret och han har alltid gett mig bra bitar och bra rka. Lste av honom igr kvll igen och han hvdade att det var Blue Cheese och att det skulle enligt honom vara riktigt bra! S idag nr jag vaknade meckade jag en lite strre holk med ca 1,2g fr att f en go start p dagen och som jag nyligen rkte, men sitter hr nu och inser att jag knappt knner mig bng. Har jag blivit grundlurad p rkat eller borde jag bara vnta nnu lngre (har vntat ca 10-15 min)? Luktar och knns som riktigt bra rka men knner inte av det..

-Woonly

h.. Rker du en holk p 1.2 g (!) och inte knner ngot, s kan du knna dig fetblst. ven om det vore sjukt bra bubbel, s ska det inte ta en kvart att knna effekt. Varfr frga egentligen, du knner vl sjlv?
Citera
2013-10-24, 13:59
Medlem
Woonlys avatar
Grejen r den att det ser ut som bra rka med mycket kristaller och luktar gott men fr liksom ingen effekt eller blir mer seg och knns som att jag r fett efterbng bara!
Citera
2013-10-24, 14:02
Medlem
woopie95s avatar
Vi va tre pers p en 3gram cocktail med blue cheese och orange haze igr, blev sjukt bng p de s du borde ju knna om du rkte en mellanstor sjlv, har du rkt blue cheese innan? Isf borde du kunna knna hur de smakar o knns osv ^^
Citera
2013-10-24, 14:07
Medlem
woopie95s avatar
Och va du bng redan nr du brja rka? Isf kan de hnda att du knner mindre, men slng upp en bild om du tvekar p att det r blue cheese, jag e inte jtteduktig men vet typ hur de ska se ut
Citera
2013-10-24, 14:10
Medlem
Woonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woopie95
Vi va tre pers p en 3gram cocktail med blue cheese och orange haze igr, blev sjukt bng p de s du borde ju knna om du rkte en mellanstor sjlv, har du rkt blue cheese innan? Isf borde du kunna knna hur de smakar o knns osv ^^

Har aldrig testat det innan! Jag gr ut och tar en liten till bara fr att se ifall det knns bttre

/Woonly
Citera
2013-10-24, 14:13
Medlem
Citat:
Har aldrig testat det innan! Jag gr ut och tar en liten till bara fr att se ifall det knns bttre

/Woonly

Dlig rka r det grabben , rk ngot bttre p morgonen s fr du see hur en riktigt morgonholk brukar see ut fr andra
Citera
2013-10-24, 14:18
Medlem
Woonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoIAm
Dlig rka r det grabben , rk ngot bttre p morgonen s fr du see hur en riktigt morgonholk brukar see ut fr andra

Haha tro mig jag vet exakt vad du pratar om! Men tog lite annat rka jag hade hemma tror det r Lemon Diesel och la ca 0,4g och jvlar vad stenad jag r nu. Helt sjukt! Tror att allt kickade helt pltsligt in nu och knner mig extremt pigg och glad, s det var kanske inte skit trots allt!

-Woonly
Citera
2013-10-24, 14:25
Medlem
Vldigt underligt. Vnta lngre n 15 minuter ska du knappast behva gra. Eftersom det luktar som grs br det ocks vara det, ingent annat luktar likt. r det gammalt s att halten THC r lg br du se det tydligt och rimligtvis borde det vara vldigt torrt d, s det mrker du ju (beror p sklart). Att du sedan monsterverdoserar med 1,2g i en jolle betyder ju att det inte r fel p dosen. Och dina receptorer br vara vana eftersom du sger att du rkt en del det senaste ret.

r du mer pverkad n vad du uppfattar det som kanske? Ingenting tyder p att grset inte ska fungera som det ska.. och fr jag frga varfr du doserar 1,2g i en joint? Om du lgger upp en bild p det s blir det lttare att hjlpa till.
Citera
2013-10-24, 14:31
Medlem
Woonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hektorstyle
Vldigt underligt. Vnta lngre n 15 minuter ska du knappast behva gra. Eftersom det luktar som grs br det ocks vara det, ingent annat luktar likt. r det gammalt s att halten THC r lg br du se det tydligt och rimligtvis borde det vara vldigt torrt d, s det mrker du ju (beror p sklart). Att du sedan monsterverdoserar med 1,2g i en jolle betyder ju att det inte r fel p dosen. Och dina receptorer br vara vana eftersom du sger att du rkt en del det senaste ret.

r du mer pverkad n vad du uppfattar det som kanske? Ingenting tyder p att grset inte ska fungera som det ska.. och fr jag frga varfr du doserar 1,2g i en joint? Om du lgger upp en bild p det s blir det lttare att hjlpa till.

Ja jag tror att det exakt var/r s, jag insg inte att jag va bng fr ens jag rkte lite extra och d slog det till och visade sin fulla kapacitet! Jag gjorde det fr att jag hade sista tentan p ett tag igr och knde fr att fira det lite extra, och 1,2 gram var bara fr att d kunde jag ta det med lugnt med den och ha en stor joint nd haha!

-Woonly
Citera
2013-10-24, 14:36
Medlem
bumbibiffs avatar
Citat:
Tjena,

-Woonly

Jag har mrkt att man blir bst stenad om man lgger i 0.8-1.0g i en holk , lgger jag i mer i holken s blir man inte mer stenad vad man kan knna av blir mer seg och lite annat headspace kommer lngre o lngre ut i det ju mer du lgger i holken , vad jag har kommit fram till kan ju va annorlunda fr andra men hjlper inte o maxxa man kan ju bara bli stenad till en viss niv sen har de ntt max
Citera
2013-10-24, 14:46
Medlem
Djamillas avatar
Citat:
Grejen r den att det ser ut som bra rka med mycket kristaller och luktar gott men fr liksom ingen effekt eller blir mer seg och knns som att jag r fett efterbng bara!

Rker man s mycket som du verkar gra kan det vara svrt att knna av sativa ht.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in