Citat:
Ursprungligen postat av
apaa
Du är en dum teoretiker utan någon som helst kunskap i hur sjukvården och samhället i övrigt fungerar. Förstår du inte vad jag skriver? Jag har läst delen om missbruk i diagnosmanualen DSM IV. Är du verkligen så dum i huvudet som inte förstår det och att läkare inte lyder den blint?
Du kan börja med att söka här på Flashback för att se att många blir diagnosticerade som missbrukare trots att dom egentligen inte möter kriterierna för missbruk.
Sedan rekommenderar jag dig att sticka ut huvudet i världen för att se hur det fungerar på riktigt.
Du gör ingenting för att få dig att se ut som något annat än en naiv och simpel haschrökare som hittat ut på internet och hittar "fakta" som skall "bevisa" att ditt haschmissbruk minsann är bra.
När du pratar om missbruk, så har du ingen tanke på vad sjukvården gör för att diagnoserna missbruk.
Det har du tydlig gjort innan, med tanke på din skiftning så tror jag du nu helt plötsligt läst DSM-IV.
Och inser att du har lite lätt fel
Jag vet om att missbrukare finns och att de finns en hel del här på FB.
Dock så uppfyller de, de kraven som finns för missbruk.
Om jag lever i världen, jo det gör jag.
Jag vet om att man kan få problem med cannabis, dock att de är få av alla de ~1,31MILJONERNA som rökt/röker cannabis.
Du kommer aldrig med saklighet, logik, fakta eller forskning.
Så kan du komma med nått?
Ditt senaste försök var ju sjukt roligt, vill du göra ett nytt försök?