29 dagar, imorgon blir det 30 dagar sen jag började mitt "celibat".
30 dagar utan någon form av sexuell njutning. Det blir fanimej ut på krogen och jaga kvinnor och se om man kan få ett ligg att skänka sin monstersats till
såvida det är så att jag kan få upp den i nuläget, men det känns bra mycket bättre nu än när jag började, så börjar bli dags att testa verktyget.
Får hoppas på ligg, blir det inget så får jag fortsätta gå utan. Thug life.
Citat:
Ursprungligen postat av
Keasangri
har varit porrfri i över en vecka nu , men känns snarare som att jag blir mindre kåt. Är detta bara ett stadie innan jag kan känna mig kåt på kvinnor utanför skärmen igen? Eller är det för tidigt? Kände mig mer kåt förut när jag faktiskt titta på porr , men har gett mig fan på att klara det här
Du är förmodligen i en sk "flatline". Vilket innebär att din sexlust dör under ett tag och du tänder inte på nånting. Eller så är din sexlust fortfarande någorlunda kvar men din penis har dött.
Dessa perioder är olika för alla. De kan vara extremt deprimerande och hårt för psyket. Men skulle tipsa dig om att bara omfamna det och använda det till din fördel då du ändå inte ska runka (Ge fan i att testa ifall kuken din fortfarande funkar, då förstör du bara din process, den kommer börja funka igen när den är redo).
Och ja, detta är bieffekt av porr och nåt de flesta måste gå igenom för att bli omprogrammerade till den riktiga världen.