Flashback bygger pepparkakshus!
2013-12-24, 03:33
Medlem
grondans avatar
Hej Flashback!
D jag och mnga andra inte han vara med p frra rets tvling/experiment, s tar jag initiativet att starta en ny fr det kommande ret!

Utmaningen r att man ska avst ifrn att onanera under hela 2014! Jag sjlv tycker att jag gr det fr ofta och kan lika grna anvnda den tiden (och ibland pengar) p bttre saker.

Denna trden ska vara en trd dr alla som r med i utmaningen samlas snackar om hur det r att "hlla sig", att peppa varandra till klara mlet, och att diskutera ha en rolig utmaning helt enkelt.

Nedanfr r regler/info

Denna trden kommer vara nstan exakt likadan som frra rets trd frutom en sak.
Detta ret fr tjejer delta! S hoppas det finns mnga tjejer som vill hnga p s kanske det blir nnu mer intressanta och annorlunda inlgg n det var detta ret!

S vilka r med mig?! Nu kr vi!

2013-trden: (FB) Experiment, inte runka under hela 2013, join in!

Meddela i PM till grondan, trdstartaren, att ni fortfarande r kvar i tvlingen/experimentet sista veckan varje mnad.
//Moderator
Senast redigerad av gutegirl 2014-01-22 kl. 09:32. Anledning: lagt till info i samrd med grondan
2013-12-24, 03:35
Medlem
TheGamers avatar
Jag r grna p, dock det dr med sex kommer bli vldigt ltt fr de som vill fuska och g runt hela systemet - rekommenderar att kra 100% "vitt", d.v.s inget sex, ingen onani, ingen avsugning o.s.v.
2013-12-24, 03:37
Medlem
EMUs avatar
Jag r p i alla fall...
2013-12-24, 03:38
Medlem
kewkakewlas avatar
Jag r med p mina villkor... tmma krigarn en gng i veckan mste man ju f gra iaf om man inte ftt till det
2013-12-24, 03:38
Medlem
EMUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kewkakewla
Jag r med p mina villkor... tmma krigarn en gng i veckan mste man ju f gra iaf om man inte ftt till det

Fast d fuskar du ju...
2013-12-24, 03:44
Medlem
C-3POs avatar
Jo men visst, jag r med.
2013-12-24, 03:45
Medlem
UpMagiCs avatar
Spnnande, jag hoppar in!
2013-12-24, 03:48
Medlem
Inte ens nn ide att frska fr mig, har ingen flickvn fr tillfllet s ni skulle f lsa i aftonbladet om en kille som mystiskt exploderade efter nngra veckor...
2013-12-24, 03:50
Medlem
Dr frsvinner min nyrs runk.
2013-12-24, 03:51
Bannlyst
Jag har frskt och rekordet blev 3 dagar eller nt... fruktansvrt svrt nr tonrshormonerna finns kvar n

Och om jag inte hade runkat skulle det nog blivit katastrof och jag hade vldtagit ngon...
2013-12-24, 03:53
Medlem
grondans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Jag r grna p, dock det dr med sex kommer bli vldigt ltt fr de som vill fuska och g runt hela systemet - rekommenderar att kra 100% "vitt", d.v.s inget sex, ingen onani, ingen avsugning o.s.v.

Man kan ju ha personliga extra regler med fr att gra utmaningen svrare fr en sjlv, men jag tnkte mer p att mlet p tvlingen var att man skulle sluta runka ta p sig sjlv (sluta kolla porr t.ex) etc. och istllet ska sig till kvinnor/sin brud ta hand om dem istllet.

Eller r det bara jag som knner mig patetisk ibland nr man betalat en jvla cambrud att visa pattarna s man ska kunna komma...
N! Fr mig blir det ndring p det hr i alla fall!
2013-12-24, 03:56
Medlem
grondans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 30cmfbslane
Dr frsvinner min nyrs runk.

Innebr det att du r p?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem