Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-12-29, 22:45
Medlem
The Crashs avatar
Det hnder d och d att tjejer skriver till mig p facebook. Ofta s brukar konversationen se ut shr:

Hon: Hej!
Jag: Hej
Hon: Vad gr du?
Jag: Inte s mycket/kollar p TV(eller ngot i den stilen). Sjlv?
Hon: Ingenting

...

Och sen inget mer.

Brukar detta hnda er?
Vad vill dom?
Citera
2013-12-29, 22:46
Medlem
plusforwards avatar
Uttrkade tjejer
Citera
2013-12-29, 22:47
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Vad vill dom?
Hon vill ha kuk. Ge henne kuk!
Citera
2013-12-29, 22:47
Medlem
Cutelunatics avatar
Citat:
Det hnder d och d att tjejer skriver till mig p facebook. Ofta s brukar konversationen se ut shr:

...

Och sen inget mer.

Brukar detta hnda er?
Vad vill dom?

Hnder mig med ofta Jag fr panik ver sdana tjejer... Men fruntimren vill alltid att killen ska ta initiativen! S skriv mer bara. Hitta p ngot. Det har funkat fr mig iaf
Citera
2013-12-29, 22:48
Medlem
Zorroo5s avatar
Uppenbarligen prata med dig eftersom de startade konversationen? Men de vill inte verka fr p..s de frvntar att du ska ta initiativ
Citera
2013-12-29, 22:48
Medlem
Malkos avatar
Dom r uttrkade och vill ha lite bekrftelse (genom att du stller frgor till dom och ltsas som om du bryr dig om dom). Dom stjl din tid. Se det som om du skulle enbart ligga med en tjej och sen dra hem direkt. Varje gng. Mild vldtkt om du vill. Utnyttjande kanske lter bttre.

Lycka till!
Citera
2013-12-29, 22:49
Medlem
Slowbros avatar
Citat:

...

Och sen inget mer.

Brukar detta hnda er?
Vad vill dom?

De vill chatta utan att vara drivande i konversationen alt. s har de skrivit till flera stycken och ngon lite roligare n dig svarade ocks.
Citera
2013-12-29, 22:56
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Dom r uttrkade och vill ha lite bekrftelse (genom att du stller frgor till dom och ltsas som om du bryr dig om dom). Dom stjl din tid. Se det som om du skulle enbart ligga med en tjej och sen dra hem direkt. Varje gng. Mild vldtkt om du vill. Utnyttjande kanske lter bttre.

Lycka till!
Har inte tid fr uttrkade luder. Just denna tjejen verkar inte ge upp, d hon skriver till mig ungefr samma tid varje dag och har gjort det i ngra dagar nu.
r mjligt att hon vill ha kuk. Dock s har hon pojkvn, men det brukar vl inte hindra dom.

Hur fr jag henne(och liknande) att sluta skriva till mig? Vill inte verka otrevlig, fr jag r inte den typen i vanliga fall, utan vill p ett snllt stt f dom att sluta skriva till mig.
Citera
2013-12-29, 22:58
Medlem
Malkos avatar
Citat:
Har inte tid fr uttrkade luder. Just denna tjejen verkar inte ge upp, d hon skriver till mig ungefr samma tid varje dag och har gjort det i ngra dagar nu.
r mjligt att hon vill ha kuk. Dock s har hon pojkvn, men det brukar vl inte hindra dom.

Hur fr jag henne(och liknande) att sluta skriva till mig? Vill inte verka otrevlig, fr jag r inte den typen i vanliga fall, utan vill p ett snllt stt f dom att sluta skriva till mig.

Hon skriver d hennes pojkvn r ivg. Frmodligen nr han trnar eller jobbar.

Frga om hon ska komma bort till dig fr att knulla. Vill hon inte, s har du iaf blivit av med henne. Vill hon, s fr du knulla. Win.-win.
Citera
2013-12-29, 23:01
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Hon skriver d hennes pojkvn r ivg. Frmodligen nr han trnar eller jobbar.

Frga om hon ska komma bort till dig fr att knulla. Vill hon inte, s har du iaf blivit av med henne. Vill hon, s fr du knulla. Win.-win.
Nja. Skulle bli s jobbig stmning sen. Tnk p att det ven hnder att jag trffar henne d och d i verkligheten ocks.
Dessutom ser hon ut som ett mongo med gon som sitter fr ttt ihop och ett pannben utan dess like.
Citera
2013-12-29, 23:03
Medlem
D45Ks avatar
Citat:
Nja. Skulle bli s jobbig stmning sen. Tnk p att det ven hnder att jag trffar henne d och d i verkligheten ocks.
Dessutom ser hon ut som ett mongo med gon som sitter fr ttt ihop och ett pannben utan dess like.

Frga henne om hon har funderat p att skaffa lugg.
Citera
2013-12-29, 23:04
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D45K
Frga henne om hon har funderat p att skaffa lugg.
Haha! Ska gra det

Nu loggade hon dock ut nr jag inte svarade, s fr ta det nsta gng hon skriver.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in