Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Det är något märkligt kring hela det restaurangbesöket. Det har jag tyckt ända från början.
Jag tror att samtliga vid bordet kände till MB och VB relation. AN via AF, sedermera installerade TL Facebook hos AN - där hon fick mer info. Bl.a. från KJ som TL upptäckte som mailade honom. Och att VB skickade mycket privata meddelanden till MB.
Det var säkerligen en "välkryddad" middag.
Som slutade efter en timme.
Jo, det kan faktiskt vara så, det förklarar att besöket var onormalt kort för att vara en lördagskväll i glädjens tecken. Jag misstänker att det förhärskande samtalsämnet var VB och MB relation, MB blir vansinnig när AN konfronterar honom framför de nygifta, han har sabbat allt, till och med den här kvällen som skulle bli så minnesvärd, MB rusar ut, plastsvärsonen ringer en kompis på taxi och får fram en bil i rappet, fruntimren bölar och kramas på damtoan, MB åker iväg, resten vet vi.
Seriöst, det är polisens fel att det spekuleras, varför bringades det ingen klarhet i restaurangbesöket? Så länge ingen vet vad som hände på restaurangen så kan det jag skrev nu vara det som hände, spekulation, japp, fältet ligger öppet, tyvärr.