2025-03-01, 15:05
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensomser
Karate och Fru Karate är nog endast "offer" för omständigheterna. Mycket Fru Karate skrivit angående V är osmakligt på mycket hög nivå. Men några masterminds är dem inte.
Det här är utfört av någon med specialintresse för just styckning. Att man har svårt att utföra andra "sysslor" har ofta med ett ointresse kopplat till diagnos att göra. När intresse finns för uppgiften, är diagnosen inget problem.
Exakt så är det, när intresset finns är diagnosen snarare en fördel.
Men bristen på social förmåga gör att man ofta ses som någon med en IF.
En "Aspie" med stort intresse för Anatomi kan bli riktigt farlig om man väljer fel "yrke"

"Aspergers syndrom är en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning som kännetecknas av en hög intelligensförmåga samt varaktiga brister i den sociala förmågan. Det innebär svårigheter i kontakten med andra människor; att förstå vad andra menar och känner, speciellt om budskapet inte är tydligt.

Det är även vanligt förekommande med repetitiva mönster i beteende, intressen och aktiviteter. Personer med Asperger kan bli väldigt fixerade vid specifika intressen som de lägger mycket tid och uppmärksamhet på. I vissa fall förekommer även en sensorisk känslighet vad gäller t.ex. specifika ljud, dofter eller smaker."
Citera
2025-03-20, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariannejohansson
vad de pratar om är en självmords tavla jag målade 2014 och sålde 2020. kolla mitt näst senaste inlägg på insta så får du själv se den. (och det är min egen hand/underarm jag ritat av)https://www.instagram.com/regnbagsstjarnan/

Vilken jävla mördare sitter och skriver i sin egen tråd? Inser du inte själv hur sjukt det är? Du ska sitta inlåst och ruttna ingen vill ha dig i samhället. Har många gånger lyssnat på ditt fall och tänkt ” han är ju helt jävla blåst” du är skrattretande att lyssna på, kan inte ens svara ordentligt på en fråga. Det finns ingen annan än du som har dödat Ploy när ska du inse? Och nu springer du runt och leker transa? Verkligen något stort fel i huvudet på dig…erkänn va fan du gjort.
Citera
2025-04-11, 06:43
Medlem
Burnwines avatar
Vad tror ni om en teori där Kristoffer var kär i karatetränaren?
När han inte kunde få karatetränaren själv så tog avundsjukan på ploy över och han mördade hon.

När han sen blev dömd så tänkte han att det kanske inte spelar någon roll om folk vet att han är bög nu "trodde han". Sen gjorde han sig till kvinna "eller vad fan han är" och sitter nu och massakerar sitt rektum framför karate kid varje kväll och tänker deprimerad på sin älskade karatetränare?
Citera
2025-04-16, 00:34
Medlem
cupidfoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Hur får man tag på slasken?

Den är inte officiell mig veterligt, däremot finns det referenser till den i resningsansökan.
Citera
2025-04-18, 23:32
Medlem
Jag kopplas bara till en felsök sida när jag går in på samtliga fup-länkar som finns i tråden... kan någon vänlig själ lägga upp igen? 🙏🏼
Citera
2025-04-19, 10:12
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alice4U
Jag kopplas bara till en felsök sida när jag går in på samtliga fup-länkar som finns i tråden... kan någon vänlig själ lägga upp igen? 🙏🏼
FUP: https://files.catbox.moe/v1g18s.zip
Citera
2025-04-19, 13:10
Medlem
Tack snälla! 🙏🏼
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in