2013-11-12, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
Det kommer troligen g i vr eftersom frra ssongen gick under vren och man spelat nu under sommar/hst.

Vren r snart hr, blir fint att gtta sig i lite tunnelbanan medan staden vaknar till liv efter en kall vinter!
Citera
2014-01-02, 16:42
Medlem
thestalkerdudes avatar
Tunnelbanan drar i gng fr en tredje ssong den 8 Januari kl 20.00!

Citat:
Dokumentrserien Tunnelbanan r tillbaka med en tredje ssong. I premiren gr larmet om ett kidnappat spdbarn, en man hotar resenrer med kniv och tv ordningsvakter attackeras av stenkastare.

http://www.kanal5play.se/program/259...program/259009

Frvntningar p premiren? Fr vi se nnting frn kravallerna i Husby som var i vras?
Citera
2014-01-02, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Tunnelbanan drar i gng fr en tredje ssong den 8 Januari kl 20.00!

http://www.kanal5play.se/program/259...program/259009

Frvntningar p premiren? Fr vi se nnting frn kravallerna i Husby som var i vras?

Frvntningarna r lga.
Vi kommer antagligen f se ordningsvakter slpa ut diverse fyllskallar och pundare lngs gngarna.
P radion kommer det sgas otaliga "d" och klippsekvenser ver vad som komma skall senare i programmet fyller tiden tillsammans med repriseringar av nyss gjorda insatser.
Eventuellt kommer ngon ocks att kra fort med sin bil lngs gatorna fr att undstta kollega i nd (tappat sin Snickers).
Citera
2014-01-02, 18:07
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Frvntningarna r lga.
Vi kommer antagligen f se ordningsvakter slpa ut diverse fyllskallar och pundare lngs gngarna.
P radion kommer det sgas otaliga "d" och klippsekvenser ver vad som komma skall senare i programmet fyller tiden tillsammans med repriseringar av nyss gjorda insatser.
Eventuellt kommer ngon ocks att kra fort med sin bil lngs gatorna fr att undstta kollega i nd (tappat sin Snickers).

jag frvntar mig inte ett msterverk utan jag gillar se idioter beter sig som idioter.

Men annars hller jag med i det du sger, Lite mera spnnande saker kan dom visa n folk som dckar och blir omhndertagna och pverkade mnniskor som gr bananas. Skyll p SL som bestmmer vad som ska visas och ej visas!
Citera
2014-01-02, 18:34
Medlem
De fr engagera "Macke" och hans polare s det blir lite drag
Citera
2014-01-05, 12:47
Medlem
Hoppas p mer riktiga grip och inte bara en massa skitgrejer. Sen fr man hoppas att Kanal 5 gett fan i att lgga p Die Hard musik och trummor fr att haussa upp en sekvens bara fr att man sen ska bli besviken nr man inser att det inte kommer bli nn action.
Citera
2014-01-08, 18:34
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Idag brjar Tunnelbanan igen klockan 20:00.

Hoppas det blir fler negergrip, de r oftast de roligaste nr de brjar gasta "Rayciss rayciss".
Hoppas ven att de brjar visa grvre grejer, hnder ju mycket mer hrda saker i Tunnelbanan n vad som visas i programmet och som inte heller skrivs om i massmedia. SL r s mesiga.
Citera
2014-01-08, 18:45
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
De fr engagera "Macke" och hans polare s det blir lite drag

Haha

Var tvungen att kolla klippet nu bara fr det, en riktig klassiker =)
Citera
2014-01-08, 19:43
Medlem
Herr Bkbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Idag brjar Tunnelbanan igen klockan 20:00.

Hoppas det blir fler negergrip, de r oftast de roligaste nr de brjar gasta "Rayciss rayciss".
Hoppas ven att de brjar visa grvre grejer, hnder ju mycket mer hrda saker i Tunnelbanan n vad som visas i programmet och som inte heller skrivs om i massmedia. SL r s mesiga.
Den riktiga definitionen av ett feel good program! iom man fr gnida hnderna ver och frottera sig i andras olycka och p s vis frminska dom lyxproblem man sjlv har..fr en stund

Mrkhyad skerhetsvakt, hjden av PK

Ngon annan som str sig p speakerrsten r s jvla Klartext i P1, varfr kan han inte
frvnta sig lite av publikens tolkningsfrmga och krydda med viss sarkasm. Han rapar upp
samma socialarbetarvrderingar i varje ordval.
Senast redigerad av Herr Bkberg 2014-01-08 kl. 20:09.
Citera
2014-01-08, 20:13
Medlem
D var vi igng igen

Redan r det ett tiotal "d" som avslut p meningarna, den frste "oskyldige" omhndertagen och leka utryckningsfordon med signalhornet
Citera
2014-01-08, 20:15
Medlem
r det lagligt att kra som han gjorde? Blev riktigt irriterad nr han krde mot rtt och forcera sig fram som om han vore Polis!

Frstr att det handlar om ett kidnappat barn(kommer skert visa sig va mindre allvarligt n man trodde) men vad fan.
Citera
2014-01-08, 20:17
Medlem
Jag r normalt sett inte srskilt kritisk mot lagens mn i alla dess former, men det knns sdr nr man redan efter frsta kvarten av den nya ssongen sett ett par tvivelaktiga insatser. Att ta med ngon till ett griprum p ren misstanke fr att vl dr genomfra visitering knns inte alls korrekt (jag bryr mig egentligen inte - man var ju trots allt helt rtt ute- men det sker trots allt framfr kameran), och att sen kra som en dre och tuta p allt och alla som kommer i ens vg r inte heller jttebra. Om jag inte sg helt fel svngde han dessutom hger mot rtt i sista sekvensen. Detta trots att polis och kollegor redan r p plats.

Skrpning, grabbar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in