Flashback bygger pepparkakshus!
2014-01-08, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silversken
Att självutnämnd uträtta grejer i sin Guds namn är den största synden du kan begå mot din Gud. Du bör därför vara föremål för dig egen Guds vrede. Så se upp du har blivit varnad.

Så om din Gud existerar kommer du i full kraft utsättas för hans vrede. Och det bör bevisa om han ens finns...

Om han inte finns riskerar du inget, men det bevisar i sin tur att du är en stor ordbajsare och bluff

Så oavsett vilket så har du förlorat woaaahahahaha

Du vet inte vad du pratar om...
Citera
2014-01-08, 19:53
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sverigeharfallit

Jag föreslår att du nu dricker en enormt stor kopp varmt thé!
Citera
2014-01-09, 00:51
Medlem
madwolfs avatar
Hur exakt ska jag göra för att läsa andras tankar mästare?
Citera
2014-01-09, 00:53
Medlem
madwolfs avatar
Hur exakt ska jag göra??
Citera
2014-01-09, 02:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madwolf
Hur exakt ska jag göra??

Det fungerar på samma sätt som ifall du tittar på din hand och du ska få din hand att röra sej.

Gör bara.

Du måste öppna sina sinnen och få extra känslig perceptionsförmåga. detta kan uppnås med meditation och gå in i trans och utforska ditt innre.

Du kommer snabbt inse att läsa andras tanker inte handlar om att se en text framför sej som man kan läsa. Du kan snappa upp ljud som den andre tänker på eller helt enkelt läsa av en människa på ren väldigt stark paranormal intuition. Du kan visualisera det den andra tänker på i bilder om hen gör det. Detta för att du har lärt dej att kliva in i andras medvetanden med ditt medvetande och på så sätt uppleva saker en annan människa upplever. Man kan uppleva andras känslor och allting på detta sätt.

Läsa tankar handlar inte om att höra en röst eller se text direkt.

Jag antar att man måste ha en stark intuition om hur miljön omkring dej fungerar.

Meditera ofta och länge, gå in i trans med musik,

Denna låt brukar jag meditera till.

http://www.youtube.com/watch?v=YPIbLcPiG9s

Fanns en jäkligt bra öppnare för 3e ögat på youtube.. men jag antar att de tagit bort den för att den för en gångs skull faktiskt fungerade. Det var munkar som sjöng OHM (Aum) i stämmor samtidigt som man fick se bilder som gjorde att man förstog den djupa oceanen.. så att säga..

http://www.youtube.com/watch?v=vcJ-o_fh1B4

Detta åkte jag in i trans med när jag träffade gud och hjälpte han lösa problem. Även om jag måste erkänna att förstog hans problem men inte kunde lösa det. Det går inte att uttrycka problemet i mänsklig skrift. Men jag kan säga att det handlar om mänskligheten. Negativa och positiva energier som det bör vara balans mellan.

Det sista är mycket kraftfullt att försätta sej i trans med. White noise.

Annars för att rena ditt hjärta kan du lyssna på denna låt.

http://www.youtube.com/watch?v=bbgHZWwyhcQ

Om mani padme hum översatt till engelska betyder. Följande:
http://en.wikipedia.org/wiki/Om_mani_padme_hum

Så framför allt ha disciplin och tålamod så kommer det till dej. Detta är inget som kan köpas för pengar eller få på begäran direkt. Detta är som en smutsig spegel för nybörjare. För är den smutsig men om du varsamt torkar bort smutset ifrån spegeln så ser du tillslut klart.
Senast redigerad av sverigeharfallit 2014-01-09 kl. 02:54.
Citera
2014-01-09, 06:11
Medlem
Citat:

Det härliga är att jag vet exakt vad jag pratar om. Till skillnad från dig. Läs Bibeln så får du se du har själv målat in dig i ett hörn och kommer inte längre ut. Du har inte lyckats bevisa något och du har självmant agerat i Guds namn. Du är en syndare i te någon elit.
Citera
2014-01-09, 14:35
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Det fungerar på samma sätt som ifall du tittar på din hand och du ska få din hand att röra sej.

Gör bara.

[And blaha, blaha]
Jättebra förklaring, verkligen. Men du, det funkar ju inte. T ex telepati har ju testats massvis med gånger med personer som sagt sig ha en djävla förmåga till detta, det har bara blivit skit av alltihop. Mest populärt har varit s.k. Ganzfeld-experiment och en del har visat på positiva resultat men ju noggrannare man har genomfört desto mer uppenbart har det blivit att telepati inte fungerar. Tja, man kan väl säga som med så mycket annat inom detta område att så fort man gör riktiga tester så funkar det inte i alla fall

Här har man alltså en "sändarperson" och en "mottagarperson" i varsitt rum där sändaren t ex tittar på en bild, en film eller tänker en speciell tanke och mottagaren ska försöka beskriva vad sändaren ser eller tänker på. Det låter väl vettigt? Men de träffar ju fan i mig inte mer rätt än slumpen.

Och kan du tänka dig, de har fått lyssna på vitt brus med men det blev inte ett piss bättre för det.

Men tuna in på min frekvens nu så har du ett friskott på att bevisa din förmåga en enda gång: Vad tror du jag tänker om dig just nu?
Citera
2014-01-09, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silversken
Det härliga är att jag vet exakt vad jag pratar om. Till skillnad från dig. Läs Bibeln så får du se du har själv målat in dig i ett hörn och kommer inte längre ut. Du har inte lyckats bevisa något och du har självmant agerat i Guds namn. Du är en syndare i te någon elit.

Tur att jag inte tror på religioner då

Tror bara på gud. Religioner är bullshit.

Infact gud har sagt till mej att man ska följa sina känslor. Så mörda är legitimt idag. Inget fel med det till exempel. Nya budord nu vettu.
Senast redigerad av sverigeharfallit 2014-01-09 kl. 15:55.
Citera
2014-01-09, 17:04
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:

Infact gud har sagt till mej att man ska följa sina känslor. Så mörda är legitimt idag. Inget fel med det till exempel. Nya budord nu vettu.
Gud är religion, det är ett brott mot hans bud att mörda och du har fantiserat ihop hans "nya budord" i din egen sjuka hjärna. De äkta budorden ändras aldrig.

Men framför allt så har detta inte något med telepati, klärvoajans eller prekognition att göra så upp till bevis i den frågan istället för att svamla.

Dina perversa morddrömmar kan du väl ta i din egen tråd där du runkar till att mörda ungdomar din sjuke djävla satan: (FB) Det minst kontraproduktiva att göra för breiviksinnade personer.
Citera
2014-01-09, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madwolf
Hur exakt ska jag göra för att läsa andras tankar mästare?

Varför skulle du läsa andras tankar?

Andliga krafter ska bara användas till livskvalité, annars kan det "slå slint i skallen".
Citera
2014-01-09, 23:41
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:

No bullshit...din psykiska status är allt annat än stabil
Citera
2014-01-10, 06:56
Medlem
Citat:

Ännu ett härligt bevis på att du bara pratar bajs. Gud är religion. Du har än en gång bara lyckats bevisa att du är kass.

Om det ens fanns någon som trodde det minsta på dig innan så borde även de begripa nu att du bara är en bluff. Avslöjad av sina egna ord. Case closed
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in