Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-30, 02:17
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lendita
Sluta vara inloggad p chatten. Problem lst.
Fast chatten r ju enda anledningen till att jag ens har Facebook.
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare
Det r sdr tjejer hller p. Dom vill att killen ska driva konversationen framt hela tiden. Det konstiga r att dom inte fattar att en kille ltt blir uttrkad om dom svarar med korta trkiga svar som ja, nej eller ingenting. Nu var det frvisso hon som skrev till dig, men det fungerar likadant nd.
Frstr nog lite vad du menar. Pratade med en annan tjej ganska nyligen, och tyvrr var det hela tiden jag som fick driva konversationen framt. Till och med nr jag frskte frga ut saker om henne s gled samtalsmnet hela tiden tillbaka p saker som handlar om mig.

Men det var skit samma. Nu har man en dejt p nyr ocks
Senast redigerad av The Crash 2013-12-30 kl. 02:19.
Citera
2013-12-30, 08:40
Medlem
Lunaticxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Nu r det emellertid s att byxmyndighetsldern r 15 r.

Javist men det r fortfarande pedovarning om en myndig person stter p henne...
Citera
2013-12-30, 12:21
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunaticx
Nej det r det inte.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Pedofili

"Pedofili (av grekiska pais, genitiv paidos, "barn" och philia, "krlek", "vnskap") r en beteckning fr en vuxen mnniskas sexuella dragning till prepubertala barn och barn i tidig pubertet (vanligtvis 12 r eller yngre).[1] Fr att klassas som pedofil mste den sexuella dragningen vara starkare mot barn n mot vuxna. D attraktionen riktas mot unga tonringar (personer i pubertetsldern), snarare n yngre barn, anvnds istllet begreppet hebefili eller efebofili."

Gott nytt r
Citera
2013-12-30, 12:26
Medlem
Herr Bkbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Dom r uttrkade och vill ha lite bekrftelse (genom att du stller frgor till dom och ltsas som om du bryr dig om dom). Dom stjl din tid. Se det som om du skulle enbart ligga med en tjej och sen dra hem direkt. Varje gng. Mild vldtkt om du vill. Utnyttjande kanske lter bttre.

Lycka till!
Det r allts bortkastad tid att ligga med en tjej om du inte stannar kvar och bjuder p middag som efterspel? har jag frsttt dig rtt..

Sedan undrar jag..blir det ngon skillnad fr en tjej med bekrftelsebehov om killen inte anvnder sig av chatt framfrande, utan svarar med att skriva lngre genomtnkta meddelanden som samlar upp allt som sagts i klumpsumma, hur tolkas det tror ni?.
Senast redigerad av Herr Bkberg 2013-12-30 kl. 12:32.
Citera
2013-12-30, 12:50
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Haha nej.

ldre definition:
  • A. Over a period of at least 6 months, recurrent, intense sexually arousing fantasies, sexual urges, or behaviors involving sexual activity with a prepubescent child or children (generally age 13 years or younger).
  • B. The person has acted on these urges, or the sexual urges or fantasies cause marked distress or interpersonal difficulty.
  • C. The person is at least age 16 years and at least 5 years older than the child or children in Criterion A.
- http://behavenet.com/node/21512

Gllande definition:

"This Paraphilia is characterized by sexual activity with a child, usually age 13 or younger, or in the case of an adolescent, a child 5 years younger than the pedophile."

- http://behavenet.com/pedophilia#301
Citera
2013-12-30, 16:35
Medlem
Lunaticxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Nej det r det inte.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Pedofili

"Pedofili (av grekiska pais, genitiv paidos, "barn" och philia, "krlek", "vnskap") r en beteckning fr en vuxen mnniskas sexuella dragning till prepubertala barn och barn i tidig pubertet (vanligtvis 12 r eller yngre).[1] Fr att klassas som pedofil mste den sexuella dragningen vara starkare mot barn n mot vuxna. D attraktionen riktas mot unga tonringar (personer i pubertetsldern), snarare n yngre barn, anvnds istllet begreppet hebefili eller efebofili."

Gott nytt r

Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Haha nej.

ldre definition:
  • A. Over a period of at least 6 months, recurrent, intense sexually arousing fantasies, sexual urges, or behaviors involving sexual activity with a prepubescent child or children (generally age 13 years or younger).
  • B. The person has acted on these urges, or the sexual urges or fantasies cause marked distress or interpersonal difficulty.
  • C. The person is at least age 16 years and at least 5 years older than the child or children in Criterion A.
- http://behavenet.com/node/21512

Gllande definition:

"This Paraphilia is characterized by sexual activity with a child, usually age 13 or younger, or in the case of an adolescent, a child 5 years younger than the pedophile."

- http://behavenet.com/pedophilia#301

Pedovarning har ingenting med lagen gra utan med sunt frnuft och med vem som anses vara barn eller skitunge av dom flesta. Jvla politiker som har hittat p massa korkade lagar och flummiga definitioner kan g och skjuta sig sjlva- jag har aldrig sett en politiker med sunt frnuft. Det enda man ser nr man stter p tv r massor med tjuvar och bedragare.
Citera
2013-12-30, 16:48
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Pedovarning har ingenting med lagen gra utan med sunt frnuft och med vem som anses vara barn eller skitunge av dom flesta. Jvla politiker som har hittat p massa korkade lagar och flummiga definitioner kan g och skjuta sig sjlva- jag har aldrig sett en politiker med sunt frnuft. Det enda man ser nr man stter p tv r massor med tjuvar och bedragare.
Jag mste sga att jag skiter hgaktningsfullt i vad du anser vara pedofili, d det r ett begrepp som r definierat inom bl.a. psykiatri och juridik. D.v.s. tv omrden som handskas med pedofiler, misstnkta pedofiler osv. Vad du tycker spelar inte ngon som helst roll.
Citera
2013-12-31, 12:08
Medlem
Herr Bkbergs avatar
r det viktig fr er tjejer att internet kommunikationen med killen kommer tillbaka p era villkor, med era korta framt tillbaka meddelanden mnster som ej fr byggas utav gldje...frlt, aldrig byggas p monodialog inslag?.

En tjej klagade p mig genom att yppa
Citat:
jag r mer en ensakitagetmnniska, jag. nr jag kommunicerar. i text.
Citera
2014-01-15, 16:50
Medlem
The Crashs avatar
Brjade skriva med henne igen hromdagen. Hon har inte slutat skriva sedan dess. Ganska intressant nr hon nd har pojkvn
Citera
2014-01-15, 17:00
Medlem
Malkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Hur fr jag henne(och liknande) att sluta skriva till mig? Vill inte verka otrevlig, fr jag r inte den typen i vanliga fall, utan vill p ett snllt stt f dom att sluta skriva till mig.

Det mrks.
Citera
2014-01-15, 17:58
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Det mrks.
Tack.
Citera
2014-01-15, 18:09
Medlem
retepm.s avatar
Det r rtt typiskt sliddjur skulle jag sga. Sen om man skriver mer s r det tystnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in