Citat:
Ursprungligen postat av
thedarkenemy
Fast jo, det är ni. Det finns ingen anledning för er att gå ut om ni är i förhållande. Du verkar dock vara vettig som håller dig borta från alkoholen.
Jag är "dansare" dvs jag har dansat sedan 3 års ålder och som ung vuxen började jag leda kurser för barn/ungdomar i dans. Dans är en av mina stora passioner. Älskar det! Tycker även det är kul att med mina likasinnade väninnor gå ut.
Dricker visst det! Men super inte, tappar inte omdömet och vägrar göra bort mig. Det där är bara trashigt. Dessutom är jag som mamma förebild för mina tre döttrar och vägrar uppfostra dessa i att bli osäkra, otrygga kvinnor som tror att bekräftelse från killar sätter deras värde eller att alkohol i mängder har positiv påverkan på deras personlighet.
Är man som kille/man, tjej/kvinna hemma i sig själv och trygg så väljer man inte destruktiva handlingar punkt!
Om man gör tvärtom så som du hävdar i trådstart? Tja.. då är man inte färdig med sig själv vilket också bekräftar att man inte alls är mogen för att ingå som part i ett stabilt förhållande.
Bara till att leka av sig så länge han/hon behöver då anser jag och SEN ev inleda en relation om så är önskvärt.