Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-01-17, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yggdrazil
Är det bara jag som får för mig att TS har missuppfattat vad "eventuellt" betyder?
Nej, inte bara du. Jag tror att TS har läst något på engelska där ordet "eventually" förekommer och översatt det med det svenska ordet "eventuellt".
Citera
2014-01-17, 15:12
Medlem
Hoylers avatar
Har nog aldrig garvat så mycket, jisses. Kan de eventuellt vara otrogna? Wow!

Thedarkenemy, ibland är du fan för härlig
Citera
2014-01-17, 15:15
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Det är.. männen.. som... bör.. hålla.. sina.. kukar.. i.. styr... ställa... mer... krav... på... kvinnan... !

Håller helt med den här raden!

Märkt så många killar/män som säljer ut sig till extrema underpriser att det inte är konstigt att det ser ut som det gör idag, för många som helt enkelt bara tänker med kuken, lite sorgligt faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
Har nog aldrig garvat så mycket, jisses. Kan de eventuellt vara otrogna? Wow!

Thedarkenemy, ibland är du fan för härlig

Haha ja trådstarten var faktiskt humor, en tråd som säger att de "kanske" kommer vara otrogna, ärligt talat så är detta en sak som kan tillskrivas typ alla kategorier/grupperingar av män/kvinnor
Citera
2014-01-17, 15:59
Medlem
AnCa89s avatar
Har din flickvän särat benen för någon som liknar Brad Pitt? Varför så bittert?

Jag älskar att festa och träffa nya människor, har aldrig varit och kommer aldrig att vara otrogen mot min partner. Det är liksom helt uteslutet för mig och jag behandlar min partner så som jag vill bli behandlad själv.

Man behöver inte vara otrogen bara för att man är lite berusad, haha, herregud.
Citera
2014-01-17, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnCa89
Jag älskar att festa och träffa nya människor, har aldrig varit och kommer aldrig att vara otrogen mot min partner. Det är liksom helt uteslutet för mig och jag behandlar min partner så som jag vill bli behandlad själv.

Man behöver inte vara otrogen bara för att man är lite berusad, haha, herregud.

Det är precis tjejer med din inställning som har en så "säker" och "trygg" attityd som enklast faller dit.
Det kan vara hur uteslutet för dig som helst men är du salongsberusad i en festmiljö och en snygg kille vars åsyn gör dig knäsvag börjar prata med dig kommer det inte dröja länge innan han är innanför dina ben. Både du och jag vet det.

Citera
2014-01-17, 19:46
Medlem
AnCa89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkenemy
Det är precis tjejer med din inställning som har en så "säker" och "trygg" attityd som enklast faller dit.
Det kan vara hur uteslutet för dig som helst men är du salongsberusad i en festmiljö och en snygg kille vars åsyn gör dig knäsvag börjar prata med dig kommer det inte dröja länge innan han är innanför dina ben. Både du och jag vet det.

Du har fel baby, mycket fel. Det är ofta jag blir riktigt packad och ännu oftare påraggad av snygga killar. Dissar dom oavsett hur dom ser ut, jag har någon som älskar mig och väntar på mig därhemma. Hade jag varit singel så visst. Blir f.ö. aldrig knäsvag av främlingarnas snygghet, då jag anser att min kille är snyggast av alla och nästan alla som sett honom skulle hålla med mig.

Skulle aldrig någonsin riskera allt det underbara jag har med honom för några timmars sex med någon annan även om jag visste att detta kommer aldrig fram.

Så, nu för du lugna ner dig och sluta dra alla över samma kam.
Citera
2014-01-17, 19:55
Medlem
Äsch då, jag hade nyligen världens introverta flickvän som var otrogen. Krävs väl bara lite sprit så är väl de flesta tjejerna otrogna.
Citera
2014-01-17, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnCa89
Du har fel baby, mycket fel. Det är ofta jag blir riktigt packad och ännu oftare påraggad av snygga killar. Dissar dom oavsett hur dom ser ut, jag har någon som älskar mig och väntar på mig därhemma. Hade jag varit singel så visst. Blir f.ö. aldrig knäsvag av främlingarnas snygghet, då jag anser att min kille är snyggast av alla och nästan alla som sett honom skulle hålla med mig.

Skulle aldrig någonsin riskera allt det underbara jag har med honom för några timmars sex med någon annan även om jag visste att detta kommer aldrig fram.

Så, nu för du lugna ner dig och sluta dra alla över samma kam.

Ja, har man redan en riktigt snygg kille, a la brad pitt, så sitter ju den killen säkert skulle man kunna anta. För varför knulla någon annan som inte är snyggare?
Faktum är dock att alla killar i förhållanden som inte är brad pitts löper hela tiden risken.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in