Citat:
Ursprungligen postat av
flystar
Är det värt att köpa wii u? Är så jävla sugen på den pga några spel. Iaf nu så jag är sugen på super mario bros (vilket kan jag köpa ett Wii U Mario & Luigi Premium Pack för 2.8k, vilket ger 2 spel!) Spelet mario 3d world, zelda wind walker. Men även andra spel som kommer komma ut
Dock om det är värt. 2800:- är inte jätte stora pengar, men tänker på alla spel i framtiden som kommer komma.. Om det är värt att vänta? (fall spelen skulle floppa) eller om man bara ska köpa nu. Konsollen kan ju även gå ner i pris i framtiden man vet ju aldrig
Jag köpte ett Wii U förra maj och är helnöjd med den trots speltorkan under 2013..
Nintendo's egna spel floppar inte, men du kanske tänkte på Wii U i helhet? Konsolen har haft ett tufft år men saker och ting ser ljusare ut nu när Nintendo lagt alla kort på borden..
Helt upp till dig hur du ska göra, ta en titt på
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Wii_U_games för spel som hittills är bekräftade. Själv kommer jag njuta genom hela 2014 med spel som X (Monolith Soft), Mario Kart 8 och Super Smash Brothers for Wii U