Flashback bygger pepparkakshus!
2014-02-06, 21:30
Medlem
730221s avatar
Nja, dagens avsnitt var en tillbakagng jmfrt med frra veckans, det enda bra i dag var vl att man fick lite dramatik med Ritas terfall.
Citera
2014-02-06, 23:18
Medlem
Dagens avsnitt kndes inte alls lika gripande som frra veckan. Jag knner inte riktigt att jag ftt ngon speciellt bra bild av Anna som jag fick av Anders i backen.
Citera
2014-02-06, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Dagens avsnitt kndes inte alls lika gripande som frra veckan. Jag knner inte riktigt att jag ftt ngon speciellt bra bild av Anna som jag fick av Anders i backen.
Tror att det kan va att det va s hattigt en stunden Rita sen Johan sen Anna sen Rita etc etc, s kanske inte blev lika mycket fokus p henne tycker jag. Sjlv blev jag kanske lite extra berrd d jag vet vem hon r.
Senast redigerad av trolltomte 2014-02-06 kl. 23:47.
Citera
2014-02-07, 06:16
Moderator
v50s avatar
Grdagens program tyckte jag var helt ok, inte lika bra som fregende men nd sevrd.
Citera
2014-02-07, 21:00
Medlem
withnonames avatar
Vad jag undrar nr jag ser detta program r vilka r dessa bisarra jvla mnniskor som flera har varit fosterhemsplacerade hos? Det r fastlsningar med spnnband,smisk med skrp,hot om stryk,vldtkter och religion dr man talar om djvulen osv osv.Hur fan r det stllt med sociala omsorgen egentligen? Det r ju abnorma brister i uppfljningen uppenbarligen.Blir s jvla frbannad.
Det r vl inte konstigt att man hamnar i drogmissbruk nr man frst knner sig fel,misslyckad och vergiven av sina frldrar och sen placeras man hos labila jvla psykfall nr man egentligen ska vara hos folk som str fr krlek,trygghet och omtanke
Citera
2014-02-07, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Vad jag undrar nr jag ser detta program r vilka r dessa bisarra jvla mnniskor som flera har varit fosterhemsplacerade hos? Det r fastlsningar med spnnband,smisk med skrp,hot om stryk,vldtkter och religion dr man talar om djvulen osv osv.Hur fan r det stllt med sociala omsorgen egentligen? Det r ju abnorma brister i uppfljningen uppenbarligen.Blir s jvla frbannad.
Det r vl inte konstigt att man hamnar i drogmissbruk nr man frst knner sig fel,misslyckad och vergiven av sina frldrar och sen placeras man hos labila jvla psykfall nr man egentligen ska vara hos folk som str fr krlek,trygghet och omtanke
S har nog mnga haft det d fosterbarn r en bra fdkrok.
Citera
2014-02-08, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname

Vi bor i ett land dr idioter fr bestmma, bara att gilla lget.
Citera
2014-02-08, 00:15
Bannlyst
F.. mste detta vara det bsta programmet i TVns historia!
Citera
2014-02-08, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intenuigen
F.. mste detta vara det bsta programmet i TVns historia!
P ett stt ja , fr det har kanske bidragit i en liten mn till att alla som fnyser t hemlsa narkomaner faktiskt inser att de r mnniskor -de med.
Citera
2014-02-10, 18:51
Medlem
15APRILs avatar
Abdi sticker nsta vecka undrar vart?
Lokalpuben?

Skn kille i vrigt men verkar inte riktigt som han tar den chansen han fr.
Citera
2014-02-13, 19:44
Medlem
thestalkerdudes avatar
Nytt avsnitt i kvll d!

Citat:
I veckans avsnitt mter vi Dennis, 29, som anvnt droger sedan han var 13 r gammal. Dennis har varit nra dden mnga gnger, men han drmmer om att bli drogfri och kunna ta hand om sina barn.

Btw en sak jag tnkte dra upp som ingen har tagit upp n konstigt nog, Vad tusan r det med Linneas rst? Ltt hon ens s dr hes av sig frra ssongen? Varje gng hon brjar prata s det enda jag tnker p r ''HARKLA FR HELVETE!'' No offence mot henne men hon lter lite som en polare gjorde under mlbrottet en gng i tiden. Otroligt irriterande men kanske bara jag som r strd nog att bry mig?
Citera
2014-02-13, 20:01
Medlem
730221s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Nytt avsnitt i kvll d!

Btw en sak jag tnkte dra upp som ingen har tagit upp n konstigt nog, Vad tusan r det med Linneas rst? Ltt hon ens s dr hes av sig frra ssongen? Varje gng hon brjar prata s det enda jag tnker p r ''HARKLA FR HELVETE!'' No offence mot henne men hon lter lite som en polare gjorde under mlbrottet en gng i tiden. Otroligt irriterande men kanske bara jag som r strd nog att bry mig?
Jo visst har man vl tnkt p det men inte direkt ngot jag strt mig p, undrar vad det r fr fel p hennes rst fr ngot mste vl hnt. Inte direkt kvinnligt att lta sdr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in