Flashback bygger pepparkakshus!
2014-02-20, 17:32
Bannlyst
"Dom dr ungdoms gnget str och har roligt i spr vagnen, bst vi gr dit och skickar ut dom" Bra sackt Pollisen
Citera
2014-02-20, 19:43
Medlem
Arthass avatar
"Gillade" Dala-gubben som fylleramlade in i frugan som fll ner halva rulltrappen och sedan var en sdan pajsare att kte dit fr LOB. Maken till drggigt beteende?

Fr vrigt r det tips till alla som p fyllan blir avvisade frn tunnelbanan i stan. Ta en 10-15 minuter frisk luft och g till nsta station s slipper du ka in p LOB. Folk gr ALLTID tillbaka samma uppgng/perrong inte s lngt efter man blivit avvisad. S korkat.
Senast redigerad av Arthas 2014-02-20 kl. 19:48.
Citera
2014-02-20, 22:17
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Pratar ni om han som har kepsen helt efterblivet nerdragen? Jag undrar alltid hur han ser ngot. Smst r han i a f.

Det ser ut som att han har rr p nsan ur vissa vinklar. Ja han ser inte s tuff ut.
Citera
2014-02-20, 22:53
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Pratar ni om han som har kepsen helt efterblivet nerdragen? Jag undrar alltid hur han ser ngot. Smst r han i a f.

Ja. Kepsen sitter jvligt skevt.
Citera
2014-02-21, 00:15
Medlem
Som tidigare har skrivit, killen med kepsen nedanfr gona r riktigt skev. Knns som han vill ta alla tillfllen i akt att veva p mnniskor
Citera
2014-02-21, 00:41
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h936860
Men frhelvete mste du skriva i varje jvla trd jag fljer?! Jag blir s frbannad nr jag lser dina texter det gr aldrig att frst hela sammanhanget av din text eller ens hlften av orden du skriver.

Jag tycker att jag skriver dligt, men du tar ta mig fan priset som rtiondets smsta skribent p detta forumet.

Det hr hller med om att han r lite otydlig

ont. Beta av tv senaste avsnitten idag och en sak som slr mig vilket daltande det r med
fulla folk och dialogerna vakterna frsker fra med de inblandade i snurriga situationer
"vi gr s hr" Lyssna p oss vi r dina kompisar vart ska du bla bla bla"
istllet fr bara flj med hr gr s hr NU!
att hlla p att diskutera med fulla kickers fder ju bara mer vel och strull & mjligen fler anmlningar.

Sen s fort det dyker upp nn form utav pulver narkotika "KOKAIN KOKAIN HAN HaR KOKAIN"
sista snubben dom grep med narkotika hade Tjack p sig inte kokain....
Citera
2014-02-21, 22:41
Medlem
Cliffaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthas
Folk gr ALLTID tillbaka samma uppgng/perrong inte s lngt efter man blivit avvisad. S korkat.

Frvntar du dig att fulla mnniskor ska vara smarta?
Citera
2014-02-22, 00:15
Medlem
Flashbabe!s avatar
ker sllan kommunalt, men hnder det verkligen shr mycket i Tunnelbanan? Eller r det sjukt komprimerat till ngra timmar frn 5 rs filmande?
Citera
2014-02-22, 00:26
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Tnk dig varje helg fredag lrdag fylla ungdommar negrer bla bla bla bla stor stad m.m

filma dr i 2 veckor irad och du har en del material fast Vakterna blir ju som comandos soldater nr de fr vara med bakom kameran och gr grna en hna utav en fjder...
Citera
2014-02-22, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN

ont. Beta av tv senaste avsnitten idag och en sak som slr mig vilket daltande det r med
fulla folk och dialogerna vakterna frsker fra med de inblandade i snurriga situationer
att hlla p att diskutera med fulla kickers fder ju bara mer vel och strull & mjligen fler anmlningar.

Sen s fort det dyker upp nn form utav pulver narkotika "KOKAIN KOKAIN HAN HaR KOKAIN"
Vitt pulver som vitt, fortfarande ddsdroger :OOO

Men man inser verkligen hur jvla jobbig man r nr man r full och frsker vertyga en nykter ov/polis nr man ser detta, helt jvla sjukt att dom kan st ut med det, och dom flesta gr ju det nd bra och r schyssta.
Citera
2014-02-22, 02:26
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN

Det dr daltandet r ju en ren konsekvens av att de har kameror p sig. I verkligheten fungerar det inte sdr.
Citera
2014-02-22, 02:27
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbabe!
ker sllan kommunalt, men hnder det verkligen shr mycket i Tunnelbanan? Eller r det sjukt komprimerat till ngra timmar frn 5 rs filmande?

Skulle vl sga att ett avsnitt r ca fem dagars hndelser. Frutom alla fyllon, de skulle kunna fylla ett avsnitt med en dags fylloavlgsningar men skulle nog bli ganska trkig tv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in