Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-16, 23:33
Medlem
Trodde det va ganska uppenbart med jmstlldheten i Sverige? Ola-Conny och Morgan har ftt ha sitt program och Filip och Fredrik, KLART tjejer ska ha en ocks, s det r bara en vldigt tjejig "rolig" grej s det blir jmt mellan bda knen. S kort och gtt, det uppskattas bara av tjejer fr dom kan leva sig in i deras stt, vilket vi grabbar har svrt att gra och finna det roligt eller underhllande.
Citera
2014-03-16, 23:49
Medlem
Funkydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Bertta om en typisk situation dr gemytligheten framtrder i Berg?, frsker du sga att hon r trevlig bara med ett annat ord? http://www.synonymer.se/?query=gemytlig
Ja, menar just att hon knns trevlig och snll. Bra p att intervjua p ett lttsamt stt. Men ingen person som jag tycker r tillrckligt rolig eller intressant fr att bra ett sdant hr program.
Citera
2014-03-16, 23:53
Medlem
nickeheaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roseey
Trodde det va ganska uppenbart med jmstlldheten i Sverige? Ola-Conny och Morgan har ftt ha sitt program och Filip och Fredrik, KLART tjejer ska ha en ocks, s det r bara en vldigt tjejig "rolig" grej s det blir jmt mellan bda knen. S kort och gtt, det uppskattas bara av tjejer fr dom kan leva sig in i deras stt, vilket vi grabbar har svrt att gra och finna det roligt eller underhllande.

Nja, Kanal5.se vill ju ha s mycket tittare som mjligt, s de funderar nog inte i dessa banor. Dessutom har ju bde Filip, Fredrik, Morgan och Conny mnga tittare av alla knen, (hon, han och hen).

Har skrivit tidigare omdme om denna satsning, tror det r programmakarna som r inskrnkta mediehipster som tror de vet vad som gr hem i stugorna. Problemet r att de kr p "skra kort", men det fungerar inte lngre som ngon annan skrivit i trden ocks.

Vore kul om de tog vara p exempelvis Berg o Meltzer frmgor istllet, n att efterapa gammalt koncept.
Citera
2014-03-17, 18:12
Medlem
Melzer r ju en intelligent varelse. Jag tycker hon gr bort sig nr hon hnger med Berg som inte r mer n ett snyggt skal.
Citera
2014-03-18, 01:32
Bannlyst
Sg ni hur Berg sg ut i brjan av avsnittet utan smink? O fy fan, ett levande lik.
Citera
2014-03-18, 02:12
Medlem
nickeheaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teru
Sg ni hur Berg sg ut i brjan av avsnittet utan smink? O fy fan, ett levande lik.

Ha, ha, Du kan inte sett mnga kvinnor utan smink....
Att kalla henne "levande lik" r vl att ta i.
Berg har ett rtt alldagligt utseende, dock r hon vldigt fotogenisk och har karisma.
Citera
2014-03-20, 13:06
Bannlyst
Hade varit roligare om de beskt platser s som morgan och ola conny gr och inte personer. Detta kan man sga r en kvinnornas motsvarighete till filip och fredrik programmet dr de kte runt och trffade personer i sverige!
Citera
2014-03-20, 21:11
Medlem
PolisenGrisens avatar
Detta brjar redan bli riktigt tjatigt.

Nr inte Melzer r med s "pratar" Berg med ngon. Detta fr man givetvis inte se fr det r uppgjort.

Sen brjar det vanliga nej, jag vgar inte,
nej, jag vill inte,
nej, jag vill
nej, jag
nej
hhhhhhhhhhhhhh
Citera
2014-03-20, 21:15
Medlem
amen fyfan va jobbig meltzer r att se p, inte ventyrlig ngonstans...
vill inte stlla upp p nnting och nra panikattack nr hon sg en alligator.

anledningen till att jag tittar r fr att Berg r snygg.
Citera
2014-03-20, 21:18
Medlem
afugglass avatar
Programmet r verkligen avskyvrt. Men dra t helvete vad Berg r vacker
Citera
2014-03-20, 21:21
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Fan va ful hon r Melzer och hennes jvla skratt ocks.
Citera
2014-03-20, 22:05
Bannlyst
Undrar om de sttte p filip och fredrik nr de var dr. Eller de kanske inte spelade in sitt program samtidigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in