Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-20, 22:07
Moderator
Oddballs avatar
Man strs lite av att Meltzer r s otroligt harig nr det gller allt. Lite smputtrigt och underhllande program.
Citera
2014-03-21, 00:58
Medlem
TENTACLEHARDCOREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Man strs lite av att Meltzer r s otroligt harig nr det gller allt. Lite smputtrigt och underhllande program.

Jag str mig ganska mycket p hennes harighet. Jag undrar om den r spelad och hon frsker f ngon slags jag-r-en-frsvarsls-kvinna-pong eller om hon helt enkelt r s mesig att hon inte kan frm sig sjlv att skjuta en jvla pungrtta eller flippa nr ngot litet krldjur r bredvid svvaren. Jag r vertygad om att hon r en ok mnniska men hennes skrikiga och mesiga uppfrande gr mig trtt.

Ibland blir man bra less p hur det trygga livet fr verklassen gr dom till lealsa kreatur. Kolla p kvinnorna i Tjetjenien, de kan dda ryssar med sla tandborstar med ena handen, knda brd med den andra samtidigt som de frlser sina egna barn utan att gnlla efter smrtstillande och lkarhjlp.
Citera
2014-03-21, 15:22
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TENTACLEHARDCORE
Jag str mig ganska mycket p hennes harighet. Jag undrar om den r spelad och hon frsker f ngon slags jag-r-en-frsvarsls-kvinna-pong eller om hon helt enkelt r s mesig att hon inte kan frm sig sjlv att skjuta en jvla pungrtta eller flippa nr ngot litet krldjur r bredvid svvaren. Jag r vertygad om att hon r en ok mnniska men hennes skrikiga och mesiga uppfrande gr mig trtt.

Jag tror hon var s dr rdd p riktigt, hon sg faktiskt jkligt skrrad ut. Rtt patetiskt r det iaf, okej om man har ngon fobi som man verkligen r tokrdd fr men hon verkar vara skraj fr det mesta. Sen kanske det r nt hon blivit efter sin cancerdiagnos? Snt kan ju f folk att tnka i andra banor s att sga.

Dessutom var det ingen svvare, det var en hydrokopter.
Citera
2014-03-23, 18:48
Bannlyst
Trkigt program.. Men satan vad snygg Carina r!! Gillar inte meltzer s mycket, en fruktansvrt trkig "komiker". Hennes imitationer r urdliga
Citera
2014-03-24, 09:45
Medlem
Appears avatar
Har sett bda programmen som hittils snts och dem gr att sammanfatta shr:

* Uppgjorda och regisserade "mten"
* Flams och trams
* F&F plagiat
* En vldigt vacker Carina Berg!

Men det som gr mig s arg s att jag spottar och svr hemma i tv-soffan r Meltzers jvla attityd. Lipar och klagar ver precis allting fr att sedan komma med urskter om varfr hon klagar och lipar och sen brjar karusellen om igen.

EDIT: Jag kommer att fortstta se resten av avsnitten, men det r enbart fr att se Carina Berg och hennes sjukt charmiga och mysiga stt!
Citera
2014-03-27, 21:10
Medlem
ALLTS MELTZER FYFAN VAD DRYG HON R! Stackars Carina Berg som r vacker och spontan och tvingas utst hennes gnll hela tiden. Filip och Fredrik hade inte varit s populra om Fredrik bangat ut p exakt allting hela tiden.
Citera
2014-03-27, 21:13
Medlem
MrSvarts avatar
Frsta avsnittet ja ser o Berg r spontan och snygg.
Den andra (dliga komikerkrringen som inte r rolig) bara gnller o bryter ihop o har sig.
Vafan.

Knns som att de lika grna kan filma skiten p ett hotellrum dr den ene vill ut o gra saker o den andra r sur o vill sitta dr.

Men fan va berg r snygg
Citera
2014-03-27, 21:19
Medlem
blowns avatar
Det r ju hopplst dligt. Filip och Fredrik r uppenbar inspirationsklla, men ingen av tjejerna har ju ngot intressant att sga.De saknar allmnbildningen och ventyrslusta, vad blir kvar? Ett jvla flamsande och sen lipar Meltzer. Hon r rdd, hon r ful, hon "dealar" med det ena och det andra. Va fan? Dlig TV!

Var finns ventyrslustan och gldjen ver att f mjligheten att gra ngot jvligt kul? Vad vi fr se r en smsprallig Berg som slpar med p ett sregn p vardagliga skittrkiga utflykter.

Morgan och Ola-Conny glnser av professionalism bredvid detta.

Tvi vale.
Citera
2014-03-28, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Det r ju hopplst dligt. Filip och Fredrik r uppenbar inspirationsklla, men ingen av tjejerna har ju ngot intressant att sga.De saknar allmnbildningen och ventyrslusta, vad blir kvar? Ett jvla flamsande och sen lipar Meltzer. Hon r rdd, hon r ful, hon "dealar" med det ena och det andra. Va fan? Dlig TV!

Var finns ventyrslustan och gldjen ver att f mjligheten att gra ngot jvligt kul? Vad vi fr se r en smsprallig Berg som slpar med p ett sregn p vardagliga skittrkiga utflykter.

Morgan och Ola-Conny glnser av professionalism bredvid detta.

Tvi vale.

Jmfr man med Morgan och Ola-conny har inte programmet s mycket att komma med men jmfr man med all hjrndd vrdelsa dynga som kanaler spottar ut idag (HOSTtv4HOST) str sig detta program mycket bra. Jag tycker om det, Berg r ju hur skn som helst och Meltzer ja hon r vl lite fr ..mycket, men vafan ge henne en chans. Missade du slutet eller? Det var ju hur kul som helst, hon tog initiativet att cheerleada infr stor publik, hade Berg bestmt hade de inte gjort det.
Morgan och Ola-Connys ventyrsresa, La bamba och detta program r endast de program jag fljer. Bra jobbat kanal 5. Allts, vad jag ville f fram r att programmet r underhllande.
Senast redigerad av Numm3r3 2014-03-28 kl. 00:30.
Citera
2014-03-28, 09:47
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Numm3r3
Jmfr man med Morgan och Ola-conny har inte programmet s mycket att komma med men jmfr man med all hjrndd vrdelsa dynga som kanaler spottar ut idag (HOSTtv4HOST) str sig detta program mycket bra. Jag tycker om det, Berg r ju hur skn som helst och Meltzer ja hon r vl lite fr ..mycket, men vafan ge henne en chans. Missade du slutet eller? Det var ju hur kul som helst, hon tog initiativet att cheerleada infr stor publik, hade Berg bestmt hade de inte gjort det.
Morgan och Ola-Connys ventyrsresa, La bamba och detta program r endast de program jag fljer. Bra jobbat kanal 5. Allts, vad jag ville f fram r att programmet r underhllande.

Surrven hade vl en pistolpipa i ryggen frn producenten efter att hon frskt frstra hela serien ett antal gnger

Nej jag sg faktiskt inte mer efter att hon brjade bla p negerdansen, men jag har svrt att tro att det var ngot vidare underhllande. Det r ngot med inspelningarna ocks som gr att det knns lite extra torftigt. Det finns ingen fart och ingen "edge" i serien ver huvud taget. Jvligt platt helt enkelt.

Att du ens nmner denna serien i samma mening som La Bamba r fan en skymf, fr vrigt.
Citera
2014-03-28, 17:15
Bannlyst
Men personen de trffade var ju ingen riktig vampyr. En riktig vampyr r ju dd och inte andas. Jag sg att han andas. Riktiga vampyrer ej bara med nl. Riktiga vampyrer har huggtnder. Han skulle aldrig kunnat ppna drren heller utan hade dtt i solskenet!!!! Fattar ej varfr jag ej fick skriva att han ej var en riktig vampyer.
Citera
2014-03-28, 20:00
Medlem
Vilken kvinna carina berg r inte rdd fr att prva nya grejer tror fan man inte skulle ha en trkig dag med henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in