Citat:
Ursprungligen postat av
blown
Det r ju hopplst dligt. Filip och Fredrik r uppenbar inspirationsklla, men ingen av tjejerna har ju ngot intressant att sga.De saknar allmnbildningen och ventyrslusta, vad blir kvar? Ett jvla flamsande och sen lipar Meltzer. Hon r rdd, hon r ful, hon "dealar" med det ena och det andra. Va fan? Dlig TV!
Var finns ventyrslustan och gldjen ver att f mjligheten att gra ngot jvligt kul? Vad vi fr se r en smsprallig Berg som slpar med p ett sregn p vardagliga skittrkiga utflykter.
Morgan och Ola-Conny glnser av professionalism bredvid detta.
Tvi vale.
Jmfr man med Morgan och Ola-conny har inte programmet s mycket att komma med men jmfr man med all hjrndd vrdelsa dynga som kanaler spottar ut idag (HOSTtv4HOST) str sig detta program mycket bra. Jag tycker om det, Berg r ju hur skn som helst och Meltzer ja hon r vl lite fr ..mycket, men vafan ge henne en chans. Missade du slutet eller? Det var ju hur kul som helst, hon tog initiativet att cheerleada infr stor publik, hade Berg bestmt hade de inte gjort det.
Morgan och Ola-Connys ventyrsresa, La bamba och detta program r endast de program jag fljer. Bra jobbat kanal 5. Allts, vad jag ville f fram r att programmet r underhllande.