Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-27, 10:22
Medlem
Aviarts avatar
Hoppas på en fet showdown mellan mupparna på bägge sidor, för allt som hänt den senaste tiden måste ha tänt en hel del eldar i folks bröst.

Go mental!
2014-03-27, 13:21
Medlem
Easy-Lees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morfar
Ointressant att SVP är historielösa och ogenomtänkta, ett parti som vill värna om svenskarnas historia och kultur men knappt öpnnat en historiebok. Det tycker jag knappast är ointressant. Är SVP så ogenomtänkta på den här punkten så undrar man vad mer som baseras på en okonsekvent världsbild.
Och alla som firar jul är religiösa, inte sant?
2014-03-27, 13:26
Medlem
Easy-Lees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basura
Och ja, jag vet att ni gör grejer på nationaldagen, men kom igen... Knytkalas? Wow. Fatta vilken förnedring om det enda vi åstadkom på vår dag var knytkalas.
Ja, då skulle nog brudarna haja att du är en tönt. Så kan vi inte ha det. Köp en rånarluva på Tradera och testa drogtrådarna på Flashback så kanske du kan rädda er uberfetaantifascistsjälvförsvarsfest från total förnedring. Något säger mig att du behöver snyta dig, pojk.
2014-03-27, 17:35
Medlem
Ni slödder fattar visst inte att arbetarrörelsen inte vill ha med er att göra. Den spottar på er. De kastar ju ut fackligt aktiva SD:are för att SD är rasister. Vad får er att tro att de vill ha något med er lilla nazisekt att göra?
2014-03-27, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Ni slödder fattar visst inte att arbetarrörelsen inte vill ha med er att göra. Den spottar på er. De kastar ju ut fackligt aktiva SD:are för att SD är rasister. Vad får er att tro att de vill ha något med er lilla nazisekt att göra?
Det är det nog ingen som tror eller ens bryr sig om eftersom "Arbetarrörelsen" mest är svenskfientligt och globalistiskt avskräde som borde käppjagas ut ur landet. Givetvis är vi inte intresserade av vad någon kulturmarxistisk åsiktselit tycker och tänker om olika saker och ting, motsatsen vittnar ju om att man är en svagsint idiot utan förstånd.
2014-03-28, 18:59
Bannlyst
Nu är det helt klart: Svenskarnas parti får tillstånd att demonstrera i Jönköping.
http://www.jnytt.se/nazistparti-far-...g#comment-2176
2014-03-29, 23:52
Medlem
Naturochtraditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nu är det helt klart: Svenskarnas parti får tillstånd att demonstrera i Jönköping.
http://www.jnytt.se/nazistparti-far-...g#comment-2176

Hur kommer det sig att ni väljer mindre städer för första maj? Är det lättare att få tillstånd?

Förövrigt är det sorgligt att se denna "arbetarrörelse" propagera för abrahamitiskt slaveri.

Skulle Islam få starkt fäste i Sverige vad hade då skett med homosexuella och feminister?
2014-03-30, 03:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naturochtradition
Hur kommer det sig att ni väljer mindre städer för första maj? Är det lättare att få tillstånd?
Man var väl nöjda med hur det gick förra året. Jönköping är dessutom en av orterna där vi kandiderar i höst. Jag vet faktiskt inte varför Jönköping valdes i år och igen om jag ska vara helt ärligt.
2014-03-30, 03:54
Medlem
GanjahSmokes avatar
Jag gillar inte SvP men tycker det är sjukt att folk vill använda våld mot dom.

Kommer SvP använda sköldar på demonstrationen ?
2014-03-30, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjahSmoke

Jag tror du att förknippar Svenskarnas parti med Svenska motståndsrörelsen och deras sköldar...
2014-03-30, 09:46
Medlem
Mr.Griffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjahSmoke

Svp brukar använda diverse sköldar på demos och så troligtvis i år med då det lär hagla flaskor från de desperata små glinen i motdemon.
2014-03-30, 17:50
Medlem
Håller med om att ert val av dag är lite lustigt, men visst vill ni med ut och marschera till minnet av mördade anarkister är det väl er sak... Förslag till nästa år är att ni lägger demon på 1 april istället, passar er bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in