Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-01, 13:22
Medlem
postkrans avatar
Där kan dom få stå still några timmar, härligt.
2014-05-01, 13:23
Medlem
Fram med tårgasen för fan!
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Stolta nationalister, vackert att beskåda!
https://www.facebook.com/tidningenRe...type=1&theater

Den germanska krigarprinsessan Anna Jonsson går längst fram, starkt!:
https://www.facebook.com/tidningenRe...type=1&theater
Nja, då tycker jag nog det här var vackrare att beskåda.
Medlem
NasiBoois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
svårt att tro att SDare inte har problem med att bli kallade för nazister. Jag är SDare och icke nazist och har problem med att bli kallad nazist och främlingsfientlig av massmedia och vänstern. Nästintill förtal skulle jag vilja hävda?

Du tycker inte att det är ganska dödsnazistiskt av dig att vilja begränsa invandringen?
Medlem
Glutamines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwaesad177
Väldigt störande hur många det är som sväljer kapitalets lögner, hoppas alla "goda" antinazister och antiraster är stolta över att de valt kapitalets sida.
Spyr

Judelakejer hela jävla bunten. Duktiga idioter är vad dessa är.
2014-05-01, 13:25
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glutamine
Alltså vad fan sysslar polisen med? Att plocka bort rödingar borde inte kräva mycket till ansträngning kan man tycka. Inte ens här så klarar polisen av sina uppgifter. Hästar, hundar och spray har polisen inte fått för att stå och glänsa med. Dessa arbetsredskap ska användas.

Ifrån en intervju i Bonniertv rör det sig till stora delar om en specialutbildad HMF-polis som skall "tolka dolda budskap" och symboler. Troligtvis är man alldeles för upptagna med allt som kan hetsa mot icke-vita folkgrupper än ett gediget polisarbete.
2014-05-01, 13:26
Medlem
Copterss avatar
Hur långt har demonstrationen kvar?
Bannlyst
Demonstrationen får stor uppmärksamhet av alla större medier. Härligt att se, trots deras svenskfientliga vinklingar. Ibland undrar jag hur våra "motståndare" tänker och resonerar och om det existerar någon konsekvensanalys alls.
Medlem
Jag hoppas det kommer bli fortsatta fredliga protester så man inte ger nazisterna anledning att leka martyrer. Gudtjänsten tillsammans med kyrkklockorna är ett föredöme när det gäller protester mot nazistsvinen.

Citat:
Ursprungligen postat av namgreb
Om jag inte har helt fel så har man hämtat in en massa poliser utifrån, så det är inte nödvändigtvis Jönköpingspolisens samlade kapacitet som står där och överväger vad nästa steg ska bli.

Det stämmer. Kommenderingschefen är från Stockholm och poliser har kallats in både från Göteborg och Stockholm.
Senast redigerad av Bandstarter 2014-05-01 kl. 13:28.
2014-05-01, 13:27
Medlem
NasiBoois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKeyboardWarrior
Varför i helvete röstar du på ett judeparti som SD samtidigt som du sympatiserar med SvP?

Vi får ta det i en annan tråd.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NasiBooi
Du tycker inte att det är ganska dödsnazistiskt av dig att vilja begränsa invandringen?

nej, var någonstans är det nazistiskt? Enligt din logik är alla länder som tar emot färre invandrare än Sverige nazister.
Medlem
Firewaias avatar
å ena sidan, kalhyggen, å andra sidan afa-rabiater. Hoppas det smäller ordentligt som fan, allt som decimerar båda dessa grupper gynnar oss normala.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in