Citat:
Ursprungligen postat av
videosvar
Vet du att man fick dödsstraff om man förlorade sin flagga i strid förr?
Samtidigt som de regnar sten, färg, knallskott och flaskor på oss så har vi full rätt att ta tillbaka flagga med vilka medel vi anser lämpliga.
Och de där jävla 2 mot 1-tjafset kan du lägga ner, något som motdemonstranterna hyllar.
Personligen hade jag tyckt tankeexperimentet att polisen bara flyttar på sig skulle vara intressant, då springer ni som dom fega as ni är.
Ja det var förr det. Problemet med er är att ni lever på vikingatiden fortfarande samt att ni ser detta som en strid och inte en demonstration. Det är 2014 nu, väx upp. Det finns en anledning till att alla hatar er.
Om ni styr upp er och beter er som vuxna människor och skippar hatet så kommer det inte att regna det ena och det andra. Behandla folk med respekt så respekterar folk er. Så enkelt är det, men ni lever ju på hat tyvärr, så ni får vilsna själar utan samhörighet att ansluta sig till er.
Jag ska lägga ner det, jag förstår att ni skäms då det inte ser bra ut att ni håller på så. Men sanningen är att det är ingen enstaka företeelse utan det är precis så ni jobbar.
Ja det hade varit kul om polisen stack och det var fritt fram så ett tusental kunde slakta ett tiotal nazister. Unga står och sparkar och pensionärer slår med sina kryckor och slänger rullatorer på er när mammorna kör över er med barnvagnar
Nää, det hade inte varit kul. Jag är emot våld, men det har ni kanske väldigt svårt att förstå.