2014-05-16, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sionvise
Alla utom en kr fortfarande p.
Inte lika ofta men d det behvs.

Sen tifoledaren (sidan allts) la ner s har inte folk orkat regga sig p ss eller sthlm sdra.
Finns liksom inget bra forum lngre.

Lever Tifo? Kan han verkligen vara kvar i Thai med The Kid efter det som hnde? Spelar de fortfarande? Eller har de dragit vidare till ngot annat asiatiskt land eller kt hem till Svedala?

Jag har stor respekt fr dessa killar alltid agerat schyst nr jag varit med. En gng dropps ett lglas i huvudet p en WM p dansgolvet. Vi var 2st och ni var 10+. Kilen som ftt glaset brjade vid konfrontationen dra en historia om hur en WM kille nyligen dtt i Spanien. Och har var lik min polare som dragit glaset i huvudet p han. Drfr fick allt frbli lugnt och vi kpte bira i hop. Utanfr omringades vi av era yngre med Chelsea mssor. Vi var rtt packade och kaxiga mot de tv som stod utanfr. Vi var skert huvudet lngre. Bara stod och allmnt drygade oss. till platsen kommer resten av den halva yngre ligan. Och de r typ 15-20 mot oss 2. Det slutade med vi drack l, pratade och diskuterade fotoboll ute p torget.
Citera
2014-05-16, 04:23
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndMod
Fck r hrda, det fr man ge dom. Frontline dremot. Hade inte sttt upp mot RFK utan sina danskar skulle jag tro.

RFK som i IS gamla wannabe liga? Vad hnde med han tomten, vad hette han? Berra?

F. r FL ett gng fittor som inte klarar sig utan att hlla danskjvlarna i handen, och s kommer det alltid frbli. Ett gng rdda tomtar som frmodligen inte vgar sig efter HBG incidenten.
Citera
2014-05-16, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cassandra86
intresant, du verkar insatt.

hur bra r mff?

jag undrar ocks vad rebro och lhc har att komma med.

Som ngon annan sa. Deras ldre r redigt kassa. Deras yngre frmgor r lite vassare.
rebro och lhc finns inte.
Citera
2014-05-16, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
RFK som i IS gamla wannabe liga? Vad hnde med han tomten, vad hette han? Berra?

F. r FL ett gng fittor som inte klarar sig utan att hlla danskjvlarna i handen, och s kommer det alltid frbli. Ett gng rdda tomtar som frmodligen inte vgar sig efter HBG incidenten.

Precis . Vetefan. Under min tid har ju inte IS vart aktiva iaf.
Citera
2014-05-16, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Lever Tifo? Kan han verkligen vara kvar i Thai med The Kid efter det som hnde? Spelar de fortfarande? Eller har de dragit vidare till ngot annat asiatiskt land eller kt hem till Svedala?

Jag har stor respekt fr dessa killar alltid agerat schyst nr jag varit med. En gng dropps ett lglas i huvudet p en WM p dansgolvet. Vi var 2st och ni var 10+. Kilen som ftt glaset brjade vid konfrontationen dra en historia om hur en WM kille nyligen dtt i Spanien. Och har var lik min polare som dragit glaset i huvudet p han. Drfr fick allt frbli lugnt och vi kpte bira i hop. Utanfr omringades vi av era yngre med Chelsea mssor. Vi var rtt packade och kaxiga mot de tv som stod utanfr. Vi var skert huvudet lngre. Bara stod och allmnt drygade oss. till platsen kommer resten av den halva yngre ligan. Och de r typ 15-20 mot oss 2. Det slutade med vi drack l, pratade och diskuterade fotoboll ute p torget.

Tifo lever dock inte lika aktiv men r inte i Thailand efter incidenten. r du Bajen .. ??
Citera
2014-05-16, 08:47
Medlem
Citat:
Som ngon annan sa. Deras ldre r redigt kassa. Deras yngre frmgor r lite vassare.
Som jag frsttt det s har TR rtt gott rykte hos vriga firmor. Kr hrt och cleant, hller nummer, ltta att ha o gra med verlag osv. Trots att framgngarna uteblivit.
Citera
2014-05-16, 11:46
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Precis . Vetefan. Under min tid har ju inte IS vart aktiva iaf.

DOm var vl "aktiva" under nt r eller nt, kte vl p pisk i varenda box dom lyckades f till och la sedan ner pga av brist p folk samt att dom skmdes?
Citera
2014-05-16, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
DOm var vl "aktiva" under nt r eller nt, kte vl p pisk i varenda box dom lyckades f till och la sedan ner pga av brist p folk samt att dom skmdes?
Ett kickersgng med blattar frn diverse frort som krde p ntt r. Samma sak som skedde med Elfsborg och Boltic tex. Dom dyker upp lite nrsom.
Citera
2014-05-16, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Som jag frsttt det s har TR rtt gott rykte hos vriga firmor. Kr hrt och cleant, hller nummer, ltta att ha o gra med verlag osv. Trots att framgngarna uteblivit.

Nja det stmmer inte. Dom m hlla nummer, men ltta att ha med o gra? N, dom har la stllt in 3 ggr i rad om jag inte minns fel? Tv mot blvitt o en gng mot bajen. Och nu har dom inte krt p 2-3 r.
Citera
2014-05-16, 18:43
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ett kickersgng med blattar frn diverse frort som krde p ntt r. Samma sak som skedde med Elfsborg och Boltic tex. Dom dyker upp lite nrsom.

Yeah.. Synd att det inte finns folk som kan dra igng rediga ligor, ven fr dom mindre klubbarna.
Citera
2014-05-16, 18:48
Medlem
varm-korvgubbes avatar
Citat:
MY har vl sltt bde Gais, GU och AIKY?
Citera
2014-05-16, 21:58
Medlem
Malo Pedo/Freddo pedo p Plsundsgatan r bda inblandade i senaste ligan som polisen sprngde. P fri fot tills rttegng. NS och KH r hjrnorna som styr MA Och FA. Firman Gays
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in