2014-06-03, 20:00
Bannlyst
Rökte den här ikväll men hade grundat med mexazolam, möjligt att det tog fram det bästa i denna noid för jag är nöjd. trevligt sederande och flummigt. vet inte hur länge det håller eftersom jag fyller på ideligen. blev på mycket bra humör och kan rekommendera kombon!
Citera
2014-06-15, 15:23
Medlem
Mommejrs avatar
Ingen mer som testat denna? väntar på en liten order. Bättre lr sämre en fubinaca?
Citera
2014-06-16, 09:56
Medlem
Zot^s avatar
Lyckades hitta var skiten kom ifrån iaf. Molekyl nummer 187 i samma patent fubinacan.

http:\\patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf;jsessionid=E09DA07CF8939D6538789DD8B8B8 5480.wapp1nA?docId=WO2009106982&recNum=1&maxRec=&o ffice=&prevFilter=&sortOption=&queryString=&tab=PC TDescription
Senast redigerad av Zot^ 2014-06-16 kl. 09:59.
Citera
2014-06-16, 16:11
Medlem
Mommejrs avatar
Har som sagt 25Gram pulver av detta hemma. Återkommer senare med en recension på ämnet om det är något att ha.

Har nån annan provat detta så vill jag gärna höra era erfarenheter kring det.
Citera
2014-06-16, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Har som sagt 25Gram pulver av detta hemma. Återkommer senare med en recension på ämnet om det är något att ha.

Har nån annan provat detta så vill jag gärna höra era erfarenheter kring det.

Jag tyckte det var en väldigt trevlig noid till en början, men att ha så mycket pulver hemma kommer leda till tvångsbeteende där du inte gör mycket annat än tänder en pipa till. Om du nu inte har nåt sånt som disciplin eller ska göra något annat med det.
Den var helt ok till en början, men man blev tolerant fort och tyckte alltid det krävdes nåt mer för att den skulle vara tillfredsställande nog. Inte en favorit.
Citera
2014-06-16, 16:36
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Jag tyckte det var en väldigt trevlig noid till en början, men att ha så mycket pulver hemma kommer leda till tvångsbeteende där du inte gör mycket annat än tänder en pipa till. Om du nu inte har nåt sånt som disciplin eller ska göra något annat med det.
Den var helt ok till en början, men man blev tolerant fort och tyckte alltid det krävdes nåt mer för att den skulle vara tillfredsställande nog. Inte en favorit.

Oftast när jag gör mixar är det främst för o sälja till polare som inte orkar göra egna. Jag röker mest hasch för min profit jag får in via mixarna, så kommer nog inte röka det här allt för mkt. Måste ju dock ge det en provtur, kan ju inte sälja bort saker man själv inte vågar använda

Hur är denna jämfört med AB-fubinacan? tidigare rökt dom där traditionella i gamla spice gold tex., AB-fubinacan, 5f-akb48. några olika SDB. Ingen jag testat på senare tid har dock kommit i närheten lika bra som 5f-akb48an enligt mig.

Tyckte inte om AB-Fubinacan så mkt, otroligt klen cannabinoid efter ett tag
Senast redigerad av Mommejr 2014-06-16 kl. 16:42.
Citera
2014-06-16, 16:56
Bannlyst
Jag är inte så bra på att jämföra noider och minns sällan vilka det är som hade vilka effekter. Den är väl ungefär lika potent som fubinacan, man behöver lika mycket el. lite mindre. Tyckte ruset höll ungefär lika länge. Fubinacan blev man inte tolerant på lika fort. Tycker även den hade ett mer behagligt rus. Men min favorit är AB Chminaca. Dina kunder blir säkert nöjda.
Citera
2014-06-16, 19:31
Medlem
Mommejrs avatar
Blir dom säkert. Är även jag rätt kass på att jämföra. Vet inte riktigt vad jag tycker om denna. Kanske lite bättre en fubinacan, osäkert dock. Får nog prova dom var för sig och sen se . Gillade dock inte smaken denna gav på mixarna, Smakar typ lite små surt lr nått i den stilen. Får röka lite mer och se helt enkelt Vore kul om mer folk gav nån info om denna. Väldigt bristfällig info på internet om den tyvärr, endast länkar till denna tråd eller drugsforum som även dom har väldigt lite info.
Citera
2014-06-17, 00:55
Medlem
khrysothemiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Lyckades hitta var skiten kom ifrån iaf. Molekyl nummer 187 i samma patent fubinacan.

http:\\patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf;jsessionid=E09DA07CF8939D6538789DD8B8B8 5480.wapp1nA?docId=WO2009106982&recNum=1&maxRec=&o ffice=&prevFilter=&sortOption=&queryString=&tab=PC TDescription
good find! tack~
Citera
2014-06-17, 01:18
Medlem
Bra jobbat av Zot^!

http://patentscope.wipo.int/search/d...00158_0001.gif

Där är dokumentet där substansen ifråga tas upp.
Citera
2014-06-17, 23:48
Medlem
Mommejrs avatar
Har nu rökt ett par gåsar av det här nu. Kan väl säga att jag tycker det är i samma klass som ab-fubinaca. inget märkvärdigt direkt. det här ger även det svettningar likt många får av ab-fubinaca iaf. Ruset är hyffsat likt och skulle uppskatta längden till det samma.
Citera
2014-06-18, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Har nu rökt ett par gåsar av det här nu. Kan väl säga att jag tycker det är i samma klass som ab-fubinaca. inget märkvärdigt direkt. det här ger även det svettningar likt många får av ab-fubinaca iaf. Ruset är hyffsat likt och skulle uppskatta längden till det samma.

Har du tolerans kanske?
Prövat mixa Ab-fub med denna?

Ska pröva denna i veckan förhoppningsvis och skriva omdöme här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in