Citat:
Ursprungligen postat av
Grovsnusn
Det kan man väl säga men allt som är PK är inte dåligt, som i det här fallet är att tycka att homosexualitet är okej och att de som är homosexuella förtjänar samma rätt som de som är hetero.
Nejdå, allt som är PK är inte dåligt. Men är inte hela grejen med den arga blatten att han ska vara kontroversiell och säga det som andra inte vågar säga? Jag ser seriöst inte meningen med en video på 17 minuter där han säger det som de flesta redan håller med om. För fan, svenska kyrkan är med och anordnar Prideparader. Vi bor inte i bibelbältet i USA, därför känns denna video otroligt meningslös.
Jag fattar inte en annan grej. Han har flera gånger sagt att han inte är någon SD:are och att han gör dessa videos för att SD inte ska bli större. Det enda han har sagt om SD är att de är "för extrema". Det har han sagt flera gånger. På vilket sätt är SD för extrema? Det finns absolut ingenting som är extremt med SD, det enda "extrema" med partiet är väl att de vill utvisa kriminella invandrare, men det är ju någonting som den arga blatten håller med om?
Han är i alla all enligt sig själv över 26 år gammal och struntade i gymnasiet och utbildning när han var yngre. Av hans senaste video att döma så bor han med sina föräldrar (har man sett ett hem där medelålders Balkanmänniskor bor så har man sett dem alla). Han verkar vara en rätt misslyckad individ. Hans andra video kom väldigt snabbt efter den första, som blev gigantisk, vilket tyder på att han tycker om att bli uppmärksammad för en gångs skull (den andra videon sög förresten). Något annat som tyder på att han försöker vara så många som möjligt till lags är ju den senaste videon där han säger sånt som den stora massan vill höra och håller med om.
Jag försvarar f-ö absolut inte de vidriga människor som han kritiserar i sina videos.