2014-11-16, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nr8tta
Fast det allra roligaste r ju att vissa hr inne tror att den hr Kolindrobas r p riktigt och ska argumentera med honom😂
Det r ju mycket roligare om han verkligen var s korkad, s visst hoppades jag.
Citera
2014-11-16, 12:44
Medlem
Fga ovntat sket det sig fr ett planerat brk med hga nummer igr, precis som fr ett r sedan.

Dags fr de 4 stora ligorna att tnka om. Dra ner p numren om ni vill f till det.
Ligor med 50 max 60 fighters dr alla r "in the game" r framtidens melodi om ni vill ka chanserna att f till det.

Igr samlar Firman ca 150 man med kreti och pleti fr att bli mnga och d gr det inte att hlla det hemligt.
Det har snackats p jobb, skolor, bland vnner och i frorten senaste veckan om att det skulle smlla denna helg.
Jag knner sjlv ngra som inte r intresserad av fotboll och definitivt inte med i Firman som blev till frgade och tackade ja att kra fr Firman.

Tnk om, gr rtt s tror jag det kommer att boxas mer p parkeringar i obygden.
Citera
2014-11-16, 12:55
Medlem
sabbares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haninge69
Fga ovntat sket det sig fr ett planerat brk med hga nummer igr, precis som fr ett r sedan.

Ligor med 50 max 60 fighters dr alla r "in the game" r framtidens melodi om ni vill ka chanserna att f till det.

Igr samlar Firman ca 150 man med kreti och pleti fr att bli mnga och d gr det inte att hlla det hemligt.
Det har snackats p jobb, skolor, bland vnner och i frorten senaste veckan om att det skulle smlla denna helg.
Jag knner sjlv ngra som inte r intresserad av fotboll och definitivt inte med i Firman som blev till frgade och tackade ja att kra fr Firman.

Har vldigt svrt att tro att ngra av dina vnner skulle f representera firman i en fight. Den killen som drog med sig ngra randoms bara sdr, skulle stllas innfr ett korsfrhr. Firman skulle stlla sig frgande kring hur man har snackat om ett box som r s hemligt med totalt utomstende personer.
Citera
2014-11-16, 13:07
Medlem
Inget konstigt alls.

Dom blev tillfrgade fr att dom r bra polare med en i Firman och dessutom vldigt bra fighters.

Dom har blivit tillfrgade en gng tidigare men kunde inte den helgen.
Citera
2014-11-16, 13:15
Medlem
Mano08s avatar
Citat:
Inget konstigt alls.

Dom blev tillfrgade fr att dom r bra polare med en i Firman och dessutom vldigt bra fighters.

Dom har blivit tillfrgade en gng tidigare men kunde inte den helgen.

Vad hnde med "allt i sista minuten" ?
Bara att planera bttre och ta tjallare p allvar. Firman r vl liksom inte dfg
Citera
2014-11-16, 13:22
Medlem
Citat:

Helt rtt. Synd att FB behver ta med sig spass mycket lst folk, det r bara trkigt. Det fr dom att nrma sig de fack som DFG sitter i. Detta gller sklart inte hela FB, det r fortfarande en stor skara ligister med heder och som spelar med ppna kort. Nsta gng kanske man fr stta en siffra p 100 man?

Trkigt att behva ka land och rike fr att sedan st och vnta i skogen p ingenting.
Senast redigerad av Jumpstart 2014-11-16 kl. 14:05.
Citera
2014-11-16, 14:15
Medlem
4 gripna fr narkotikabrott i Askersund. Tillhr FB? Ngon som vet?
Citera
2014-11-16, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Ge mig initialer i PM p ngon i WM s jag kan frga. Fr du sger ju att de kan verifiera detta, och det r perfekt.

Har du blivit fingerpullad av farsan frmycket? Flj trden s kan du se att han trollar med sdana nollor som du.
Citera
2014-11-16, 15:27
Medlem
FB kan ta med sig vilka de vill, HA, polacker, kampsportare osv, ni kommer nd bara att f smaka som sist.
Det spelar inte mycket roll om man r en bra fighter om man i sitt frsta box fr mta WISEMEN, de som slog snder Firman senast
Fb var fler i Lax frra ret och antagligen igr ocks, det spelar ingen roll
Kvalitet fre kvantitet
Senast redigerad av nsbm 2014-11-16 kl. 16:05.
Citera
2014-11-16, 16:38
Medlem
Mano08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
FB kan ta med sig vilka de vill, HA, polacker, kampsportare osv, ni kommer nd bara att f smaka som sist.
Det spelar inte mycket roll om man r en bra fighter om man i sitt frsta box fr mta WISEMEN, de som slog snder Firman senast
Fb var fler i Trans frra ret och antagligen igr ocks, det spelar ingen roll
Kvalitet fre kvantitet

Driver du?, Firman Boys rensade SCENEN p mindre n ett r.
wisemen har ochs blivit frnedrade av FB p den absolut vrsta tnkbara sttet en firma kan bli med Avenyn och 2LAX9 gaddad i historien.
Citera
2014-11-16, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mano08
wisemen har ochs blivit frnedrade av FB p den absolut vrsta tnkbara sttet en firma kan bli med Avenyn och 2LAX9 gaddad i historien.

Evwntuell utgng igr kan man sia hur mycket man vill om, om de blivit av. Man r inte bttre en sin senaste fight. S sluta spela galen..
Citera
2014-11-16, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mano08

Och vart har Firman varit efter 2009? Ingenstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in