Citat:
Ursprungligen postat av
meetthefockers
det är säkert golvvärme som torkar golvet.
sen tror jag att duschslangen är till för att duscha 'nära', dvs det blir nog inte så bra tryck i takduschen att det kan vara bra att ha som komplement. duschslang två kanske är en bidélösning?
och när det gäller dusch+badkar så vill jag inte stå i ett badkar och duscha om jag inte behöver. tycker att det känns som att man ska halka.
var verkligen slangen så ful?
Ja det brukar oftast finnas en handdusch när man har takdusch, det är ganska besvärligt att duscha sig ren mellan benen om man inte står på händer i duschen.
Slangen var otroligt ful, svart matchar inget i rummet, inget väggfäste finns, slangen hänger bara på vattenarmaturen och det ser inte ut som att det finns något duschmunstycke även om det finns små modeller.
https://www.google.se/search?q=dusch...ml%3B300%3B258
Duschslang två är nog som du säger en bidelösning och inte alls så dumt tänkt men även den är ful när den hänger som ett svart rep, vad var så fel med att skaffa slangar i metallic eller helt enkelt vitt... Duschslang i badkaret är ett måste för mig och de flesta håller nog med, har jag badat skumbad så vill jag kunna skölja bort skummet från kroppen när jag ställer mig upp och bara en sån sak som när man ska städa badkaret så vill man kunna duscha över kanterna. Nä här får man stå och skopa vatten som nån jäklars stenålderslösning.