Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
På vilket sätt hjälper det att sluta? förstår aldrig det där bara trams enligt mig, samma som att säga jag som spelar datorspel där man skjuter människor, inte får jag en lust en dag att göra samma? det är bara film det är ändå inte samma som i verkligheten det kan väl dom flesta skilja på att det man ser på film och internet är två olika saker sen i verkliga livet.
De effekter som jag hoppas på är ökad lust, bättre sex och att onanin blir trevligare.
Det handlar för min egen del inte om att jag har svårt att skilja på fantasi och verklighet. Däremot är jag fortfarande slav under naturen, och porr påverkar hjärnan på i stort sett samma sätt som många droger.
Jag hörde om att morgonstånd är ett hälsotecken, och att ett av de första symptomen på att vara porrskadad är just att man inte längre har morgonstånd. Det var inte roligt att höra, för om jag ska vara ärlig minns jag inte när jag hade morgonstånd sist. Orgasmerna vid onani är faktiskt heller inget att hurra för. Det blir en lättnad men inte så mycket mer.
Citat:
Ursprungligen postat av
elmheden
Spännande. Ska vi vänta oss en ny avatar mer i linje med ditt nya liv?
![Smile](https://static.flashback.org/img/smilies2/smile1.gif)
Den dagen jag kan onanera till min avatar får jag nog säga att jag är helt botad, och just nu känns det inte som att den utgör ett erotiskt distraktionsmoment. Den hör dessutom ihop med mitt användarnamn (som inte går att byta) så den får nog hänga kvar. Kanske den borde censureras.