Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-01, 10:33
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Haha! Ja, vem fan vet.

Rolexligan - bröder i ur och skur

Och vet du var dom håller till?

Det ballar ur...
Citera
2015-04-01, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Och vet du var dom håller till?

Det ballar ur...

och Gudfadern kan addera ännu en titel till sitt visitkort - Europas Urfader
Citera
2015-04-01, 17:14
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
och Gudfadern kan addera ännu en titel till sitt visitkort - Europas Urfader

Nja det är väl urkundsförfalskning?
Citera
2015-04-01, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Nja det är väl urkundsförfalskning?

Juridiskt, ja.

Rollex with us or we rollex over you!

Edit: Det verkar inte som M är så villig att öppna upp sitt Instagram igen. Så här länge har det aldrig varit privat.
Senast redigerad av CaseyRyback 2015-04-01 kl. 18:15.
Citera
2015-04-01, 18:21
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Juridiskt, ja.

Edit: Det verkar inte som M är så villig att öppna upp sitt Instagram igen. Så här länge har det aldrig varit privat.
Undertecknad som har ett Instagram-konto uteslutande för att kunna hålla koll på spektakel som detta kan meddela att i skrivande stund har inget laddats upp sen bilden på bänkhänget med Gudfadern, eller vad det nu är för herre. Rolex, cigaretter, kaffe, Haglöfs och det svenska friluftslivet. Antar att det är så det första träningslägret i den nya "MMA-satsningen" utförs..
Citera
2015-04-01, 18:33
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Juridiskt, ja.

Tur det! Är sugen på att skaffa insta för att kunna följa men hur funkar det måste han acceptera som på fejjan?
Citera
2015-04-01, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Detta är ju en Raffa advanced för fan.

Sällan skådat något så pinsamt med fejkade ärr, klockor och jobb.
Detta kan ju inte sluta väl för inblandade och Milutin, du har gått all in så öppna upp ditt Insta konto för det kan inte bli värre, tro mej.
Jag undrar jag om det är Carlbrorsan eller Gudfadern som blir Ante i Milutins fall. Milutin kan nog ta för sig på ett annat sätt än Raffa. Här har vi ju inga dussin med bilder där Milutin fått stryk av dörrar i alla fall, utan han har ju fått fixa skadorna på egen hand... kanske inte är någon annan som klarar av det.

Gudfadern tror jag inte att Milutin kommer peta på. I jugoslavisk kultur så har man en annan respekt för äldre än man har i den kultur Raffa tillskriver sig, och att Milutin kallar honom för "Gudfadern" kan nog ha en anledning inte vi känner till. Så Carlbrorsan, jag får gratulera till att du kommer bli Milutins Ante.
Senast redigerad av Cimaron 2015-04-01 kl. 21:00.
Citera
2015-04-01, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Jag undrar jag om det är Carlbrorsan eller Gudfadern som blir Ante i Milutins fall. Milutin kan nog ta för sig på ett annat sätt än Raffa. Här har vi ju inga dussin med bilder där Milutin fått stryk av dörrar i alla fall, utan han har ju fått fixa skadorna på egen hand... kanske inte är någon annan som klarar av det.

Gudfadern tror jag inte att Milutin kommer peta på. I jugoslavisk kultur så har man en annan respekt för äldre än man har i den kultur Raffa tillskriver sig, och att Milutin kallar honom för "Gudfadern" kan nog ha en anledning inte vi känner till. Så Carlbrorsan, jag får gratulera till att du kommer bli Milutins Ante.

Han skulle inte kröka ett hårstrå på Gudfadern. Han skulle slicka hans fötter om han blev ombedd att göra det, tror jag. Han verkar ju vara riktigt bundis med Carlbroshan nu men vi vet att sådant kan vända snabbt.

I övrigt ser jag fram emot Milutins väg emot MMA-kroppen 2.0 som han utlovat.
Citera
2015-04-01, 23:03
Medlem
2anRuless avatar
Tjena,

Jag orkar inte läsa igenom alla 100+ sidor nu, så jag undrar om någon vill ge mig en snabblektion om detta gäng? Vad är det för några? Vad har dom presterat? Deras val av namn lämnar ju en del i övrigt att önska.
Citera
2015-04-02, 01:36
Medlem
nutsies avatar
M verkar för tillfället vara i Sverige. Han har under den senaste timman laddat upp bilder med sina tonårsgrabbar i något miljonprojekt och han har även blivit kär igen, glad för hans skull.
Citera
2015-04-02, 06:33
Medlem
Mx_1337s avatar
Tillbaka i Sverige där han lägger upp bilder där han och några andra raketforskare, bl.a. "jobb 7-4 Calle", poserar framför polisbilar + bilder på papper som meddelar om nedlagda förundersökningar, snart tillbaka på ruta ett känns det som.
På bilderna med polisbilarna i bakgrunden poserar M i en jacka som ser ut att vara från en av Stockholms större kampsportsklubbar, undrar va de tycker om den ofrivilliga reklamen..
Citera
2015-04-02, 07:19
Medlem
Tungsvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Tillbaka i Sverige där han lägger upp bilder där han och några andra raketforskare, bl.a. "jobb 7-4 Calle", poserar framför polisbilar + bilder på papper som meddelar om nedlagda förundersökningar, snart tillbaka på ruta ett känns det som.
På bilderna med polisbilarna i bakgrunden poserar M i en jacka som ser ut att vara från en av Stockholms större kampsportsklubbar, undrar va de tycker om den ofrivilliga reklamen..
Ser snarare ut som en AA bomberjacka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in