2015-04-12, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Vid en ngot samlad analys, s kan jag frst den grymma knslan av samhrighet, vi mot dem.

Men jag r nyfiken p ngra saker.

Nr ngon kommer med ex 100 man, r det d antalet (som frmodligen r efter verenskommelse) r viktigare n att alla man stller upp med ska vara bra? Och kan ngon sga att ni kan samla 100 som r bra? Jag frgar fr att jag trffat mnga som berttat om fighter, och det r sjlvklart att ingen kan gra mer n sitt bsta, men jag tycker inte det r kldsamt att lyssna p ngon om slagsml i tid och otid, och som man vet att man skulle sprcka struphuvudet p.

r det viktigare att komma med flest folk, eller r det s enkelt att de som r flest brukar vinna?

Psamma stt som det r en naturlighet att stlla sig i fronten, s har vi en annan grupp som skert deltar, men inte helt ovanligt att mnga r i bak-mitten och som kan lta jvligt arg.

Eller r det som fotboll, man stller upp med de som kan spela, p om vriga inte kan.

Och vilka i Sthlm har haft den hgsta hgstanivn? Vilka var bst, nr de var bst, r det delade meningar, eller klarar ni att se det distanserat?

Vad tror du sjlv? Du frgar det i en trd med tusentals inlgg som bevisar motsatsen.
Citera
2015-04-12, 16:15
Medlem
(FB) Brk p Centralen i GBG nu?
Citera
2015-04-12, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enrosabil
Misstnker du menar Sun*in??
*=d

A precis, tryckte fel. =D
Citera
2015-04-12, 17:19
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradox88
A precis, tryckte fel. =D

Menar du han som kallas Sundin i boken? Hans efternamn brjar p B.
Citera
2015-04-12, 21:51
Medlem
Hej alla huliganer,
Ska g p derbyt imorgon med min 11 riga dotter, ska man vara rdd fr att ha p sej sina supporterklder eller kan man g ofredad och njuta av ett derby?
Tror ni min dotter kommer att jublande g hem fr att f ha sett sin favoritlag spela mot en lokalkonkurrent eller kommer hon grtandes sga att hon aldrig mer kommer g p fotboll?

Det r ju trots allt fans som hon som str fr framtiden fr klubbarna, inga fans, inga pengar. Inga pengar, inga framgngar, s enkelt r det.
Citera
2015-04-12, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Hej alla huliganer,
Ska g p derbyt imorgon med min 11 riga dotter, ska man vara rdd fr att ha p sej sina supporterklder eller kan man g ofredad och njuta av ett derby?
Tror ni min dotter kommer att jublande g hem fr att f ha sett sin favoritlag spela mot en lokalkonkurrent eller kommer hon grtandes sga att hon aldrig mer kommer g p fotboll?

Det r ju trots allt fans som hon som str fr framtiden fr klubbarna, inga fans, inga pengar. Inga pengar, inga framgngar, s enkelt r det.

Jag skulle aldrig ta med min unge p en sdan hr hgriskmatch, det r direkt oansvarigt och visar p att du har riktigt dligt omdme.

Derbyn r inga familjetillstllningar och speciellt inte det hr derbyt.

Lmna ungarna hemma annars r ni dumma i huvudet
Citera
2015-04-12, 22:15
Medlem
Citat:
Hej alla huliganer,

Skippa supporterklderna det kan va lite fr riskabelt, frsk att smlta in istllet har du ingen Stone Island jacka kanske du kan lna av ngon.
Citera
2015-04-12, 22:28
Medlem
Man fr ju hoppas det smller i morgon, trkigaste och lamaste inledningen ngonsin.
Citera
2015-04-12, 22:57
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Hej alla huliganer,

Det r tvrlugnt, skippa SI klder och liknande om du r orolig. IOM att det r en hgriskmatch s r det ingen strre hit att kl sig i "huligan" klder skulle jag tippa.
Citera
2015-04-12, 23:08
Medlem
Citat:
Hej alla huliganer,

Blir nog som 2006, kanske lite bttre inslpp p Tele2 n sderstadion och mjligt att man inte trycker in ett par hundra extra DIF p en lktare som inte r avsedd fr det.
Men lugn...n
Rdd, n men skulle nog inte ha supporterklder p stan kanske om man vill slippa gliringar.
Citera
2015-04-12, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Densomvillvill
Skippa supporterklderna det kan va lite fr riskabelt, frsk att smlta in istllet har du ingen Stone Island jacka kanske du kan lna av ngon.

@Dynami

Hller med ovanstende talare! Fr att inte hamna i trubbel satsa p en svart SI-jacka med luva, grna tillsammans med ett par kritvita nya Stan Smith sneakers samt ett par frsha Hackett jeans. Sen rekommenderar jag starkt att du har en rnarluva p hela tiden fr att inte bli igenknd, grna en trehls s du kan rka cigg och dricka bira samtidigt! Som avslutning r det viktigt att ha en vldigt bred gngstil och grna med hakan upp i luften och svnga utmrkande med armarna. Skrik och lev jvel r ocks bra fr att slippa hamna i klm med huliganerna, d skall det ej vara ngot problem att ta med dottern p ett 08-derby! Mvh
Senast redigerad av Najje08 2015-04-12 kl. 23:58.
Citera
2015-04-13, 04:45
Medlem
Citat:
Hej alla huliganer,

Det r ju trots allt fans som hon som str fr framtiden fr klubbarna, inga fans, inga pengar. Inga pengar, inga framgngary, s enkelt r det.

Veva p och slss fr ditt liv, skydda din dotter till sista blodsdroppen, ta ingen skit s ska det nog g bra.
Det handlar om heder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in