2015-04-13, 14:44
Medlem
Ngot stk mellan ifk och malm igr?
Citera
2015-04-13, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tornav

Knappt. Ngra UG/SG stormade vr pub, vi hann ikapp en av dem och en annan fick en stol i skallen under flykten. I vrigt sg jag ingenting, hrde att IFK attackerat julgranar p vg till tget men vet inte om det stmmer.

Vldigt lugnt fr att vara en hgriskmatch m.a.o.
Citera
2015-04-13, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturmovik
Knappt. Ngra UG/SG stormade vr pub, vi hann ikapp en av dem och en annan fick en stol i skallen under flykten. I vrigt sg jag ingenting, hrde att IFK attackerat julgranar p vg till tget men vet inte om det stmmer.

Vldigt lugnt fr att vara en hgriskmatch m.a.o.

Malm? Hgrisk?
Citera
2015-04-13, 17:41
Medlem
Marinerameras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tornav

ca 15 frn GU smiska upp lite danskar inne p centralen ngra timmar innan match.. vet inga detaljer dock
Citera
2015-04-13, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marineramera
ca 15 frn GU smiska upp lite danskar inne p centralen ngra timmar innan match.. vet inga detaljer dock

Jag har detaljerna s kan hjlpa dig.

Ett ftal Rex Scania som inte hade ldern inne satt utanfr Olearys p Centralen nr 10-15 GBG Yngsta(?) anlnder och brjar kra.

Ultras och grabbar inne p puben uppfattar vad som sker, kutar ut och det utbrister en kort slagvxling innan ni springer och lmnar efter en av era som behandlas tufft men rttvist.

Kul att ni kom, trkigt att ni sprang.
Citera
2015-04-13, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Hej alla huliganer,
Ska g p derbyt imorgon med min 11 riga dotter, ska man vara rdd fr att ha p sej sina supporterklder eller kan man g ofredad och njuta av ett derby?
Tror ni min dotter kommer att jublande g hem fr att f ha sett sin favoritlag spela mot en lokalkonkurrent eller kommer hon grtandes sga att hon aldrig mer kommer g p fotboll?

Det r ju trots allt fans som hon som str fr framtiden fr klubbarna, inga fans, inga pengar. Inga pengar, inga framgngar, s enkelt r det.

Det r inga som helst problem. G du med dina supporterklder!

Citat:
Ursprungligen postat av GloomyLunatic
Jag skulle aldrig ta med min unge p en sdan hr hgriskmatch, det r direkt oansvarigt och visar p att du har riktigt dligt omdme.

Derbyn r inga familjetillstllningar och speciellt inte det hr derbyt.

Lmna ungarna hemma annars r ni dumma i huvudet

Sluta snacka massa strunt. Det r inga som helst problem fr en frlder att ta med sitt barn p en match, vare sig det r hgrisk eller inte.
Citera
2015-04-13, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p

Sluta snacka massa strunt. Det r inga som helst problem fr en frlder att ta med sitt barn p en match, vare sig det r hgrisk eller inte.

Har du varit p ett stockholmsderby p tele2?
Citera
2015-04-13, 22:11
Medlem
Istok91s avatar
Smller det ngot d?
Citera
2015-04-13, 22:17
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istok91
Smller det ngot d?
Bara lite smllare...
Citera
2015-04-13, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p

Det blev en magisk kvll, visst, det var sjukt mycket folk men inga slagsml eller vld, precis som en match ska vara. Direkt efter slutsignalen blev det en taxi hem.

Inga SI klder men matchtrja och halsduk hade vi p oss.

Hoppas ingen blev skadad fre eller efter matchen.
Citera
2015-04-13, 23:06
Medlem
DFG hade en monsterliga p benen idag.
Senast redigerad av got2bfree 2015-04-13 kl. 23:13.
Citera
2015-04-13, 23:09
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Det blev en magisk kvll, visst, det var sjukt mycket folk men inga slagsml eller vld, precis som en match ska vara. Direkt efter slutsignalen blev det en taxi hem.

Inga SI klder men matchtrja och halsduk hade vi p oss.

Hoppas ingen blev skadad fre eller efter matchen.

Folk mste sluta hetsa, aldrig varit med om att barnfamiljer har problem med att g p derbyn i supporterklder, skapar bara en trttsam myt som skrmmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in