2015-04-14, 11:16
Medlem
Adolf.Bin.Amins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Konstigt att han "Pushkicks och kola" snubben inte vart hr n, det var ju nd Malm som spelade. Snart kommer hans dagliga sagor och kassa trollfrsk nog nd! Ser fram emot den roliga lsningen!

Adonis, vilken tragisk person:
Reggar sig Feb 2011.
Postar fr frsta gngen Aug 2011.
Upptcker denna del av Flashback Nov 2013....
Mellan Aug 2011 och Nov 2013 s tillbringar han tiden med att skriva ngra rtt "trevliga" inlgg i trdar ssom:

"Att vara lskvrd"
"Gillar ni era kusiner"
"r du njd med ditt jobb"
"Ger doping kad skggvxt"
"Glmde sklja riset"
"Ingen tjej r intresserad av mig"

Han svamlar om att han jobbar som mklare, ker BMW X3, har 2 lgenheter: 1 i Sthlm och 1 i Malm samt ger tips till en kille hur man blir "lika tuff nykter som full"... med tanke p nivn i hans inlgg i denna trd s fungerar uppenbarligen hans tips ang testo.

Tragisk person, men helt klart underhllande inlgg.
Frstr inte varfr jag kommer att tnka p Adonis nr jag ser detta klipp frn "Veckans Brott".

Kom tillbaka Adonis allt r frltet, vi saknar dina inlgg!!
Citera
2015-04-14, 11:35
Medlem
DFG va minst 250, snutarna fokuserade s mycket p Djurgrn, men det fanns minst 2 riktigt bra tillfllen fr box, vart va KGB gjorde dom ngra serisa frsk att n dom?
Citera
2015-04-14, 11:37
Medlem
Gullinkambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Bin.Amin
Tragisk person, men helt klart underhllande inlgg.

Tragisk vet jag inte, snarare ett vldigt festligt troll.
Citera
2015-04-14, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenandCo
Trkigt att snuten va p trna och stoppade DFGs liga p ca 250 man vid zinken, hade kunnat bli kul.

Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Goda nyheter med en sdan liga. Det gldjer infr framtiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Gullinkambe
Tragisk vet jag inte, snarare ett vldigt festligt troll.

Lugn nu, ni satt ju med era ultras och annat lst folk. S "250 dfg" r rtt missvisande. Men hur kan Bajen lta folk sitta utan snutbevakning mitt p sder utan att hlsa p?
Citera
2015-04-14, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenandCo
Trkigt att snuten va p trna och stoppade DFGs liga p ca 250 man vid zinken, hade kunnat bli kul.

Det trkiga fr Djurgrns del r att dom "250" aldrig r med nr det smller.
Citera
2015-04-14, 13:04
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scally
Vart r dessa 250 nr de vankas grusgrop..

Vart var KGB nr det r matchdag? Ni r s jvla pinsamma! Ni skulle ju gra s lckra grejer, p era premisser dessutom.
Citera
2015-04-14, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theholyfather
Det trkiga fr Djurgrns del r att dom "250" aldrig r med nr det smller.

This. Dessutom OM det skulle smllt igr s ditchar 100 direkt om det brjar vga t att man mste st upp dr lngst bak istllet fr att dra en wank.
Citera
2015-04-14, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
Lugn nu, ni satt ju med era ultras och annat lst folk. S "250 dfg" r rtt missvisande. Men hur kan Bajen lta folk sitta utan snutbevakning mitt p sder utan att hlsa p?

Ja precis. Med tanke p allt snack frn bajens sida innan s mste vl den enkla frklaringen varit rdsla.
Citera
2015-04-14, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 144Baker
Ja precis. Med tanke p allt snack frn bajens sida innan s mste vl den enkla frklaringen varit rdsla.

Vilket snack och frn vem? Pminn mig grna.
Citera
2015-04-14, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 144Baker

Det kndes som om DFG jagade mer KGB n motsatsen, jag r helt vertygad om att iaf ett ftal bajare frskte f till ngot, men hur sg bajarnas nummer ut och vart tog dom vgen? sjlvklart behver man inte g in p mycket detaljer, men nu vet ju alla att DFG hamnade i Zinken, vart va bajen?
Citera
2015-04-14, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTrueSaxon
Vart var KGB nr det r matchdag? Ni r s jvla pinsamma! Ni skulle ju gra s lckra grejer, p era premisser dessutom.

Ehhh... Var du p matchen igr? Vilka lckra grejer om jag fr be? Om du var p plats igr. Vet du mycket vl var KGB med undergrupper hll hus.
Citera
2015-04-14, 13:48
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Ehhh... Var du p matchen igr? Vilka lckra grejer om jag fr be? Om du var p plats igr. Vet du mycket vl var KGB med undergrupper hll hus.

Vart tog stormningen vgen? Sen sitter ni i bilar och sover. Slutar svara. Det var en 300+ liga p benen igr UTAN snut inp smtimmarna, f inte det hr till att ni ville f till ngonting, ni hade hur mnga chanser som helst. Ni var NO SHOW och det vet du ocks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in